Husk meg
Brukernavn
Passord

Viking- FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 apr 06, 12:36
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Jeg vurderer å se Viking-FFK på web tv, og har tenkt på å kanskjebruke tv2 eller FXT eller hva det heter. Noen her som har noen "erfaringer med det fra brann kampen?? ok kvalitet når en har bredbånd ?? Eller er det bedre på NRK eller kanskje radion??

Det er ikke mye Tippeliga på NRK Web-tv i år...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 17 apr 06, 12:43
nei det er kanksje ikke det... he he...

jaja, bestiller på FXT da, går den 100% direkte eller vil det være noe forsinkelse der? Er det komentatorer som ødelegger kampen for meg??

                     

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 apr 06, 14:15
Vi skal ikke se bort i fra at FFK tar ledelsen i dag, noe de har gjort i alle kampene, med untak av en 0-0 kamp, noe de har gjort siden de har møt Viking siden 2004.

I den første det året spilte vi 0-0 hjemme, mens borte tok vi ledelsen 1-0 ved Markus Ringberg.

I fjor på hjemmebane var det Øyvind Hoås som ga oss ledelsen 1-0.
I den gåfølgende bortekampen, var det FFK som ledelsen 1-0 ved Simen Brenne.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 17 apr 06, 14:41
Ser du på netttv må du regne med forsinkelse i forbindelse med radioen. Ca 15-25 sekunder forsinkelse. Det er en pest og en plage. Fikser det ikke selv. Blir nok heller en hissig vikingpatriot av en speaker på meg :(
Eller man kan skru av lyden og øve seg på å kommentere selv? ehh.. nei..

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 17 apr 06, 17:02
Jeg har bestilt meg runde bilett på Canal Digital jeg, koster 49kr mer enn via nettet, men er sikkert litt bedre kvalitet, også er det bedre å sitte i en god stol å se fotball enn å sitte i "kontorstol" forran data`n..


---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 17 apr 06, 18:56
Endret: 17 apr 06, 18:56
Når 1. omgangen er over vil jeg si det har vært jevnt mellom begge lag, synd at Kvisvik måtte byttes, så ut som han hadde lagt litt mere planer idag en sist

Raio er jo helt sjefen i forsvaret..

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 17 apr 06, 19:36
Synes FFK gjør det meeget bra her!!!
Vi har jo det meste av banespillet og mange sjanser/halvsjanser.
Dette er imponerende guttane

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 17 apr 06, 19:54

dette var en veldig bra kamp.. FFK spilte veldig godt til tider, Brenne var minst like god idag som sist..

Er fornøyd jeg..


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 apr 06, 20:05
Til forandring i forhold til kampen mot Brann var vi bedre 2. omgang og spilte overraskende bra.
Men, vi trenger en som kan sette sjansene

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 17 apr 06, 20:06
Litt flyt og rytme med avslutningane nå, så kommer seirane!

Synes FFK ser mye mer solide ut iår, må jeg innrømme.

Herlig med en god annenomgang.

Jeg har trua nå.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 apr 06, 20:39
Endret: 17 apr 06, 20:40
Rami reddet et poeng for oss i dag også, Jone Samuelsen driblet vel det som var spillere i sluttminuttene, men Rami reddet mesterlig. Nå har han reddet to poeng for så langt. 
Men, han var ikke helt solid på en utrusning i feltet, ellers gjorde han vel ingen feil?

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 17 apr 06, 20:50

Det er gledelig å se at vi endelig tør å satse offensivt også på bortebane. All honnør til Eggen for ikke å bli defensiv i sluttminuttene, men heller setter inn Hoås og jager laget fremover. FFK kjørte jo tidvis over Viking i 2. omgang.

Moro å se forsvaret opptre så trygt som det gjør. Spesielt Czwartek har åpenbart hevet seg flere hakk fra i fjor.

---------------------------

Ære være Plankebyen


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 17 apr 06, 20:57
Synes dette var en imponerende kamp av FFK. Meget imponert av taktikk og ikke minst midtbanen til FFK. 

1. Shaban = 6
2. Cwartek = 5
3. Bertelsen = 5
4. Bora = 6
5. Raio = 6
6. Ramberg = 7
7. Tarik = 6
8. Brenne = 6
9. Bjørkøy = 7 FFK`s beste
10. Toth = 5
11. Kvisvik = 4
12. Martin = 6 (imponerende god på hodet!!!!)
13. West = 4
14. Hoås = 4

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 apr 06, 21:24
Opprinnelig postet av Per Egil

Det er gledelig å se at vi endelig tør å satse offensivt også på bortebane. All honnør til Eggen for ikke å bli defensiv i sluttminuttene, men heller setter inn Hoås og jager laget fremover. FFK kjørte jo tidvis over Viking i 2. omgang.

Moro å se forsvaret opptre så trygt som det gjør. Spesielt Czwartek har åpenbart hevet seg flere hakk fra i fjor.




Synes Bora slet til tider i dag, uvant å se han usikker

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 apr 06, 21:27
Opprinnelig postet av oleberg
Synes dette var en imponerende kamp av FFK. Meget imponert av taktikk og ikke minst midtbanen til FFK. 

1. Shaban = 6
2. Cwartek = 5
3. Bertelsen = 5
4. Bora = 6
5. Raio = 6
6. Ramberg = 7
7. Tarik = 6
8. Brenne = 6
9. Bjørkøy = 7 FFK`s beste
10. Toth = 5
11. Kvisvik = 4
12. Martin = 6 (imponerende god på hodet!!!!)
13. West = 4
14. Hoås = 4



Mener du Tarik spilte like bra i dag som Brann, da fikk han vel 6. fra en eller annen avis, han var jo nesten ikke nær ballen i 1. omgang. 2. omgangen var bedre, men ikke mer enn 4 fra min side

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 17 apr 06, 21:34
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Per Egil

Det er gledelig å se at vi endelig tør å satse offensivt også på bortebane. All honnør til Eggen for ikke å bli defensiv i sluttminuttene, men heller setter inn Hoås og jager laget fremover. FFK kjørte jo tidvis over Viking i 2. omgang.

Moro å se forsvaret opptre så trygt som det gjør. Spesielt Czwartek har åpenbart hevet seg flere hakk fra i fjor.




Synes Bora slet til tider i dag, uvant å se han usikker


Bortsett fra glippen ved baklengsmålet synes jeg Rajo og Bora hadde god kontroll på Ødegaard og Mambo Mumba (og Kovacs). Usikker synes jeg på ingen måte Bora var. Tvert i mot synes jeg forsvaret fremsto med autoritet og viste en oppofrende innsats. 

---------------------------

Ære være Plankebyen


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 17 apr 06, 22:02
Endret: 17 apr 06, 22:03
Opprinnelig postet av oleberg
Synes dette var en imponerende kamp av FFK. Meget imponert av taktikk og ikke minst midtbanen til FFK. 

1. Shaban = 6
2. Cwartek = 5
3. Bertelsen = 5
4. Bora = 6
5. Raio = 6
6. Ramberg = 7
7. Tarik = 6
8. Brenne = 6
9. Bjørkøy = 7 FFK`s beste
10. Toth = 5
11. Kvisvik = 4
12. Martin = 6 (imponerende god på hodet!!!!)
13. West = 4
14. Hoås = 4

Synes (som Patrioten) heller ikke Tarik var i nærheten av formen mot Brann. Jeg synes Hoås skulle kommet inn tidligere. Synes også det var litt for kort spilletid på Hoås til å gi karakter, med om han skulle hatt kasrakter er vel 4 litt lite i forhold til slik du har vurdert de andre. Han gjorde ikke så mye ut av seg de få minuttene han spilte, men han hadde da en fin dragning/finte som munnet ut i en potensiell assist. Synes det har vært en grei start med 2 poeng mot antatt bedre motstand - bra spill, en del flaks og uflaks som avgjorde - vi kunne vel like gjerne hatt 0 som 6 poeng nå utifra kampbildet i de to kampene, men FFK virker betydelig bedre i år!

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 17 apr 06, 22:04
Raio er helt sjef bak der.. Absolutt banen beste synes da jeg.. Ofrer alt hele tiden, står fram som en av de viktigste  på laget så langt.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 17 apr 06, 22:10
Helt enig med at Raio var sjefen idag! I en egen klasse Han er sikkerheten sjøl, selv om han spiller litt kamikaze aktig! Ellers synes jeg de fleste jobbet meget bra, særlig i 2 omgang! Var heller ikke meg imot når Raymond måtte ut, for han er ikke i form! Men får håpe det var en liten lårhøne bare, han må jobbe seg i form nå! Vi trenger en Raymond i form utpå kanten!

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 17 apr 06, 22:14
nå skal det sies at tarik var god mot brann pga,at han hadde rom!! og det ga ikke pireira han i dag

---------------------------

Lasse Båtstad



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f