Husk meg
Brukernavn
Passord

Løs Kvisvik fra kontrakten!

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 27 apr 06, 08:13
Endret: 27 apr 06, 15:43
Way to go Ray..

Tror nok dette neppe får noe negative konsekvenser for FFK i fremtiden. Men tror nok TV2 gjør litt bedre "research" arbeide neste gang.. he he he
Det er som Raymond selv sier:

"- Ser du noen betenkeligheter med å lure TV2 og flere hundre tusen norske seere?
- Nei, ikke i denne saken. Jeg synes TV2 Nettavisen lurte flere hundre tusen lesere på mandag, sier Kvisvik til VG Nett.
"

---------------------------

Riktig dømming er viktig for riktig resultat. La teknologien komme til fotballen også, slik den har gjort sin intogsmarsj i resten av samfunnet. JA!! til video-dømming!


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 27 apr 06, 16:27

Med tanke på at TV2 snakker om troverdighet så gjør dette saken bare enda mer patetisk for deres del. Først trodde jeg det dreide seg om en amatør av en journalist. Det var det jo absolutt ikke. Synes Johannessen er ydmyk og viser at han ønsker å være en troverdig journalist. Honnør til ham!

Men når det gjelder redaksjonen / desken til TV2nettavisen blir det rett og slett PATETISK AV TV2 å snakke om Kvisviks troverdighet. De kunne "reddet" seg noenlunde i land ved å være litt ydmyke (a la Johannessen), emn istedet driter de i salaten enda en gang.
 

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


tor

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 mar 06
Innlegg: 3

Lagt til: 27 apr 06, 23:36
Endret: 27 apr 06, 23:47

En viktig læresetning i så måte: Når man har tråkket i salaten, må man for guds skyld stå stille.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 28 apr 06, 07:57
Opprinnelig postet av tor

En viktig læresetning i så måte: Når man har tråkket i salaten, må man for guds skyld stå stille.



...ellers blir det bare mere søl!  Og det har jo TV2 vist en gang for alle!!!!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f