Husk meg
Brukernavn
Passord

Løs Kvisvik fra kontrakten!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 9 2

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 24 apr 06, 03:22
Opprinnelig postet av keiko99
skal kvisvik benkes har vi ingen alternativer om ikke  macki  starts blir frisk


Hørt om Martin Wiig eller Øyvind Hoås?

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 apr 06, 03:38
Opprinnelig postet av FFK Forever
Hørt om Martin Wiig eller Øyvind Hoås?
hops hadde vi der en stund føre vi fikk kvisvik inn og det var lett å se at dette var ingen gog possiskjon for en som han.. Bare se han i hamar.. nei ikke sett hoås dit.. det kalles missbruk av en spiss som bør spille i mere mitt forand målet slik at vi kan utnytte hans hode styrke.. wiig spilte vel seg ikke bort der mot viking da han kom inn, men forsatt heller en jeg ikke ser som trussel på venstre kanten...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 24 apr 06, 07:30
Kvisvik sa vel da han gikk fra Brann, at han gikk til FFK for å trappe ned.
Det ble tolket som en fleip, men sålangt ser det ut som om han mente det alvorlig.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 apr 06, 07:58
Opprinnelig postet av FFK Forever
Opprinnelig postet av keiko99
skal kvisvik benkes har vi ingen alternativer om ikke  macki  starts blir frisk



Hørt om Martin Wiig eller Øyvind Hoås?



Yherland er frisk

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 24 apr 06, 08:21
Løs Kvisvik fra kontrakten ??? for no forbanna sprøyt.
Jeg syns vi heller skal løse deg fra kontrakten !  (hylekoret)

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 24 apr 06, 08:34

Bertelsen og kvisvik har ikke vært i nærheten av å holde mål i år.. 

Kvisvik ser ikke ut som har så lyst til å forbedre seg heller..
Da overgangen til FFK var i boks sa han: "deilig at jeg ikke lenger har det presset på hva jeg spiser og gjør hele tiden" 

Det var vel hovedgrunnen til at han presterte i Brann.. Tenk så nitrist for de på FFK-benken a, og sitte å se på hans opptreden nå fortiden og samtidig innse at han også er den best lønnede i klubben..
Da er det bedre å satse på unge krefter, som Mackie og hoås...

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 24 apr 06, 08:46
Hadde han skåra da Kamma keeperen redda med en fantom redning, hadde`n vært en gud.
Her må alle prestere bedre, vi kan ikke henge ut en.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 apr 06, 08:54
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Dette er god supporterånd!!


Hvorfor nøye seg med å ta`n ut av laget og brenne kontrakten?  Kan vi ikke like gjerne amputere beina hans fra knærne og ned? Så kan vi sette`n i gapestokk mens FFKs intelligente supportere kan paradere forbi med gjennomtenkte paroler som "Takk får alt" og "Kvissvikk suugr". 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 24 apr 06, 09:04
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Dette er god supporterånd!!


Hvorfor nøye seg med å ta`n ut av laget og brenne kontrakten?  Kan vi ikke like gjerne amputere beina hans fra knærne og ned? Så kan vi sette`n i gapestokk mens FFKs intelligente supportere kan paradere forbi med gjennomtenkte paroler som "Takk får alt" og "Kvissvikk suugr". 



 

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 24 apr 06, 10:12
Denne tråden setter i hvertfall Kvisviks dårlige prestasjoner på dagsordenen. OG DET ER BRA!!
Han kostet/koster oss mye og vi må kunne forvente mye!

Han har overhodet ikke levert varene siden han kom til klubben....

Hvem, med hånda på hjertet, kan si at han har levert i forhold til den prisen han hadde???

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 24 apr 06, 10:48
Opprinnelig postet av BøgeJon

Hvem, med hånda på hjertet, kan si at han har levert i forhold til den prisen han hadde???



Det kan en jo si / spøre om om flere...nå vi kjøpte Kvisvik fulgte det ikke med noen garanti, etter storspillet mot Brann og Viking har jeg troa på at han fortsetter og kommer til å levere, i forhold til prisen.
Jeg tror nok at alle spillerne blir "satt på dagsorden" når kampanalysen er klar...for dette var utrolig svakt.
Syns det er trist at enkeltspillere henges ut (som Hoås i fjor) 
det må være lov å diskutere, men dette er kun uthenging.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 24 apr 06, 11:32
Slike tråder som dette ødelegger klubben. Ikke det at man stiller spørsmålstegn ved kvisviks innsats, men måten det gjøres på hver gang. Det er helt forjevlig. Det er seigpinig av klubben. Mye mer humant og effektivt ville vært å ikke møte opp på kamp mer, ikke snakk om FFK og si opp canal digital-abonementet.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 24 apr 06, 11:49
Opprinnelig postet av Shadar
Ikke det at man stiller spørsmålstegn ved kvisviks innsats, men måten det gjøres på hver gang. Det er helt forjevlig.


Joa. For så vidt enig i at tråd-starteren går over streken og at vi ikke kan gjøre sånn hver gang en spiller har en down.
MEN det er tydeligvis mange som har gått og "ulmet" litt angående Kvisviks labre innsats og dårlige prestasjoner helt siden han kom til klubben. Det kommer i hvertfall tydelig fram....

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 24 apr 06, 12:00
Opprinnelig postet av Shadar
Slike tråder som dette ødelegger klubben. Ikke det at man stiller spørsmålstegn ved kvisviks innsats, men måten det gjøres på hver gang. Det er helt forjevlig. Det er seigpinig av klubben. Mye mer humant og effektivt ville vært å ikke møte opp på kamp mer, ikke snakk om FFK og si opp canal digital-abonementet.


støttes, la oss slippe en ny runde med spillerhets slik tilfellet var ifjor. Greit med konstruktiv kritikk av spillere, men la oss slippe den verste hetsen...




stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 24 apr 06, 12:04

Kvisvik bør sitte på benken neste kamp. Utvilsomt. Makan til umotivert spiller. Skjønner ikke hvordan noen her inne kan si at han har prestert siden han kom i det hele tatt. Så får vi se om Eggen har baller til det.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 24 apr 06, 12:06
Kvisvik er en oppskrytt spiller, men er likevel skuffet over det han har prestert, veldig skuffet.


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 24 apr 06, 12:35
Kvisvik er ikke en spiller som kan gjøre det store alene. Han trenger ogå gode medspillere, noe som manglet i går. Blir for dumt å løse han fra kontrakten. Bare vent. Tror han blir bedre utover sesongen. Håper i hvertfall det.

---------------------------

Fredd


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 24 apr 06, 12:38
Endret: 24 apr 06, 12:47
Det å løse han fra kontrakten tror jeg ble sagt mest i frustrasjon, tar ikke det som et seriøst forslag ihvertfall.. men å la han slite ræva på benken neste kamp er jeg med på, for han har ikke bidratt mye til laget i de første 3 kampene våre! Håper Eggen bruker Yherland mot Lillestrøm, så får Kvisvik en utfordring.

Ellers håper jeg ikke folk tar til å håne spillerne våre igjen, det er ikke noe vi vil at folk skal forbinde med FFK og Plankehaugen! La heller Eggen ta seg av det i garderoben hehe..

---------------------------

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 24 apr 06, 12:51
Endret: 24 apr 06, 12:56

Nå har dette kommet ut i media også.. blir dumt og hetse egne spillere på den måten..
får hvertfall ikke bedre selvtillit av og høre sånt fra egne supportere..


http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/fredrikstad/article618163.ece


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 24 apr 06, 12:57
Endret: 24 apr 06, 12:58
Argh! Idiotisk at de tar opp det som en nyhet, er jo bare et par supporteres frustrerte meninger, og det blåses opp som at "flere Fredrikstad-fans oppfordrer klubbledelsen til å løse den «hjemvendte sønnen» Raymond Kvisvik fra kontrakten". Bra svart av Thoresen, og Ahlsen forøvrig, men jeg blir irritert på sånne tabloide og meningsløse oppslag. Får bare ikke håpe Kvisvik tror han er uønsket, for det er han så absolutt ikke. Jeg tror på det Ahlsen sier om at han trenger tid på å komme seg i form, dessuten fikk han en skade mot Viking, uheldig start på sesongen vil jeg si.. og ikke nok til å sparke en spiller.

---------------------------

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 9 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f