Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvorfor er vi slik mot spillerne?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 apr 06, 13:26
Raymond er jo ikke den første spilleren vi er kritiske mot. Alexander Forsberg, Vebjørn Hagen, Øyvind Hoås og nå Raymond Kvisvik, dette kan jo være noe sjakktrekk fra oss supportere, som ønsker oss nye spillere til klubben.
Lurer på om dette kan ha noe innvirkning på spillerns valg om det blir FFK eller ikke, Christian Berg kan vel fort bli den neste på listen over spillere vi er kritiske mot, siden han skal være så god, i hvertfall i følge Eggen.
Han tenker nok sitt i forhold til Kvisvik, blir jo ikke akkurat trygg av å lese slike ting i media, han vet han må prestere og har kanskje press på seg.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 apr 06, 13:28
så kjepp jaget vi drillo.. det er heller ikke noe bedre

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 26 apr 06, 13:30
Keiko, we get it!!! Du er lei deg for Drillo greiene, og det er det sikkert andre som er også. Men du må da ikke nevne det i hver ENESTE tråd....

Drillo er vi ferdige med.


---------------------------

Frode
- FFK nr. 4 i tippeligan 06


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 apr 06, 13:37
Opprinnelig postet av Patrioten
Raymond er jo ikke den første spilleren vi er kritiske mot. Alexander Forsberg, Vebjørn Hagen, Øyvind Hoås og nå Raymond Kvisvik, dette kan jo være noe sjakktrekk fra oss supportere, som ønsker oss nye spillere til klubben.
Lurer på om dette kan ha noe innvirkning på spillerns valg om det blir FFK eller ikke, Christian Berg kan vel fort bli den neste på listen over spillere vi er kritiske mot, siden han skal være så god, i hvertfall i følge Eggen.
Han tenker nok sitt i forhold til Kvisvik, blir jo ikke akkurat trygg av å lese slike ting i media, han vet han må prestere og har kanskje press på seg. 
Er det noe som er viktig for han er det trygghet og god oppbakking siden han er ny spiller og har kommet til et nytt sted og ikke minst har kjempet seg tilbake etter en lang skade.

Håper jeg ikke hører noe piping selv om han ikke skulle prestere i de første kampene, han skal vi gjøre god med klapping og kom igjen Christian.



keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 apr 06, 13:42
Opprinnelig postet av Frode
Keiko, we get it!!! Du er lei deg for Drillo greiene, og det er det sikkert andre som er også. Men du må da ikke nevne det i hver ENESTE tråd....

Drillo er vi ferdige med.


så flik du er til og overdrive da 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 26 apr 06, 13:44
hehe...takker :-)

---------------------------

Frode
- FFK nr. 4 i tippeligan 06


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 26 apr 06, 13:51
Egentlig er dette en lang tradisjon på stadion som vi også ser her på forumet. Før Eggen var det stille på stadion. Vi kunne høre hva de sa på banen og det satt noen her og der og slengte drit. Når Eggen tok over og stadion begynte å fylles igjen forsøkte enkelte av de gamle surmulerne det de hadde drevet med de siste 20 åra. Men nå fikk de ikke lenger latter, men kjeft. Men det er fortsatt ikke bra, jeg synes det var pinlig det endel sto for mot spesielt V.Hagen og også Hoås. Det å høre drit fra tribunen svekker laget, kun det. Og for Hoås ble det et stort problem. Det å bli uthengt foran 7000-8000 er ikke noe motiverende. Kvisvik har dog vært i Bergen og kjenner lusa. Han takler dette. Men det er uansett et problem for FFK. Kom gjerne med meninger om hvilke spillere dere helst vil se på banen, men hold dere god for å slenge drit om de som dere ikke vil ha med. Det er fullt lov å si at man vil se Yherland fremfor Kvisvik, men man trenger ikke komme med usakligheter av den grunn. Eggen tar ut laget og jeg har full tiltro til hva han gjør. Han vet bedre enn alle her.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 26 apr 06, 14:33
Opprinnelig postet av DeKjök
Egentlig er dette en lang tradisjon på stadion som vi også ser her på forumet. Før Eggen var det stille på stadion. Vi kunne høre hva de sa på banen og det satt noen her og der og slengte drit. Når Eggen tok over og stadion begynte å fylles igjen forsøkte enkelte av de gamle surmulerne det de hadde drevet med de siste 20 åra. Men nå fikk de ikke lenger latter, men kjeft. Men det er fortsatt ikke bra, jeg synes det var pinlig det endel sto for mot spesielt V.Hagen og også Hoås. Det å høre drit fra tribunen svekker laget, kun det. Og for Hoås ble det et stort problem. Det å bli uthengt foran 7000-8000 er ikke noe motiverende. Kvisvik har dog vært i Bergen og kjenner lusa. Han takler dette. Men det er uansett et problem for FFK. Kom gjerne med meninger om hvilke spillere dere helst vil se på banen, men hold dere god for å slenge drit om de som dere ikke vil ha med. Det er fullt lov å si at man vil se Yherland fremfor Kvisvik, men man trenger ikke komme med usakligheter av den grunn. Eggen tar ut laget og jeg har full tiltro til hva han gjør. Han vet bedre enn alle her.


Det beste innlegget jeg har sett så langt om denne saken. Støttes 100 prosent!

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 26 apr 06, 15:02
Nå er det vanskelig å gardere seg mot alle tåpelige innlegg også da. Når det gjelder kritikken av Kvisvik så er mitt inntrykk at dette gjelder kun et fåtall av "oss". Kvisvik har vel ikke levert varene slik vi hadde håp om, men han har da ikke vært så dårlig heller.. 

 Uansett veldig uheldig at spillerne hetses i våre fora av "oss" supportere. Jeg er helt sikker på at de fleste spillerne selv er innom og leser her fra tid til annen. Kan ikke være spesielt motiverende å høre at en er uønsket blant egne fans. Håper at vi alle vil stå opp og si ifra til folk som piper og sjikanerer egne spillere under kamp.

Når det gjelder Drillo så sluttet han jo av egen fri vilje, han sluttet pga belastningen mht pendling til og fra Oslo, + furtingen mot dette brevet fra "fundalisten"... men tenk vi kunne sikkert hatt nytte av den nesten-nesten målsjanse statestikken hans..


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 26 apr 06, 17:47
Vi er sånn mot spillerene, fordi noen alltid må ha noe å klage på... Det er vel det jeg tror...

Silje

Knøttespiller

Ble medlem: 10 mar 06
Innlegg: 25

Lagt til: 26 apr 06, 21:08
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Vi er sånn mot spillerene, fordi noen alltid må ha noe å klage på... Det er vel det jeg tror...


Det er rart det der.. Men det er så mye annet å klage på..! Eiendomsskatt,  dyr bensin osv.. Hvorfor ikke klage på dette i stedet for å gå direkte ut mot èn og èn spiller.. Her er man medlem i Plankehaugen, og det eneset som kreves av deg er at du støtter laget! Ved å hetse spillere på samme måte som Øyvind og Raymond er blitt hetset, trekker man bare ned moralen, og det ser jeg ingen vits i.. Så til søndag, guttær, vil jeg se moral!!  :) Åsså synger vi litt da vettu..

Prekæs

---------------------------

Tråkk på`n, han lever ennå!


JH382

Juniorspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 126

Lagt til: 26 apr 06, 21:21
Er dette et forum for å syte over den norske stat da ?
Er et fotballforum vel ?!
Da blir det om spillere, kamper og andre personer rundt da vel ?

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 apr 06, 21:45
I forhold til hvor mye vi tjener har vi vel nesten den billigste bensinen i Europa......

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 26 apr 06, 21:48
jeg mener at moderator bør slette tråder som går for langt.. kritikk er greit, tråder som "løs kvisvik fra kontrakten" mener jeg ikke er greit...


er så mange lavpanna mennesker her inne som burde bli beskyttet mot seg selv.. jeg tar gjerne på meg oppgave som moderator hvis det trengs.

synes ihvertfall at de som står bak denne siden burde tenke gjennom hva slags innhold de vil denne siden skal ha.


bare for å ha det klart: diskusjon og uenighet er ingen uting. det er ikke det jeg vil bli kvitt..

Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 118

Lagt til: 26 apr 06, 22:10

Dette er jo helt naturlig. Velger du å bli fotballspiller på toppnivå i norge, så velger du et yrke som toppidrettsutøver, underholder og forbilde.
Presterer du ikke i form av toppidrett, underholdning eller riktige holdninger så får du kritikk. 
Ingen er like, og ikke alle har like meninger. Sånn har det alltid vært og sånn vil det alltid være. 
Heller ikke alle er like smarte så det vil alltid være noen som går lenger i kritikken enn andre.


Har tatt en kjapp eksportering av brukere på dette forumet til Excel og funnet ut at det er i underkant av 1800 registrerte her. Av de 1800 er det "bare" 360 brukere som har mer enn ti innlegg, og under 150 som har over 100 innlegg. 

Om 10% av disse er kritiske til en eller annen spiller og vil sparke en eller annen trener er det en SVÆRT LITEN DEL av aller FFK supportere. 

Ble kanskje mye tall dette her, men jeg tror faktisk ikke de få som går over streken her er i nærheten av å representere FFK`s tilhengerskare...

Det skulle kanskje TV2 Nettavisen ha tenkt på 

---------------------------

#18™


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 apr 06, 22:26
Endret: 26 apr 06, 22:27
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg mener at moderator bør slette tråder som går for langt.. kritikk er greit, tråder som "løs kvisvik fra kontrakten" mener jeg ikke er greit...


er så mange lavpanna mennesker her inne som burde bli beskyttet mot seg selv.. jeg tar gjerne på meg oppgave som moderator hvis det trengs.

synes ihvertfall at de som står bak denne siden burde tenke gjennom hva slags innhold de vil denne siden skal ha.


bare for å ha det klart: diskusjon og uenighet er ingen uting. det er ikke det jeg vil bli kvitt..

Vi kan ikke slette og stoppe tråder bare fordi vi ikke er enig eller ikke liker det som skrives, eller at det som skrives er dårlig pr. for klubben eller oss supportere. Vi har valgt å ha stor takhøyde og la ytringsfriheten gjelde, såfremt det ikke strider mot regelverket eller norges lover for den saks skyld. Det blir feil om vi på skjønnsmessig grunnlag skal gå inn og stoppe tråder fordi vi ikke liker innholdet, forutsatt at innholdet ikke strider mot reglene.

Jeg ser ingen overtramp i Kvisvik-tråden.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 26 apr 06, 23:17
De fleste FFK`ere er positive. Men både på tribunen og forumet er det endel sure epler.  Selv om de hadde vunnet en million i Lotto hadde de konsentrert seg om å sutre over at de ikke vant to millioner. Mitt tips er å gi de skikkelig kjeft når man hører de furte på kamp.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 26 apr 06, 23:32
Men det må da være lov å kritisere en spiller som skulle komme å nærmest frelse byen, men som svikter gang på gang? Skjønner ikke vitsen med å beskytte dem noe så sinnsykt som enkelte vil! Seff er det tull å begynne å snakke om sparken  å sånn, men å si at det er på høy tid at han får kose litt med setene på benken, DET må det da være lov å si! Å om noen er så lei og frustrert at de vil ha ham vekk, så må de da for all del få mene det...!

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 27 apr 06, 08:25
Jeg vil tro alle supportere føler seg veldig skuffet etter slike kamper som mot HamKam. Det er også riktig å føle en slik skuffelse... det er det som gjør oss til supportere - vi har hjertet i klubben. Men når skuffelsen er som størst, er det viktig å tenke på at å øse ut den frustrasjonen man føler der og da på den måten som er blitt gjort ikke er konnstruktivt for klubben, som man faktisk elsker så høyt. Det er da man skiller kimen fra hveten mener jeg. Noen skriver rett ned det de tenker, mens andre prøver å støtte med konstruktiv kritikk. Det går ann å pakke inn skuffelsen på en slik måte at det ikke blir skittkasting og person forfølgelse.

---------------------------

Riktig dømming er viktig for riktig resultat. La teknologien komme til fotballen også, slik den har gjort sin intogsmarsj i resten av samfunnet. JA!! til video-dømming!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 27 apr 06, 10:23
Opprinnelig postet av innvandrer
Jeg vil tro alle supportere føler seg veldig skuffet etter slike kamper som mot HamKam. Det er også riktig å føle en slik skuffelse... det er det som gjør oss til supportere - vi har hjertet i klubben. Men når skuffelsen er som størst, er det viktig å tenke på at å øse ut den frustrasjonen man føler der og da på den måten som er blitt gjort ikke er konnstruktivt for klubben, som man faktisk elsker så høyt. Det er da man skiller kimen fra hveten mener jeg. Noen skriver rett ned det de tenker, mens andre prøver å støtte med konstruktiv kritikk. Det går ann å pakke inn skuffelsen på en slik måte at det ikke blir skittkasting og person forfølgelse.


Hør, Hør!  Det er nok en del personer her inne som lar seg rive med (pun inteded).

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340