Husk meg
Brukernavn
Passord

Kommersiell koordinator

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 02 mar 06, 14:27
Sven Helge Hagen er ansatt  som kommersiell koordinator for all virksomhet i FFK, FFK sport ASA og Nye stadion. Oppgaven hans blir å utvikle klubben som regional og nasjonal merkevare. Sikkert fornuftig. Få litt fart i sakene etterhvert, hvis det er så forbanna vanskelig å finne hovedsponsor.

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 mar 06, 15:33
Kanskje det er arvtageren til Arve, når sykemeldingsperioden hans er over

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 02 mar 06, 18:37
nå får vi endelig en som beviselig har klart å bygge opp noe og har erfaring med forhandlinger på høyt nivå mot store kjeder i matvarebransjen.
Tror dette blir bra, vedkommende mener jeg også er interresert i fotball.

Da er det håp for mer struktur i markedsarbeide og en person som  bor i byen.

fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 103

Lagt til: 02 mar 06, 22:57

Jeg mener dette er rett mann på rett plass! En mann med kontakter som har bevist at han kan bygge opp noe nytt tidligere. Han har gjort det utrolig bra med Candy King i hvertfall. Håper dette får sving på sakene (kronene)!

---------------------------

Varme tanker til Dagfinn Enerly....


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 03 mar 06, 00:43
ja dette er positivt.. Tviler faktisk på at Arve kommer tilbake.. Husk det er heller ikke så lenge til han blir pensjonist, uten at jeg ikke er helt sikker på hvor gammel mannen er...

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 mar 06, 07:34
Ikke noe om den nye mannen, som jegikke kjenner noe til,.
Likevel ett sidespark.
Harry Hansen står fram med den "nye" ideen at FFK burde bli ett lag for hele Østfold.
Unnskyld Harry, men hvor mange ganger har vi ikke hørt det før, synes det har vært gjennomsgangsmelodien de siste åra.
Både fra forskjellige i  og utenfor FFK.  Kanskje det bare ikke er H.H som har fått det med seg!
Dersom dette gjelder sponsorer, er det fortsatt for snevert tenkt.
Gjelder det tilskuere så burde man også være mer offensiv, hva med Bohuslen f`eks.
Uansett hvor man setter grenser for nye tilskuer masser, så burde man også tenkt tanken.
Hei hvorfor bygger vi en stadion med plass til bare 12000 max ca 14000, offensiv tanke???
Eller tenker man vi hever priser og lager flere VIP plasser, slik at vi siler ut publikum.

Må bare innrømme at jeg fortsatt ikke er for imponert.

Hadde nyheten i går bare heller vært en skikkelig kvalitets spiller, helst spiss ja da hadde man vært offensive.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 03 mar 06, 08:41
Den nye ideen i dagens artikkel er vel ikke at laget skal bli ett lag for hele østfold, men at laget skal på sikt bli en av de fem største lagene i Norge og at vi innen kort tid skal ha ett budsjett på rundt 100 millioner.

Er ikke det offensivt da??

Det at FFK har ansatt en ny mann på markedssiden viser jo også at FFK har en viss selvinnsikt i hva organisasjonene selv har vært for dårlige til og viser at de er villige til å ta grep.(noe også flee her inne på forumet har etterlyst)
Jeg syns dette er positivt jeg.

Det at du dracula ikke er imponert over hva FFK foretar seg er vel den informasjonen i denne tråden med minst overaskelsesmoment.....

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 03 mar 06, 09:13
syntes det er for mye prat fra dems side, nå må de vise at de klarer å handle også, orda betyr ikke en dritt så lenge de ikke klarer å komme opp med no fornuftig. Ikke hovedsponsor, mangler forsterkninger, bare rot i ledelsen, GJØR NOE!

---------------------------

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 mar 06, 09:57
Opprinnelig postet av ffkfmv
ja dette er positivt.. Tviler faktisk på at Arve kommer tilbake.. Husk det er heller ikke så lenge til han blir pensjonist, uten at jeg ikke er helt sikker på hvor gammel mannen er...


Sven Helge Hagen er ikke ansatt, men engasjert for en periode. Han er helt sikkert rett mann til denne opgaven og er også veldig offensiv. Når han uttaler at det ikke er umulig at FFK`s budsjett neste år ikke skal ligge på 40 millioner, men på 100 mill., så får man nesten frysninger nedover ryggen.

Når det gjelder Arve, så er jo han sykemeldt frem til 26. mars, og blir han friskmeldt denne datoen, så fortsetter han i sin jobb akkurat som før. 
Arve fyller  61 år til sommeren, og kan vel gå over i pensjon når han blir 62, så det er vel ikke umulig at han blir overført til attføring frem til han kan få alderspension. Var han ikke også på attføring i to år før han ble ansatt i FFK.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 03 mar 06, 10:06
Jeg synes FFK, nå virkelig har gjort noe. De har engasjert en som skal selge FFK og de viser ambisjoner ved å si at omsetningen skal økes med 2,5 x. Det er da handling og ikke bare ord, når personen er engasjert.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 mar 06, 12:28
enig med fjedjik. nå gjøres det jo noe. de har jo engasjert en veldig dyktig kar..  men noen her inne blir jo aldri fornøyde uansett..  enkelte her inne blir ikke fornøyde før FFk har vunnet champions league 5 ganger på rad.. hehe



ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 03 mar 06, 13:34
tror kanskje Arve har skjønt at denne jobben ikke er noe for han... Selvom jeg syns han har gjort en god jobb....

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 03 mar 06, 13:57
Opprinnelig postet av ffkfmv
tror kanskje Arve har skjønt at denne jobben ikke er noe for han... Selvom jeg syns han har gjort en god jobb....


Det er vel på ingen måte Arve sin erstatter vi ser her, men heller et supplement til markedsavdelingen hvor blant annet Jon Petter Andersen og Robert Nilsson jobber.
(Disse to var de eneste navnene jeg fant på folk fra markedsavdelingen på fredrikstadfk.no.
Savner et organisasjonskart over FFK på de sidene...)

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 04 mar 06, 11:25
Dette er noe av det smarteste som har skjedd på lang tid. Lykke til.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 04 mar 06, 13:51
Dette trengte organisasjonen, som jeg skrev for et halvt år siden, var en organisasjon fortsatt i 2 Div.........  Og det er noe Hagen sikkert er enig i. Mokkelbost sine dager i FFK er sikkert talte, og har også med fasit i hånd vært en fiasko ansettelse......... Mannen har mye å ta tak i, noe han kommer til å gjøre, og gjøre med bravur........

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 mar 06, 15:37
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Dette trengte organisasjonen, som jeg skrev for et halvt år siden, var en organisasjon fortsatt i 2 Div.........  Og det er noe Hagen sikkert er enig i. Mokkelbost sine dager i FFK er sikkert talte, og har også med fasit i hånd vært en fiasko ansettelse......... Mannen har mye å ta tak i, noe han kommer til å gjøre, og gjøre med bravur........


Jeg tror du blander rollene i FFKs administrasjon "litt" her, Bedreviteren... 

Arve er ansatt som Adm. Dir.
Sven Helge Hagen er engasjert som Kommersiell Koordinator.

Dette er to stillinger som ikke har så mye med hverandre å gjøre - annet enn at en Adm. Dir vil være overordnet den kommersielle koordinatoren. AM vil altså være SHHs sjef når AMs sykemelding går ut og AM er tilbake i jobb.

SHH er rett og slett hyret inn for å få fart i FFKs markedsavdeling - og for å gi FFK de inntektene klubben behøver/fortjener. 

Du mener at Mokkelbost har vært en fiasko, hva med å utdype det? 

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 04 mar 06, 15:52
Han er hyret inn fordi Mokkelbost ikke har klart jobben sin....... Han har på snart halvannet år ikke ennå skaffet en skikkelig sponsor. Og den sykemeldingen som han har nå, den lukter det av. Mitt tips er at Mokkelbost ikke kommer tilbake i jobb i FFK..........

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 04 mar 06, 16:02
Dessuten så er organisasjonen ikke samlet slik den burde være, noe som var noe av hovedpoenget med å ansette en Direktør. FFK fremstår fortsatt lite samlende noe også Hagen hintet om på pressekonferansen........ Alt er selvfølgelig ikke Mokkelbost sin feil, men han er øverste ansvarlig......

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 mar 06, 20:33
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Dessuten så er organisasjonen ikke samlet slik den burde være, noe som var noe av hovedpoenget med å ansette en Direktør. FFK fremstår fortsatt lite samlende noe også Hagen hintet om på pressekonferansen........ Alt er selvfølgelig ikke Mokkelbost sin feil, men han er øverste ansvarlig......


Jeg er enig i at organisasjonen kanskje ikke er slik den burde være - men det er ikke Mokkelbost som er øverste ansvarlig...  Det er det styret som er - og hvis styret opplever at Adm. Dir ikke er i stand til å gjøre jobben er det styrets jobb å fjerne ham og innsette en ny daglig leder/adm. dir. 

Dersom Mokkelbost forsvinner på denne måten synes jeg det er svært synd og det viser en organisasjon, inkludert styret, som ikke er i stand til å håndtere litt tunge situasjoner på en god måte. 

Jeg tror (håper) Mokkelbost kommer tilbake etter sykemeldingen og blir ut året - minst. 

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


OJM

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 aug 05
Innlegg: 19

Lagt til: 05 mar 06, 09:52
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Han er hyret inn fordi Mokkelbost ikke har klart jobben sin....... Han har på snart halvannet år ikke ennå skaffet en skikkelig sponsor. Og den sykemeldingen som han har nå, den lukter det av. Mitt tips er at Mokkelbost ikke kommer tilbake i jobb i FFK..........

Med repsekt å melde -- Vet du hvem som har vært markesansvarlig i FFK-systemet de siste 10 årene?


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340