Husk meg
Brukernavn
Passord

er ikke dette en dårlignyhet da ?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Newman

Knøttespiller
Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 33

Lagt til: 09 mar 06, 20:46
Endret: 10 mar 06, 08:28
Blir litt sjokkert over hvor arrogant du faktisk er Kanogvetalt, for en drittunge tenker jeg! Vil faktisk dra det så langt at du skylder en del mennesker en uforbeholden unnskyldning for å si at alle har råd til 3000kr til sesongkort. Som småbarnsfar så kjenner jeg  flere barnefamlier som ikke har sjangs til å bruke 3000 kr ekstra til fotballbilletter uansett hvor fotballpatriot far er fordi de faktisk har mer enn nok med å kle barna, betale lån, fø familien rett og slett. Og tro ikke at de ikke synes det er kjipt å se alle rundt se med et tilsynelatende overflod av penger! Og dette er mennesker som jobber like hardt som enhver annen! Ta litt hensyn. Selv mener jeg at sesongkortene kanskje er litt i dyreste laget, fordi det hadde nok vært flere som hadde kjøpt om de la prisen litt under hva det koster å kjøpe enkeltbilletter til alle kampene. Men  for meg var det et enkelt valg, jeg vil sitte godt når vi får ny fantastisk stadion;)

---------------------------

FFK FOR ALLTID I MITT HJERTE!


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 10 mar 06, 08:36
Det er fordi jeg ønsker å ta med min gamle far noen ganger og eventuellt andre, slik at de kan sitte der sammen med oss andre de kjenner

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 10 mar 06, 09:18
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Når man ser hva det koster å gå på fotball kamp i f.eks England, med den kjøpekraften mannen i gata har der, så synes jeg det er pinlig at noen som kaller seg fotballsupportere i Fredrikstad klager på prisene på sesongkort. 


Jeg synes det heller er pinlig at mange av disse i virkeligheten prioriterer fotballen fremfor familien og sine barn.  Det er helt syke priser i England og Norge er på vei etter.  Til tross for at klubbene får mer og mer i sponsorpenger, investorer og rike onkler sprøyter inn penger og tv rettighetene selges skyhøyt så bare øker billettprisene.  Kanskje er det mer på grunn av enn tross av.  Jeg vil tro jeg har en godt over middels lønn da jeg har jobbet med IT i snart 10 år.  Jeg har ikke mulighet til å prioritere et sesongkort til 3000 kr.  Jeg har mange andre ting som jeg måtte ha brukt de 3000 på om jeg hadde hatt dem.  Jeg har barn, bil og leilighet og slikt koster!

Jeg har ikke engang tid til å skulle se hver kamp da dette er en helgeaktivitet som krever at jeg da er hjemme hver helg.  Det er jeg ikke og det er det mange som ikke er.  Når det da aldri er fullt og sesongkort koster mer enn løssalg så er jo konklusjonen enkel!  Jeg synes heller ikke det er viktig å skulle kalle meg fotballsupporter, jeg vil gjerne bli sett på som litt mer nyansert enn som så.

---------------------------

Jag tycker du är ful med hängbröst och påsar under ögonen (Gunvald/Beck)

http://www.human.no/templates/Page____168.aspx



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340