Husk meg
Brukernavn
Passord

Snømåkingsdugnad. For en skam!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 04 apr 06, 21:51
Jeg var på snømåkingsdugnad i dag sammen med 23 andre. Vi var 24 tilsammen! Hvis DU vil ha stadion fri for snø, så bør DU komme til stadion ca klokka 17 i morgen Onsdag. Vi 24 som var der makter ikke å få fjernet all snøen innen Mandag. Vi har 10000 på hjemmekampene, også møter det opp bare 24??? Det er stor skam! Dere må gjøre en innsats for klubben deres! Vi burde ha hatt over 300 mann der i dag. Jeg håper på et større oppmøte i morra. 

Hvis vi skal ha sjangs til å få stadion klar til mandag må flest mulig bidra. Hva gjør dere på en Onsdags kveld som er så viktig? Kom deg ned til stadion sånn at vi får den i stand til mandag. 

Og hvis det er snø på plassen din på Mandag skal du ikke klage, for alle som er der gjør en kjempeinnsats og jobber ræva av seg!

Og det blir grilling i morra.... Skulle vist komme sånne proffer.... 


HUSK 17.00 ONSDAG 5.APRIL! 


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 04 apr 06, 22:06
Du må huske på at det kan kræsje med jobb og andre ting for enkelte. Skulle gjerne vært der, men har rett og slett ikke mulighet pga. jobbing.

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 apr 06, 22:11
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Du må huske på at det kan kræsje med jobb og andre ting for enkelte. Skulle gjerne vært der, men har rett og slett ikke mulighet pga. jobbing.

Og jeg bor i Bergen! Da er det bare 9998 - 24 = 9974 personer igjen som trenger å finne opp en unnskyldning.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 04 apr 06, 22:13
Endret: 04 apr 06, 22:13
Her får klubben rett å slett skylde seg sjøl...
Kunne ikke sitte å håpe på at snøen bare skulle forsvinne..  De skulle godt ut å bedt om hjelp senest i helga! Helst forrige helg å. Kan ikke regne med at så mange får med seg dette på så kort tid, og i tillegg har tid å anledning. Hadde man satt av en søndag f.eks ville det helt klart kommet flere folk, pluss at man kunne brukt en hel dag.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 apr 06, 22:14
Og jeg bor på Jæren...

Når det er sagt, med de billettprisene de opererer med, så burde det vært oppvarma seter på stadion, og dermed kunne de bare satt på de

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 apr 06, 22:37
oslo her og skal på kurs til kl 1915 i lillestrøm.. tror ikke akkurat jeg kommer.. hehe.. men enig at det er ræva..

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 apr 06, 22:42
Synes det er dårlig av Plankehaugen som består av over 2000 medlemer, som viser en fin iver når det gjelder husbyggingen til Kvisvik, hvor er dere nå?

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 04 apr 06, 22:51

Jeg bor i Kristiansand Kanskje alle har en god unnskyldning likevel.

Må ærlig innrømme at jeg ikke hadde skammet meg noe VELDIG, hvis jeg hadde bodd hjemme og ikke vært på dugnad i dag heller. Jeg betaler meldemskap i klubben, plankehaugen, OG betaler i dyre dommer for å komme meg på kamper rundt i det ganske land.

Herlig at noen stiller opp på dugnad, men man kan faktisk ikke forvente at alle supporterne skal stille opp så fort klubben har glemt seg bort litt. De fleste har faktisk nok med andre ting på en tirsdags ettermiddag.

Men all ære til dere som stilte opp!!!

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 04 apr 06, 22:56
Opprinnelig postet av Patrioten
Synes det er dårlig av Plankehaugen som består av over 2000 medlemer, som viser en fin iver når det gjelder husbyggingen til Kvisvik, hvor er dere nå?


Ja.....håper for din del dette var ironi!?

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 04 apr 06, 23:12
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Patrioten
Synes det er dårlig av Plankehaugen som består av over 2000 medlemer, som viser en fin iver når det gjelder husbyggingen til Kvisvik, hvor er dere nå?


Ja.....håper for din del dette var ironi!?


Jeg tror desverre ikke det...

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 04 apr 06, 23:13
Endret: 04 apr 06, 23:13
Jeg har i to år vært ganske irritert på at klubben ikke har kunnet avsette noen hundre tusen kroner på midlertidige takkonstruksjoner over hovedtribunen samt den nye sittetribunen. Dette er tross alt ikke de helt store beløp med tanke på den komforten dette ville gi i påvente av en ny stadion. Ikke hadde det blitt noe snø å måke heller....
Føler en sterk trang til å få ut litt av denne frustrasjonen i forbindelse med denne tråden !  

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 04 apr 06, 23:32

Er kun enig i overskriften jeg da.. "Snømåkingsdugnad. For en skam." 

JA, fordi dette burde strengt tatt klubben klare å fikse selv!

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 apr 06, 23:44
Enig med deg danieltr! Her burde virkelig klubben ha vært tidligere ute! 

Men sånn for ordens skyld, jobber fra 14-22 så det blir ente noe snømåking på meg!!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 05 apr 06, 00:16
Opprinnelig postet av Patrioten
Synes det er dårlig av Plankehaugen som består av over 2000 medlemer, som viser en fin iver når det gjelder husbyggingen til Kvisvik, hvor er dere nå?


Hvis du tror det har vært flere hundre mann som har holdt på med huset til Kvisvik, så tar du feil. 
Det er 3-4 stykker som har vært der veldig mye, 5-6 stykker som har vært der av og til og 15 -20 stykker som har vært der en sjelden gang. Og det viser nok en gang at det kun er en liten gruppe i Plankehaugen som stiller opp hver gang, derfor synes jeg 24 stykker i dag er bra og slett ikke oppsiktsvekkende dårlig.

Jeg er en av dem som alltid prøver å stille opp, men i likhet med flere andre, så hadde jeg ikke muligheter i dag. 
Så da får jeg prøve å ta det igjen i morgen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 apr 06, 00:18
Beklager, det jeg skrev. Var nok dårlig gjennom tenkt, sorry

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 05 apr 06, 00:18
Opprinnelig postet av Radoslaw
Jeg har i to år vært ganske irritert på at klubben ikke har kunnet avsette noen hundre tusen kroner på midlertidige takkonstruksjoner over hovedtribunen samt den nye sittetribunen. Dette er tross alt ikke de helt store beløp med tanke på den komforten dette ville gi i påvente av en ny stadion. Ikke hadde det blitt noe snø å måke heller....
Føler en sterk trang til å få ut litt av denne frustrasjonen i forbindelse med denne tråden !  


Nå er det jo ikke alltid snøen faller rett ned da Radoslav, så mye snø på tribunen hadde det nok vært alikevel.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 05 apr 06, 00:43
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Radoslaw
Jeg har i to år vært ganske irritert på at klubben ikke har kunnet avsette noen hundre tusen kroner på midlertidige takkonstruksjoner over hovedtribunen samt den nye sittetribunen. Dette er tross alt ikke de helt store beløp med tanke på den komforten dette ville gi i påvente av en ny stadion. Ikke hadde det blitt noe snø å måke heller....
Føler en sterk trang til å få ut litt av denne frustrasjonen i forbindelse med denne tråden !  


Nå er det jo ikke alltid snøen faller rett ned da Radoslav, så mye snø på tribunen hadde det nok vært alikevel.


Neppe "mye", muligens et tynt lag her og der...
Primært siktet jeg til den nedbøren som kommer under selve sesongen.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 05 apr 06, 11:55
Dette er noe klubben burde ordnet selv, hvorfor skal supporterne stille opp å måke?? Som flere også har nevnt, syntes det er dårlig at klubben ikke har tenkt på dette tidligere. Veldig optimistisk å håpe at all snøen forsvinner av seg selv.... Klubben burde i hvertfall gi de som stiller opp noen gratisbilletter til en eller flere kamper, eller en eller annen form for betaling. 
Blir liksom for dumt at en klubb i øverste divisjon må kjøre dugnad fra betalende tilskuere for å få stadion klar til kamp.

For min egen del skal jeg se CL i kveld, Reserve laget til FFK (Arsenal) skal knuse Juventus i kveld...

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 05 apr 06, 12:08
Jeg betaler tross alt 3000 kroner for en sitteplass - og da forventer jeg i det minste at man klare å ordne opp i dette selv - uten at mannen i gata skal gjøre dette.

Hva f... er det egentlig med denne administrasjonen i klubben. Virker som om de lever på en annen planet!!!!
 

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 05 apr 06, 12:20
Helt enig med de som mener at dette burde klubben fikse selv. Makan til amatører.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340