Husk meg
Brukernavn
Passord

Simen på vei bort?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 jan 06, 13:32
Kontrakten med Østfold-klubben varer ut
den kommende sesongen, og Knut Torbjørn Eggen ønsker en forlengelse.


Brenne (25) er usikker.


- Vi får se. Foreløpig har vi ikke diskutert noe. Jeg trives i klubben, og
det kan godt hende jeg blir værende. Det er jo trygt, og her får jeg
spilletid, sier Brenne.


- Samtidig må man noen ganger ta sjanser i en fotballkarriere. Det blir
noen vurderinger du må veie opp mot hverandre, så får vi se.

Skulle det bli slik at han til sommeren bare har noen måneder igjen av
kontrakten, og ikke vil signere noen ny, vil han trolig være en attraktiv
spiller for flere klubber. Dagbladet vet at han blir fulgt tett av flere
lag i Skandinavia.



Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 21 jan 06, 13:37
Endret: 21 jan 06, 13:38
vi får da håpe at hjerte hans ligger her i østfold og håpe at han blir. han var i vertfall vår beste og viktigste spiller i fjor spør du meg 

---------------------------

Lasse Båtstad


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 21 jan 06, 13:38
Enda godt han ikke kom med på landslaget da. Når han ikke kom med nå, gjør han det nok ikke senere i år heller. Er ikke like attraktiv for andre klubber da.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 jan 06, 13:39
Endret: 21 jan 06, 13:40

Det er jo tidligere blitt kjent at navnet hans har stått på blokka til Rune Bratseth, men får virkelig ikke håpe han stikker dit hvert fall... Eller til noen andre konkurrenter i Tippeligaen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 21 jan 06, 13:43
du mener ikke at han kan gå så lenge han ikke går til  en annen klubb i tippeligen? eller misforsto jeg deg nå

---------------------------

Lasse Båtstad


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 jan 06, 13:44
Ingenting børe være uprøvd og en årslønn på 2-3 mill er forsvarlig for Simen Brenne.......... Å kjøpe en slik spiller vil koste minst 8-10 mill........  Men nok engang er jeg overrasket hvor sent man begynner å forhandle om kontraktforlengelser for en av våre få toppspillere.......... Det burde vært startet for ett år siden minst, og nå kan vi sitte igjen med svarte Per og la han gå gratis etter sesongen eller på billigsalg i sommer........

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 jan 06, 14:04
Opprinnelig postet av Costanza

Det er jo tidligere blitt kjent at navnet hans har stått på blokka til Rune Bratseth, men får virkelig ikke håpe han stikker dit hvert fall... Eller til noen andre konkurrenter i Tippeligaen.




Husker du hvor han uttalte det, kan det ha vært mens Rosenborg spilte mot FFK en gang

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 21 jan 06, 14:06
er ikke sikker men jeg har lest det en plass

---------------------------

Lasse Båtstad


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 jan 06, 14:07
Opprinnelig postet av Patrioten

Husker du hvor han uttalte det, kan det ha vært mens Rosenborg spilte mot FFK en gang

Det husker jeg ikke. Mener å huske det stod om det i Nettavisen en gang i løpet av fjoråret.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 jan 06, 14:34

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 21 jan 06, 14:38

Syns vi skal strekke oss meget langt for å beholde Simen. En god fotballspiller, pluss at han er fra Fredrikstad.
De sportslige utfordringene har han også her......værtfall et par år til.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 21 jan 06, 14:53
Tror nok ikke Simen forlater FFK før ett eventuelt landslagsgjennombrudd, I FFK kan han trene i trygge omgivelser samtidig som han er fast på laget. Fortsetter utviklinga vil landslagsplass være innen rekkevidde og de store laga begynner og snuse.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 jan 06, 15:35
jeg håper virkelig dette kun er taktisk utspill for å få høyere lønn.. ellers må vi gjøre noen drastiske tiltak for å få gutten til å bli!!! drar han til en annen  norsk klubb blir jeg forbanna....

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 21 jan 06, 16:27
tror(håper) ikke simen kommer til å gjøre det på den måten

---------------------------

Lasse Båtstad


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 jan 06, 18:02
Hvis den dere spillekjøp poolen eller hva det heter har penger, bruk alt på sign on fee til Brenne........

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 jan 06, 18:56
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hvis den dere spillekjøp poolen eller hva det heter har penger, bruk alt på sign on fee til Brenne........


Bruke alt på Brenne ?? Er du helt tett eller ??

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 jan 06, 19:07
Det er kanskje ett par mill igjen der etter kjøpet av Kvisvik........ Alt det bør brukes på Brenne......... Mister vi Brenne trenger vi langt mer enn et par mill for å erstatte han......... Og nei, jeg tviler sterkt på om jeg er tettere enn deg.......

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 21 jan 06, 19:19
vis du spør simen hvor mye han skal ha for å bli i fredrikstad! hvor mye tror du han vil ha sagt? 
vertfall ikke 2-3mill er du gal! 

men det her har jeg sagt siden i sommer få underskriften til simen svart på hvit før det er for sent!

men går ikke bora sin kontrakt ut sammtidig? har han fått ny kontrakt? han er jo tross alt vår nye kaptein og klippen i forsvare vårt!!    synes det er døft av styre jeg!!

---------------------------

Lasse Båtstad


Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 21 jan 06, 19:42
Hvis det ikke blir noe med Christian Petersen, så skal Simen Brenne vite at Follo gjerne vil ha ham som hengende spiss, hehe. Og ikke le og si at Follo er en liten drittklubb, men les heller denne linken Østlandets Blad. Her er planene for nytt stadion og det snakkes om å fundamentere for tak over det hele... Ikke det største men ganske norges beste stadion er i emning. Klart Follo også blir et av Norges beste lag etterhvert og Fredrikstad-supportere skal være takknemlige og glade om de i det hele tatt befinner seg i samme divisjon og får komme på besøk..

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 jan 06, 19:53
Jeg tror ikke Simen Brenne er en type spiss som går til en annen norsk klubb..  Han vet hvor provoserende det vil være for alle i Fredrikstad. Men på en annen side så kanskje KTE jobber i det skjulte for Rosenborg. 
Nei, jeg velger å tro at Brenne kun forlater FFK til fordel for en større europeisk klubb. 
Om Simen forsvinner etter sommeren, så tror jeg han går til en tysk klubb. Han minner meg litt om Ballack i ferdigheter med ball og avslutninger og løpekraft. Etter Salzbrenner-cup fikk sikkert tyskerne øynene opp for ham.

Han er nå 25 år og er på vei inn i sine gullår innen fotballen. Det er en fin tid å reise ut i europa på, og det unner jeg ham. Men for all del, jeg håper så inderlig han blir i FFK!

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340