Husk meg
Brukernavn
Passord

Avstemming på fredrikstadfk.no ang samba mot Start..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 11 sep 03, 12:05
Noen har satt i gang en avstemming om samba på Stadion i kampen mot Start. Håper alle vil gå inn å stemme, men bare en! gang...

Ellers så satser vi på 3 poeng på søndag!

:ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 sep 03, 14:28
Hadde dere ikke bestemt dere for å slutte??

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 11 sep 03, 14:33
Jo, vi hadde det, men jeg vil gjerne se om avstemmingen som blir gjennomført nå viser et mer nyansert resultat. Resulatatet på F-B.no var tydelig manipulert og ga ikke et riktig bilde.

Men det er riktig at vi ikke kommer til å spille på stadion før etter at et opprykk er sikret og fakkeltog blir arrangert! Så du kan puste ut og ikke bekymre deg for at vi skal ødelegge fotball-opplevelsen din! :cool::cool:

:ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 11 sep 03, 19:27
Hva er poenget med en avstemnig når dere allerede har bestemt dere. La nå dette fora bli brukt til det er ment brukt til, nemlig å diskutere fotball. Virker jo bare pr kåte dere jo, ikke interessert i FFK som fotballklubb!!

---------------------------

Macka fra start!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 12 sep 03, 01:30
Here we go again... It`s time for me to fade away...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 12 sep 03, 13:45
Endret: 12 sep 03, 13:46
Opprinnelig postet av djpete
Hva er poenget med en avstemnig når dere allerede har bestemt dere. La nå dette fora bli brukt til det er ment brukt til, nemlig å diskutere fotball. Virker jo bare pr kåte dere jo, ikke interessert i FFK som fotballklubb!!


Nå synes jeg du skal være rimelig fornøyd jeg, med at du og de andre her inne har fått det som dere ville. Og bare for å ha sagt det så er det ingen av oss i samban som har dratt dette i gang. Om vi er pr-kåte kan sikkert diskuteres men ikke påstå at vi ikke bryr oss om FFK!! Grunnen til at vi startet dette opp var jo nettopp for å støtte FFK og skape liv på tribunen.

Skjerp deg djpete, ellers så får det kanskje motsatt effekt av hva du ønsker deg og at vi igjen møter med trommer etc. på de resterende hjemmekampene. Forventer at vi blir behandlet med respekt så lenge vi faktisk etterfølger de ønsker dere har fremsatt i forbindelse med samba på Stadion. Nå har du fått det som du ville og da synes jeg du skal være fornøyd med det!

Det samme gjelder deg Holters...

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


jt

Knøttespiller

Ble medlem: 29 aug 03
Innlegg: 45

Lagt til: 12 sep 03, 14:32
Hva er vitsen med denne diskusjonen?
Avstemmingen i fb var vel tydlig nok eller?

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 12 sep 03, 14:32
Definisjonen på en gentlemann er en som kan spille trekkspill, men lar være. Det samme kan sies om samba på stadion!

Samba er greit nok, men det er bare forstyrrende når man er på fotballkamp. Rytmen i musikken og det man ser på banen passer ikke sammen.

Siden dere bryr dere om FFK og vil skape mer liv på tribunen enn det er i dag (og jeg synes det begynner å bli bra) så støtt opp om Plankehaugen og vær med der. Gode intensjoner til tross, det er et flertall som ikke vil ha samba.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 12 sep 03, 14:41
Endret: 12 sep 03, 14:41
Opprinnelig postet av langemann
Det samme gjelder deg Holters...

Hva i alle dager har jeg sagt nå? Mitt poeng var at jeg ikke orket en ny sambadiskusjon.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 124

Lagt til: 12 sep 03, 14:47
vil ikke si at den på fredrikstadfk.no er mer nøyaktig. du sitter nok der hele dagen å stemmer du langemann, ikke at jeg vet åssen du skulle få til det. men du har sikkert dine metoder. syns dere i sambateamet kan akseptere at en del ikke liker det dere gjør under kampene..

---------------------------

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!


langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 12 sep 03, 16:21
Hallo?! Er det noen her som har problemer med å skjønne norsk og hva jeg faktisk har sagt og fortsatt sier?!

1) Avstemmingen i FB var vel rimelig manipulert.. Tror ikke det er så vanskelig for folket her inne å innrømme det.

2) Etter DeKjøks definisjon kan vel jeg da betegne meg som en Gentlemann siden jeg kan spille samba men har lovet å ikke gjøre det på Stadion mer, med mindre det er etter offisiell invitasjon fra FFK.

3) Jeg sitter aldeles ikke inne på fredrikstadfk hele dagen, ikke har jeg stemt der heller. Det er heller ingen av oss fra sambaen som har startet avstemmingen på det ovennevnte nettsted, men derimot en utenforstående som er mer positiv til samba enn dere er..

Videre håper jeg nå folk er såpass respektfulle og høflige at de kan holde usaklige kommentarer for seg selv...:(

Vi tar uansett 3 nye poeng mot Start på søndag!

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 12 sep 03, 17:07
... og nok en gang; Du svarte ikke på det jeg spurte om.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340