Husk meg
Brukernavn
Passord

Serbia - Norge

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 31 jan 06, 21:36
Ser ut som at Norge ryker på en smell mot Serbia.. Med tanke på at Norge går videre så irriterer ikke det meg så mye, det som irriterer meg er den idioten fra Håndballens Venner som banker løs på den tromma igjennom hele kampen!

Håper en serber tar til fornuft og gir han grisebank til han knekker begge armene

---------------------------

United we stand, devided we fall!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 31 jan 06, 22:08
Ikke like irriterende som å tape.. Hockey og håndballtap på en dag!! Da er det enda godt FFK gjorde jobben i hvertfall, selv om ikke det betyr så mye nå.

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 feb 06, 00:31
Dommeren som dømte denne kampen var mildt sagt en møkka  dommer..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 01 feb 06, 09:25

JA JA og da er det over og ut for Norge. Igjen ,,,,  ufff... nå er det kun Kroatia igjen ........... IGJEN .... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 feb 06, 12:26
Opprinnelig postet av keiko99
Dommeren som dømte denne kampen var mildt sagt en møkka  dommer..


Jeg kan ikke se at dommerne gjorde noen særlig feil i denne kampen. Det som er mest håpløst er faktisk de kommentatorene som sitter å klager, de vet fanken ikke hva som er riktig og galt. Samme opplever jeg under Afrikamesterskapet i fotball for tida. Der å klager kommentatorene på dommerne. De i svart har ikke dømt noe dårligere der enn i andre kamper jeg har sett. Men kommentatorene har bestemt seg på forhånd at disse er betraktelig dårligere enn andre dommere.

Men tilbake til håndballkampen. Hvis du tenker på de 2 siste straffesituasjonene ( 1 til hver av laga ), hvor kommentatorene sa at ingen av disse skulle vært straffe, så sa jeg klar straffe på begge. Men kommentatorene må liksom ha noen å legge skylda på for at vi tapte. Det er for dårlig. På meg så virka det som at det var dårlig lagledelse som var utslagsgivende her. Norge synes jeg ærlig talt gjorde en begredelig kamp. Godt at det er den eneste kampen jeg har sett i dette mesterskapet ( og flere ser jeg heller ikke ).

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 01 feb 06, 13:42
Hvis du ikke kunne se at dommerne leverte en slettt innsats igår, så regner jeg med at du har med deg en hvit lang stokk og en snill labrador når du er ute og går... hvis ikke kan det gå galt i trafikken...

Men at dommerne ikke hadde skylden for tapet, er jeg helt enig i.. De norske spillerne opptrådte som amatører i andre omgang da det gjaldt som mest, og da synes jeg tapet var på sin plass..

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 feb 06, 13:50
Opprinnelig postet av Superboy
Hvis du ikke kunne se at dommerne leverte en slettt innsats igår, så regner jeg med at du har med deg en hvit lang stokk og en snill labrador når du er ute og går... hvis ikke kan det gå galt i trafikken...

Men at dommerne ikke hadde skylden for tapet, er jeg helt enig i.. De norske spillerne opptrådte som amatører i andre omgang da det gjaldt som mest, og da synes jeg tapet var på sin plass..
den var knall bra...  min mening var ikke å skylle på dommeren for tapet..  Jeg kårer din utalese til noe av det beste jeg har lest

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 feb 06, 15:20
Opprinnelig postet av Superboy
Hvis du ikke kunne se at dommerne leverte en slettt innsats igår, så regner jeg med at du har med deg en hvit lang stokk og en snill labrador når du er ute og går... hvis ikke kan det gå galt i trafikken...

Men at dommerne ikke hadde skylden for tapet, er jeg helt enig i.. De norske spillerne opptrådte som amatører i andre omgang da det gjaldt som mest, og da synes jeg tapet var på sin plass..


Du kunne spart deg for den nedlatende holdninga du holder på med i første del av innlegget.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 feb 06, 15:22
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Superboy
Hvis du ikke kunne se at dommerne leverte en slettt innsats igår, så regner jeg med at du har med deg en hvit lang stokk og en snill labrador når du er ute og går... hvis ikke kan det gå galt i trafikken...

Men at dommerne ikke hadde skylden for tapet, er jeg helt enig i.. De norske spillerne opptrådte som amatører i andre omgang da det gjaldt som mest, og da synes jeg tapet var på sin plass..
den var knall bra...  min mening var ikke å skylle på dommeren for tapet..  Jeg kårer din utalese til noe av det beste jeg har lest


Og du er ikke hakket bedre siden du applauderer forannevnte.

FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 94

Lagt til: 01 feb 06, 17:34
dommerne i kampen var rett og slett elendige!

---------------------------

ekte ffk supporter;)


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 01 feb 06, 18:36
Dommerne var møkk dårlige, men hadde ikke skyld i at Norge tapte. Det kan vi takke oss selv for.
Kristian Kjelling var blant annet grusomt dårlig..

Synd fredrikstad-gutten Ekelund ble skadet, han var i siget den stunden han var utpå.

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 01 feb 06, 19:34
Dommerene var "driiitdårlige". Spillerne tok ballen med handa hele tiden uten at de så det.......

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 feb 06, 22:22
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Og du er ikke hakket bedre siden du applauderer forannevnte.
å så må du se å skjønne hva fleip og fakta er

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 feb 06, 12:13
Endret: 02 feb 06, 12:13
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Og du er ikke hakket bedre siden du applauderer forannevnte.
å så må du se å skjønne hva fleip og fakta er


Synes du den tonen Superboy kom med var fleipete ?? Spydig synes jeg han var. Det har ingenting med fleip og fakta å gjøre. At dere er uenig med meg ang. dommernes dømming er en annen sak. Men man bør ikke komme med nedlatende tone for det.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 feb 06, 12:35
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Og du er ikke hakket bedre siden du applauderer forannevnte.
å så må du se å skjønne hva fleip og fakta er


Synes du den tonen Superboy kom med var fleipete ?? Spydig synes jeg han var. Det har ingenting med fleip og fakta å gjøre. At dere er uenig med meg ang. dommernes dømming er en annen sak. Men man bør ikke komme med nedlatende tone for det.
jeg tar siste orde i denne saken Rune   du må sette deg ned og tenke.. fleipa keiko99 eller mente han det..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 02 feb 06, 12:41
Å herregud, Rune Haugen, så ufattelig hårsår...

I stedet for og bare skrive at var var blind, prøvde jeg bare å gjøre det med en liten vri...

Men nå framstår du jo som DUM i tillegg til å være blind, og da begynner håpet å renne ut...

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


linbus

Knøttespiller

Ble medlem: 07 mai 03
Innlegg: 52

Lagt til: 02 feb 06, 12:57
Helt enig Møklegård! Skjønner meg ikke på de gutta der... hands hele tida

---------------------------

FFK i mitt hjerte - Erik Røed


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 02 feb 06, 13:00
Opprinnelig postet av Superboy
Å herregud, Rune Haugen, så ufattelig hårsår...

I stedet for og bare skrive at var var blind, prøvde jeg bare å gjøre det med en liten vri...

Men nå framstår du jo som DUM i tillegg til å være blind, og da begynner håpet å renne ut...


Dette er dumt Superboy.. Alle kan reagere forskjellig og å kalle noen dum styrker ikke akkurat din sak.. Personangrep hører ikke hjemme noen steder..

---------------------------

United we stand, devided we fall!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 feb 06, 13:29
Jeg kom med min mening om dommerne i den kampen, og da bør ikke andre som har andre meninger enn meg komme med slike dumheter som Superboy kom med.

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 02 feb 06, 14:40
Endret: 02 feb 06, 14:46

Derfor jeg i utgangspunktet skrev slik jeg gjorde, var at alle jeg har snakket med (alle håndballkyndige inkl meg) var enig i at dommerne leverte en særdeles slett innsats, og så presterer du skrive at du ikke kunne se at de gjorde noen feil.. 

Dette fant jeg helt latterlig, da det var helt åpenbart at innsatsen fra dommerne var såpass dårlig, og dermed mente jeg at du enten ikke har peiling på håndball, eller at du ikke hadde synet i godt behold.. Jeg konkluderte, som du skjønner, med det siste.

( jeg beklager samtidig for det forrige innlegget mitt, hvor jeg skrev at fremsto som dum. det var en glipp fra min side, og et overtramp)

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340