Husk meg
Brukernavn
Passord

Buing på Sambaorkester

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lennart

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 44

Lagt til: 04 sep 03, 12:45
Jeg syns diskusjonen her har vært dårllige i det siste. Lite fotball snakk for tiden. Enten så er det samba eller så er det buing.Kan vi ikke diskutere noe annet ? Jeg er i hvertfall lei, og gleder meg til tre nye poeng i Bærum til søndagen.

---------------------------

Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 04 sep 03, 12:54
Vi er alla forskjellige og det er bra.Noen synes det er kjempespennende med siffertips,og andre liker å diskutere samba. Men Bærum må knuses,selvfølgelig.

---------------------------

Gøran Karlsen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 sep 03, 12:56
Enig. Men når slike overtramp skjer, må vi få lov å reagere. Forhåpentligvis er ikke dette noe å diskutere lenger heller. Kanskje også sambafolket kan være med i noen fotballdiskusjoner?

Ser nå frem til en sambafri ettermiddag på Nadderud hvor FFK forhåpentligvis tar et nytt steg mot Tippeligaen. Det ser meget bra ut nå med så å si skadefri tropp (Stian Johnsen er vel eneste potensialle "starter" som er uaktuell). Ekstra spennende blir det selvsagt med Dadason. Veldig spent på hvordan han vil fungere sammen med Markus Ringberg. Selvsagt også spent på hvordan det hele med Biffen vil utarte seg. Sier som Ringberg; blir merkelig å se han i den gule drakta til Bærum...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 04 sep 03, 13:14
Kjære Holters, Gøran, Costanza, Lars etc...:

Ikke for det at jeg tror dere er i flertall når det gjelder å "ha rett" angående samban, men jeg foreslår at vi blir enige om følgende;

Vi lar være å spille på Stadion med mindre klubben offisielt inviterer oss til det, vi lar være å starte flere avstemminger ang. emnet samba og tar til oss at dere ikke liker det vi gjør. Det betyr ikke at vi synes dere kan smykke dere med å være de eneste ihuga ffk-fansen eller sitte på fasitsvaret når det gjelder hva som er bra og ikke bra underholdning på Stadion.

Til gjengjeld håper jeg da at alle er med og fester og koser seg når FFK rykker opp etter endt sesong ( mulig at vi vet det tidligere også.. ) og at vi ikke får noen voldsomme protester når vi er med og spiller i fakkeltoget under festen. Håper det kan være et greit kompromiss for dere og til gjengjeld skal vi la dere og Plankehaugen "få ha Stadion i fred..." Men jeg vil gjerne være med å synge, klappe og heie frem FFK hvis det er i orden for dere?

FFK, klubben og opprykk er faktisk det som teller mest for oss også...


---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340