Husk meg
Brukernavn
Passord

Buing på stadion!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 02 sep 03, 11:29
seriøst ment.. har du ikke et fornyftig svar.. så hold dritten for deg selv Kjell K.

---------------------------

Les reglene for dette forumet!



NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p


Kjell K

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 14

Lagt til: 02 sep 03, 11:34
Opprinnelig postet av javell
seriøst ment.. har du ikke et fornyftig svar.. så hold dritten for deg selv Kjell K.


Du virker som en glad og lystig person......... Må vel få lov til å fleipe litt her inne??? Hvorfor "FFKsupporter.net" i signaturen?? Er du med i "Teamet" her inne?? Da kunne du vel bare slettet innlegget om det var så ille.....:ffk:

elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 02 sep 03, 11:36
Opprinnelig postet av Kjell K.
Tror ikke du hadde blitt så fornøyd om jeg satt siden av deg med munnharpe i 2 ganger 45 min også fulgte jeg deg til bilen etterpå ;)

Du må gjerne prøve engang.. Høres nesten litt artig ut...!! Er bare å kjøre på!
:rolleyes:

Men ærlig talt, hvorfor skal alt settes på spissen?!! Det ble spilt noen minutter i hver kamp. Dette kan neppe ha plaget så mange som noen gi uttrykk for.


PS!! Jeg hadde ALDRI gått bort til en totalt ukjent person og kommentert håret, med mindre jeg virkelig syns det var tøft/stilig/pent/kult etc...

Kjell K

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 14

Lagt til: 02 sep 03, 11:45
[quote=elin]
Opprinnelig postet av Kjell K.
PS!! Jeg hadde ALDRI gått bort til en totalt ukjent person og kommentert håret, med mindre jeg virkelig syns det var tøft/stilig/pent/kult etc...


Det var det jeg mente. Man sier ifra om det er positivt, men alle de som ikke liker det er høflige og lar være å kommentere det. Også blir det heller tatt opp på forumer som dette, og det er jo bra :ffk:
Skjønner at jeg kan ha vært litt uklar her :-)

PS!! Jeg er ikke så veldig god på munnharpe, men desto bedre på slurva :D

langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 02 sep 03, 11:54
Så det du sier her Kjell K. er at de som ikke tørr å si i fra ansikt til ansikt og bruker slike forum som dette, skal ha større påvirkningskraft enn alle dem som fysisk kommer bort og gir uttrykk for hvor bra de synes det er? Det tror jeg ærlig talt du ikke mener. Men jeg respekterer at ikke alle er like og at ikke alle liker det samme.

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 02 sep 03, 11:59
SLURV I VEI!!

Ja, man sier ifra om det er postivt... Men jeg ville nok ikke bare slengt positive kommentarer rundt meg til verken kjente eller ukjente, enten det er kommentarer om det ene eller det andre. Det er i slike tilfeller mye mer sannsynlig at det er det som er negativt som kommer ut.



PS! Lykke til med slurvespillinga di... Kommer til å gjøre suksess på stadioen (ikke si meg imot, det vet du ikke før du har prøvd!!)

Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 02 sep 03, 12:03
En ting som forundrer meg er at dere sambaslaver sier dere kun spilte noen få minutter i løpet av kampen. Det sier vel egentlig det meste når det føltes som om dere spilte mesteparten av tiden! Hvorfor tar dere ikke kritikken seriøst? Selv er jeg glad i rock, men jeg ønsker ikke at et rockeband skal spille under kampen!
Klart noen synes sambaen er fin, men hvorfor glede de få når dere irriterer de mange?

morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 02 sep 03, 12:04
hehe.. synes dere skal fortsette med spillinga deres jeg..blir alltid så mye aktivitet på forumet da :)..
På en annen side sporet vel egentlig denne diskusjonen litt av ettersom den omhandler "buing på stadion"

---------------------------

Utvikler og Medeier.


langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 02 sep 03, 12:06
Det er nok der vi er mest uenige... Når det gjelder fordelingen på hvor mange vi gleder kontra hvor mange vi irriterer. Hadde vi følt og trodd at flertallet ikke likte det vi gjorde hadde vi gitt oss for lenge siden. Men så lenge vi opplever det motsatte fortsetter vi nok, til din og enkelte andres irritasjon...

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 02 sep 03, 12:08
Endret: 02 sep 03, 12:12
Opprinnelig postet av Costanza
Enig. Spillerne vet selv når de spiller dårlig, og det hjelper absolutt ikke at også publikum buer og piper. Spillerne trenger snarere en motsatt reaksjon fra publikum da.


Det tror jeg Fredrikstadpublikum har vanskelig for. "Nei nå går det dårlig så da er ikke gleden til å synge der".. Det er akkurat som du sier Kristian B. Hei ekstra godt når det går dårlig, det er da guttane trenger det.. Det er derfor man er supporter uansett måten man heier på.."

Prøver igjen..
vet at det er problemer med dobbelquotes

---------------------------

Les reglene for dette forumet!



NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 02 sep 03, 12:18
support er noe av det viktigste man kan få - og gutta trenger det enten det går bra, eller dårlig. Klart det er ekstra morsomt å heie og juble når det går bra på banen, men det er altfor enkelt å bu når ting ikke går som en selv vil. Tror jeg gjentar meg selv her nå, men det er veldig enkelt å sitte på hovedtribunen og se "alt"... Som jeg prøvde å fortelle en kar ved siden meg tidligere i sesongen: "Kan jo prøve å springe ut på den banen der og se om du ser alle feila der...!"


_________________________________
Heia kara fra by`n, det er i elite vi vil ha dem!! =)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 sep 03, 12:28
Til javell
Er samba å støtte laget sitt. Høres ikke sånn ut. Kan ikke høre at det er til støtte for vårs. Kan hende at døm andre laga liker samba bedre enn FFK, og da er vitsen borte. Men å heie på laget, da hører gutta hvem som blir heia på, dermed basta.

javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 02 sep 03, 12:30
Har du hørt noen på laget si at det ikke er til støtte for de..? nei..

---------------------------

Les reglene for dette forumet!



NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p


Kjell K

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 14

Lagt til: 02 sep 03, 12:36
Opprinnelig postet av langemann
Så det du sier her Kjell K. er at de som ikke tørr å si i fra ansikt til ansikt og bruker slike forum som dette


Jeg nevnte ikke noe om at en ikke tørr å si ifra, men med normal høflighet så sier man ikke slikt til ukjente folk.
Og da er det greit at man har slike forum som dette, hvor "folk" kan lufte meningene sine.
Men neste gang tror jeg at jeg skal si ifra, men da regner med at det blir tatt skikkelig imot også :-)

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 02 sep 03, 12:37
Nå sitter hele sambaorkesteret på plass foran tastaturet og forsvarer seg. Et lite kremt,så er en eller annen der i løpet av et minutt. Morsomt:D

---------------------------

Gøran Karlsen


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 02 sep 03, 12:42
Gøran: Ingen av oss er avhengige av hverandre i hva vi skriver. Er tilfeldigheten som råder når noen skriver her... Bare så det er klart!!!!! Ha en fortsatt fin dag!!!

Kjell K

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 14

Lagt til: 02 sep 03, 12:43
Hvem av de som diskuterer her inne spiller i "bandet" eller har noe med de å gjøre?? "Javell", "Elin" og "Langemann". Noen flere?
Gøran Karlsen?? (det var en fleip "javell" og trengs ikke kommenteres) :D
Jeg syns det er rart at dere får så mange positive tilbakemeldinger, når jeg møter så mange som er negative. Kanskje jeg har mange sære venner og bekjente?? ;);););)

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 02 sep 03, 12:50
Jepp,jeg spiller i sambaorkesteret:D:D
Neste kamp skal jeg og Langemann spille trekkbasun sammen.
Vi blir da de to langemenn:D
Kanskje vi skal få med Jon Syversen også.

---------------------------

Gøran Karlsen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 sep 03, 12:56
Dumt svart javell. Hvorfor må man spørre gutta på laget om de liker samba. Da måtte jeg jo også spurt bortelaget også. Hvis det er flest på bortelaget som liker samba, så støtter
dere jo det laget. Sånn oppfatter jeg svaret ditt. Egentlig så tror jeg ikke dere
støtter noen av laga. Det blir bare en evig dur ut av det hele.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 sep 03, 13:01
Hvis dere har samvittighet til nærmest å ødelegge kampen for flere mennesker som trofast har møtt opp på stadion i alle år, så værsågod. Synes bare at dere viser manglende forståelse for de genuint fotballinteresserte som ikke er interessert i å bli forstyrret av slikt mas under kampens gang.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340