Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-MFK (treningskamp -06)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 feb 06, 21:53
3 år siden vi har slått dem..  ser ut ril at vi forsatt har ett problem.. kviskvik spilte til tider meget svakt og jeg syns wiig også mangler noe..   jeg syns simen slet mot sin gamle klubb..  synd vi bare klarte uvagjort

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 feb 06, 22:11
Endret: 19 feb 06, 22:12
Faen da!

Gikk ut av hallen da klokka rundet 90 minutter siden jeg regnet med det ville bli en del kø ut og jeg måtte rekke et tog... Gikk da ut i fra at sluttresultatet ble 2-1 siden det ikke er vanlig å legge til noe i treningskamper. Kom akkurat inn døra i Oslo nå og logget på internett for å lese litt om seieren... Men vent, neida, 2-2!? Ble ganske sjokkert kan du si. Bra det bare var treningskamp.... (hadde naturligvis ikke gått før slutt i seriekamp dog)

På vei hjem til Oslo satt jeg og funderte litt på hva jeg skulle skrive i et referat og rablet faktisk ned overskriften "Tóth matchvinner i Østfold-duellen"....

Det positive var at FFK faktisk spilte veldig god fotball i 1. omgang!


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 19 feb 06, 23:23
Opprinnelig postet av Costanza
Faen da!

Gikk ut av hallen da klokka rundet 90 minutter siden jeg regnet med det ville bli en del kø ut og jeg måtte rekke et tog... Gikk da ut i fra at sluttresultatet ble 2-1 siden det ikke er vanlig å legge til noe i treningskamper. Kom akkurat inn døra i Oslo nå og logget på internett for å lese litt om seieren... Men vent, neida, 2-2!? Ble ganske sjokkert kan du si. Bra det bare var treningskamp.... (hadde naturligvis ikke gått før slutt i seriekamp dog)

På vei hjem til Oslo satt jeg og funderte litt på hva jeg skulle skrive i et referat og rablet faktisk ned overskriften "Tóth matchvinner i Østfold-duellen"....

Det positive var at FFK faktisk spilte veldig god fotball i 1. omgang!




Ja treningskamper varer i 90 min.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 19 feb 06, 23:25
Endret: 19 feb 06, 23:27
Dette ble jo bare for dumt, jeg sto og tenkte på at han frank vik(dommern) måtte se å blåse av kampen, for jeg synes moss ble litt for giftige på slutten, og jada, PH synger ett lag i østfold, og moss scorer mål på overtid, det kunne jo gått så mye bedre:

1. I 1 omgang hadde vel wiig 2 skudd som han kunne plassert i mål, men putter langt over eller til siden.
2. Husker ikke helt hvem, men det er fortsatt første omgang, heading mot åpent mål, men brått sto det en mosse jæ... der og fikk klarert.
3. Frispark til FFK i 2 omgang, Kvisvik setter ballen i stanga, via en spiller, tilbake i stanga og UT! Helt ufattelig, og så sinnsykt ufortjent!
4. Røn med knall skudd etter en corner i 2 omg. Holtan slår ballen over med hånd flata!
5. Toth, får ballen nydelig servert av Røn, alene med keeper holtan setter han ballen himmelhøyt over...


enkel hode regning, FFK 7 Moss 2

For FFK, og spesielt Ramberg og Brenne LEKTE jo med moss! Det var jo klasseforskjell på laga, hvem i svarte har kastet en forbannelse på vårt kjære FFK?? Eller er de bare alergiske mot lukta???

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 20 feb 06, 06:21
Opprinnelig postet av Husgutt
jævla mossefitter.. argh... 

Næmenn!!
Moro å rane!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 20 feb 06, 06:27
Opprinnelig postet av SirLion
Nå kommer Mossingene til å skryte ass... Men men.. bryr meg ikke.. kampen betyr ikke noe for oss eller dem(etter hva de har sagt på vg forumet) Dessuten er vi fortsatt ubeseira =D


Overraskende at den kom! Så dere trykka opp t-skjorter fordi kampen var ubetydelig??

Kampen betyr dog ikke en dritt, det er vinter og det er tiden for å prøve ut alt mulig dritt! Vi skal være fornøyd med  uavgjort i dag! Dere skulle punktert kampen etter 1. omgang!
Den sangen dere sang 2 minutter før slutt. Hvordan var den igjen??

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 20 feb 06, 10:25
Er ikke enig i at Brenne og Ramberg var så glimrende som mange skal ha det til. Defensivt var det meget slett innsats fra begge, og de må ta skylden for hvert sitt baklengsmål. Håper Christian Berg har bedre defensive kvaliteter.
FFK har hatt en del økter med tung fysisk trening den siste tiden. Det kan forklare at noen av spillerene fort gikk tomme(også Brenne og Ramberg). Oppløftene at FFK`s spill de første 30 minuttene så ut som  at det var mer en en divisjon forskjell på lagene.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 feb 06, 12:32
Merkelig at FFK ikke var kyniske i sluttminuttene. Det er jo bare å spille frem og tilbake i bakre 4`er så hadde seieren vært i boks. Får da håpe at de gjør det for å sikre seier når serien går.

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 20 feb 06, 15:03
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Er ikke enig i at Brenne og Ramberg var så glimrende som mange skal ha det til. Defensivt var det meget slett innsats fra begge, og de må ta skylden for hvert sitt baklengsmål. Håper Christian Berg har bedre defensive kvaliteter.
FFK har hatt en del økter med tung fysisk trening den siste tiden. Det kan forklare at noen av spillerene fort gikk tomme(også Brenne og Ramberg). Oppløftene at FFK`s spill de første 30 minuttene så ut som  at det var mer en en divisjon forskjell på lagene.


Mener at Bjørkøy var den svakeste på midten. Hvor har det blitt av FFKs "Hard man"? Mener da selvsagt sentralt uten å ta med Raymond. Pasningen til første målet var vel det eneste plusset han fikk. Alt for stasjonær.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340