Husk meg
Brukernavn
Passord

Örgryte - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 mar 06, 23:55

FFK slet i alle ledd denne sure marsettermiddagen i Göteborg. Det manglet rytme, og arbeidsoppgavene ble ikke løst etter oppskriften.
Det samme skjedde mot Sparta, hva er det som skjer med spillerne

frogan

Knøttespiller

Ble medlem: 23 mar 06
Innlegg: 30

Lagt til: 25 mar 06, 00:38

dårli kamp av FFK I DAG!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 25 mar 06, 00:39
Opprinnelig postet av keiko99
Til Rune.  Det er helt klart lov å være skeptisk som jeg tror du er, men hvorfor ikke roe litt ned å tenke at det er vitkigere at rami kommer tilbake som keeper til serie start og trenes opp på den rette måten, for trener teamet i FFK vet hvordan dem skal trene rami og ramo selv vet mye..


Dersom Rami ikke spiller de siste to treningskampene, så står han garantert heller ikke seriestarten mot Brann.
Men jeg tipper han er klar og i god form mot Ham-Kam i den nest siste treningskampen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 25 mar 06, 10:09
Endret: 25 mar 06, 10:13
Rami Shaban er FFKs eneste reelle forsterkning fra fjorårssesongen.
Han i god gammel form alene kan bidra til at FFK slipper å sloss om plassene 10 -14, og lukter på 7-6 plassen.
I tillegg  ett annet usikkerhetsmoment som også kan bidra til å sikre 7-6 plassen.
Hvordan blir uviklinga til unggutta, slår de til i år for fullt ,,,,,,,,,,eller vil de fungere som stallfyll.
Dette inkluderer Hoås, vil han forsette å utvikle sitt potensiale, eller etterligne fjorårssesongen med enkelte glimt av "stoirhet".

Synes det er en svakhetstegn at Peters blir kasta innpå!!!!.

Tror  egentlig det er bare bra at FFK røyk på denne smellen, kanskje det åpner øya på folk etter en positiv vinterdvale!!

Viktig reminder:
Det var faktisk Steinar sine 2 fantomkamper i fjor som redda FFK fra nedrykk!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 25 mar 06, 10:20
nå vet vi egentlig ikke hvor vi har Shaaban, men regner med at han står bedre en det sørlie gjør pr idag.

Alle vet hva Sørlie kan, han var fantastisk i noen kamper, men er veeeeeldig ustabil.
Sørlie er vel kanskje den personen som har mest lojalitet til klubben, og det gjør meg til en beundrer.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 mar 06, 12:09
Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og jeg har nevnt det før. Rami kan fort bli et usikkert kort for oss, og vi står med Steinar i mål mesteparten av sesongen.

Du har nevnt det ofte ja, men jeg har aldri sett noen begrunnelse fra deg...??


Se hvilken historie Rami har de siste åra så skjønner du hvorfor jeg er skeptisk. Må du ha det svart på hvitt eller ??

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 mar 06, 12:16
Opprinnelig postet av keiko99
Til Rune.  Det er helt klart lov å være skeptisk som jeg tror du er, men hvorfor ikke roe litt ned å tenke at det er vitkigere at rami kommer tilbake som keeper til serie start og trenes opp på den rette måten, for trener teamet i FFK vet hvordan dem skal trene rami og ramo selv vet mye..


Det var da veldig tillit du har til trenerteamet Keiko99 ??  Det siste du skriver  " for trener teamet i FFK vet hvordan dem skal trene rami og rami selv vet mye " tar jeg deg ikke seriøst på. Det er bare noe du tror. Det skal mye til for å få Rami tilbake til den formen han hadde når han var i Arsenal.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 25 mar 06, 14:14
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
Til Rune.  Det er helt klart lov å være skeptisk som jeg tror du er, men hvorfor ikke roe litt ned å tenke at det er vitkigere at rami kommer tilbake som keeper til serie start og trenes opp på den rette måten, for trener teamet i FFK vet hvordan dem skal trene rami og ramo selv vet mye..


Det var da veldig tillit du har til trenerteamet Keiko99 ??  Det siste du skriver  " for trener teamet i FFK vet hvordan dem skal trene rami og rami selv vet mye " tar jeg deg ikke seriøst på. Det er bare noe du tror. Det skal mye til for å få Rami tilbake til den formen han hadde når han var i Arsenal.


Det er jo klart. Det er ikke uten grunn at han spiller for oss nå, men han nevnte jo i et intervju på TV2 sporten (husker ikke helt når det var) at han så på dette som en mulighet til å vise at han fortsatt er så god at kanskje noen Premier League-klubber er villige til å satse på ham igjen... Jeg håper han kommer seg til dette nivået igjen, men ikke at noen PL-klubber oppdager det...

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 26 mar 06, 20:35

Var i hvertfall fint å være på match på Nya Ullevi!!  Var vel rundt 7-8 ffksupportere der.

---------------------------

FFK supporter fra hovedstaden



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340