Husk meg
Brukernavn
Passord

Sambaorkester...

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 sep 03, 09:43
Klikk dere inn på FB for å stemme
Les her

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 04 sep 03, 10:53
Hvorfor lager dere ikke en egen vote på denne siden, dere har iallefall nok besøkende så stemmingen hadde vist ganske bra hva folket syntes om dette temaet. Dere kan jo f.eks ha andre voter på FFK temaer,ikke bare denne. :ffk:

---------------------------

FFK knuser ALL motstand!! :)


langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 04 sep 03, 11:01
Det er allerede en avstemming på gang inne på F-B.no hvor jeg oppfordrer alle til å avgi sin stemme. Når vi får sett hva resultatet blir der så kan vi ta en avgjørelse på et litt bedre grunnlag enn bare de som er innom disse sidene, ikke sant? Da kommer også menigmann i gata til ordet og ikke bare de mest ihuga fansen som sitter inne å skriver på disse sidene!

:ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 04 sep 03, 11:19
Angående vote til denne siden, så er det på vei ;)

---------------------------

Utvikler og Medeier.


langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 04 sep 03, 11:24
Flott!

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 sep 03, 11:36
Opprinnelig postet av langemann
Det er allerede en avstemming på gang inne på F-B.no hvor jeg oppfordrer alle til å avgi sin stemme. Når vi får sett hva resultatet blir der så kan vi ta en avgjørelse på et litt bedre grunnlag enn bare de som er innom disse sidene, ikke sant? Da kommer også menigmann i gata til ordet og ikke bare de mest ihuga fansen som sitter inne å skriver på disse sidene!


Jeg spør igjen: hvorfor er det tydeligvis helt greit å irriterre oss - ihugga fans (som dere selv skriver) noe grenseløst? Er vi mindre verdt enn de "vanlige"? Ganske respektløst og nærmest ignorere vår mening. Jeg tar nemlig sjansen på å si at det er oss som har støttet opp mot FFK ved å gå på alle kampene i alle år som er i mot samba, og fortjener kanskje derfor å bli hørt og forstått.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 04 sep 03, 11:42
Må bare si meg enig i det Costanza sier, men samtidig må jeg påpeke at f-b-voten ikke nødvendigvis gir et mer riktig bilde av virkeligheten. Greit f-b har flere lesere, men hvor mange av de som stemmer der går aldri på en fotballkamp?

Det er langt i fra få!

En vote på denne siden ville vært langt mer riktig, da du ser hva supporterne som faktisk er på kampene mener, og vi har fra 2500 til 10.000 treff per dag.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 04 sep 03, 11:47
Opprinnelig postet av Holters
...En vote på denne siden ville vært langt mer riktig, da du ser hva supporterne som faktisk er på kampene mener, og vi har fra 2500 til 10.000 treff per dag.


Er ikke enig i din påstand. Jeg tror at folk som ikke pleier å se FFK finner det uinteressant i å stemme på voten på f-b.no og at resultatet vil bli nogenlunde korrekt

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 04 sep 03, 11:53
Vel, da tror du sannelig feil. Folk har en tendens til å trykke villt uansett om de interesserer seg for voten eller ei, det vil du erfare om du driver med web en liten periode.

Men det åpner jo rimelig bra da...

Helt topp: 16.7%.
Greit nok 13.9%.
Litt slitsomt, 19.4%.
Helt bånn! 50.0%.

36 stemmer.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 sep 03, 11:56
Uansett, hvor vanskelig er det å manipulere dette dersom man vil? Ikke veldig vanskelig å ordne slik at man får stemt flere ganger o.l.

Synes det er merkelig at man i det hele tatt trenger en vote for å bestemme seg for å slutte med sambaen. De mange, kraftige tilbakemeldingene fra mange mennesker burde være nok.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 04 sep 03, 12:50
Er det 1000 mennesker som irriterer seg grønne over sambaen på stadion,så er det mer en nok at sambaspillet bør opphøre. Jeg synes også motargumentasjonen for dere som har sambafetisj ikke henger på greip. Det kan virke som dere går rundt i byen med en naiv følelse at alle synes samba er mirakeløst morsomt på fotballkamper.
Som en liten opplysning kan jeg opplyse at på søndag begynte folk å bli fly forbanna,og klappet hånlig når dere var ferdig med sambamaset. På tide å våkne opp kanskje?

---------------------------

Gøran Karlsen


langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 04 sep 03, 13:13
Kjære Holters, Gøran, Costanza, Lars etc...:

Ikke for det at jeg tror dere er i flertall når det gjelder å "ha rett" angående samban, men jeg foreslår at vi blir enige om følgende;

Vi lar være å spille på Stadion med mindre klubben offisielt inviterer oss til det, vi lar være å starte flere avstemminger ang. emnet samba og tar til oss at dere ikke liker det vi gjør. Det betyr ikke at vi synes dere kan smykke dere med å være de eneste ihuga ffk-fansen eller sitte på fasitsvaret når det gjelder hva som er bra og ikke bra underholdning på Stadion.

Til gjengjeld håper jeg da at alle er med og fester og koser seg når FFK rykker opp etter endt sesong ( mulig at vi vet det tidligere også.. ) og at vi ikke får noen voldsomme protester når vi er med og spiller i fakkeltoget under festen. Håper det kan være et greit kompromiss for dere og til gjengjeld skal vi la dere og Plankehaugen "få ha Stadion i fred..." Men jeg vil gjerne være med å synge, klappe og heie frem FFK hvis det er i orden for dere?

FFK, klubben og opprykk er faktisk det som teller mest for oss også...


---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 04 sep 03, 13:22
Vi har aldri prøvd å gi uttrykk for at vi sitter inne med fasitsvaret, men riktignok har vi prøvd ettertrykkerlig å påpeke våre meninger om sambaen.

Videre har i alle fall jeg aldri sagt at jeg ikke liker samba, men jeg misliker det sterkt under kamp! Når opprykksfesten starter kan dere spille så mye samba som dere bare vil, ja, da skal jeg personlig danse nedover gatene i Fredrikstad sentrum - ikke noe problem.

Synes bare det er upassende under kamp. :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


TRS

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 sep 03
Innlegg: 1

Lagt til: 04 sep 03, 13:30
Sitter selv på midten av hovedtribunen (felt C), og mitt intrykk er at sambaen ble veldig godt tatt imot der. Folk smilte og lo og lot seg fenge av rytmene. Synes personlig også at dette var et helt suverent innslag.

Har full forståelse for at de som stod 2 meter fra orkesteret opplevde sambaen som slitsom. Jeg sitter jo omtrent på andre siden av banen, og der var ikke lyden spesielt høy, og hvis noen på hovedtribunen lot seg plage av lydnivået, fåreslår jeg at de holder seg hjemme! At de som stod i samme enden av klokkesvingen som orkesteret lot seg irritere er en annen sak....

Løsningen er vel kanskje å finne en annen plass til orkesteret, slik at de står litt for seg selv.

Håper for all del at sambaen har kommet for å bli!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 sep 03, 13:41
Opprinnelig postet av TRS
Løsningen er vel kanskje å finne en annen plass til orkesteret, slik at de står litt for seg selv.

Håper for all del at sambaen har kommet for å bli!


Hadde du lest innlegget til Langemann litt ovenfor, så hadde du sett at det ikke ser ut til å bli noe samba på stadion fremover. Ros til Langemann som har tatt til seg kritikken, og dermed ikke vil irriterre mange andre publikummere fremover. Løsningen er dermed funnet, TRS, og den var ikke å finne en annen plass (hvis vi ikke snakker om utenfor stadion). Når det er sagt, så må de gjerne få spille før og etter kamp.

Da er vel denne laaange diskusjonen over, og vi kan konsentere oss om det vi vel egentlig er her for: fotball og FFK!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 04 sep 03, 13:46
Men det var gøy å se hvor mange som lot seg engasjere da! :cool:

Og takk for støtten TRS, men jeg tror det blir som jeg skrev i innlegget mitt tidligere...

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 04 sep 03, 13:50
Endret: 04 sep 03, 13:52
Den skal du ha langemann, den skal du ha... Det har ALDRI vært lengre diskusjoner på FFKSupporter.net enn de to gangene dere har besøkt stadion!

:ffk:

redigert: Holder du av plass til Gøran og meg som fordansere da? ;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 04 sep 03, 14:17
når jeg tenker meg om trenger vi kanskje en funksjon som kan stenge tråder.. hehe :)

---------------------------

Utvikler og Medeier.


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 04 sep 03, 14:58
Bra.
Blir det opprykksfest så slenger jeg meg med i dansen.

---------------------------

Gøran Karlsen


langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 04 sep 03, 16:30
Endret: 04 sep 03, 16:30
Du er hjertlig velkommen Gøran! :D

Og spørsmålet er forhåpentligvis ikke om det blir opprykksfest men når...

:ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340