Husk meg
Brukernavn
Passord

Bratbakk ferdig i RBK!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 20 feb 06, 19:23
Endret: 20 feb 06, 19:24
Tidenes storscorer Harald Martin Brattbakk er ferdig i Rosenborg.. Han er 35år og litt for gammel syntes jeg, men hva om FFK hentet han hit?
Blir flere fristilt fra RBK? Hva med Øyvind Storflor? er han god?
Noen spillere dere ønsker dere hit til FFK som kan forsterke stallen?
Tror vi har en god nok stall jeg nå, men ønsker meg en spiss og en midtbanespiller til jeg... Hva syntes dere andre? Trenger vi nye spillere? I såfall hvor? Og hvem?
Hmmmm......

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 feb 06, 19:26
brattbakk til FFK?  erru gærn?  

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 feb 06, 19:30
Storflor, med sine dribleferdigheter og slikt, kunne sikkert kommet godt til nytte, men tviler egentlig på at han forsvinner fra RBK. De lot vel Ødegaard bli solgt for at de helle ville satse på Storflor?

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 20 feb 06, 23:33
hvis denne brattbakk finner scoringsformen og putter en 10-15 mål så vil jeg gjerne se han i FFK drakt... he he, men han er vel litt væææl gammæl...??

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 20 feb 06, 23:40
Vi skal ikke skifte navn til RBK/Moss 2 da? Det må da finnes gode spillere i andre klubber enn disse to. Greit at Eggen har kontakter i begge klubber, men vi er da ikke en klubb som henter alle spillere som ikke er gode nok for de "store" klubbene! (å nei, Moss er ingen stor klubb)

---------------------------

Ære være Eggen jr.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 feb 06, 23:52
Endret: 21 feb 06, 00:22
http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=93873

kan godt komme hit ronaldo, vi lover at vi ikke skal sutre!!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 feb 06, 00:02
Endret: 21 feb 06, 00:23
Opprinnelig postet av Husgutt
http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=93873 

kan godt komme hit ronaldo, vi lover at vi ikke skal sutre!!


Ja altså, hadde ikke hatt så mye imot det, lønna??? tja, han må jo belage seg på å jobbe vedsiden av da...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 mar 06, 18:51
Han la opp og det er så veldig bra.. stolt av deg bratkbakk at du skjønte  at tiden din er ute...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


K1M

Knøttespiller

Ble medlem: 01 aug 05
Innlegg: 46

Lagt til: 03 mar 06, 12:43
Opprinnelig postet av keiko99
Han la opp og det er så veldig bra.. stolt av deg bratkbakk at du skjønte  at tiden din er ute...

Hva var det som sa at tiden hans var ute? Han herja på vingen til Glimt siste halvdel av sesongen... bare synd det ikke holdt.
Brattbakk har minst et år igjen. Eller, kunne hatt.

---------------------------

Glimt i mitt hjerte!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 mar 06, 13:38
Opprinnelig postet av K1M
Opprinnelig postet av keiko99
Han la opp og det er så veldig bra.. stolt av deg bratkbakk at du skjønte  at tiden din er ute...

Hva var det som sa at tiden hans var ute? Han herja på vingen til Glimt siste halvdel av sesongen... bare synd det ikke holdt.
Brattbakk har minst et år igjen. Eller, kunne hatt.
Før eller siden måtte dette hende og heldigvis skjedde det. har ikke noe i mot brattbakk på noe måte.. kjempe kar som skåra 160 mål tilsammen i sin karriere, men det er lov å legge opp i tide og jeg syns selv om du argumenterer med det du gjør at han la opp på rett tid

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 03 mar 06, 15:57
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av K1M
Opprinnelig postet av keiko99
Han la opp og det er så veldig bra.. stolt av deg bratkbakk at du skjønte  at tiden din er ute...

Hva var det som sa at tiden hans var ute? Han herja på vingen til Glimt siste halvdel av sesongen... bare synd det ikke holdt.
Brattbakk har minst et år igjen. Eller, kunne hatt.
Før eller siden måtte dette hende og heldigvis skjedde det. har ikke noe i mot brattbakk på noe måte.. kjempe kar som skåra 160 mål tilsammen i sin karriere, men det er lov å legge opp i tide og jeg syns selv om du argumenterer med det du gjør at han la opp på rett tid


Enig med deg Keiko99... Brattbakk var en fin stor spiss som scora mål, men han blir(er?) 35, og da er det på tide å legge opp syntes jeg...
Selvom Berg er snart 40 og Kahn er snart 40 og fortsatt spiller fotball på toppnivå :P

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 03 mar 06, 15:58
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av K1M
Opprinnelig postet av keiko99
Han la opp og det er så veldig bra.. stolt av deg bratkbakk at du skjønte  at tiden din er ute...

Hva var det som sa at tiden hans var ute? Han herja på vingen til Glimt siste halvdel av sesongen... bare synd det ikke holdt.
Brattbakk har minst et år igjen. Eller, kunne hatt.
Før eller siden måtte dette hende og heldigvis skjedde det. har ikke noe i mot brattbakk på noe måte.. kjempe kar som skåra 160 mål tilsammen i sin karriere, men det er lov å legge opp i tide og jeg syns selv om du argumenterer med det du gjør at han la opp på rett tid

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340