Husk meg
Brukernavn
Passord

Rykte

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 19 jan 06, 11:20
En kamerat spurte meg på sms om jeg hadde hørt ryktene om en storspiller som skal bli presentert forran kampen på fredag. jeg har ikke hørt noen ting. Er det noen her som har hørt noe?

---------------------------

Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 19 jan 06, 11:42
Hadde ikke vært meg imot om en storfisk hadde blitt presentert, men det er vel ikke så ofte det er hold i slike rykter. ;)

---------------------------

Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!

FFK i Tippeligaen 2006!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jan 06, 12:12
Opprinnelig postet av Carlsberg
En kamerat spurte meg på sms om jeg hadde hørt ryktene om en storspiller som skal bli presentert forran kampen på fredag. jeg har ikke hørt noen ting. Er det noen her som har hørt noe?


Kom heller med noe med kjøtt på beina. Du er ikke den første her som har kommet med slikt rykte.

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 19 jan 06, 12:17
hehe

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 19 jan 06, 13:34
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Carlsberg
En kamerat spurte meg på sms om jeg hadde hørt ryktene om en storspiller som skal bli presentert forran kampen på fredag. jeg har ikke hørt noen ting. Er det noen her som har hørt noe?


Kom heller med noe med kjøtt på beina. Du er ikke den første her som har kommet med slikt rykte.


Jeg ville ikke starte noe rykte. Hvis du leste hva jeg skrev, så vil du se at jeg forsøkte å få klarhet i om det i det hele tatt finnes noe rykte. Les før du poster et svar!!

---------------------------

Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 jan 06, 14:09
finner jo det snart uansett nå. fredag i morra

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jan 06, 14:52
Opprinnelig postet av Carlsberg
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Carlsberg
En kamerat spurte meg på sms om jeg hadde hørt ryktene om en storspiller som skal bli presentert forran kampen på fredag. jeg har ikke hørt noen ting. Er det noen her som har hørt noe?


Kom heller med noe med kjøtt på beina. Du er ikke den første her som har kommet med slikt rykte.


Jeg ville ikke starte noe rykte. Hvis du leste hva jeg skrev, så vil du se at jeg forsøkte å få klarhet i om det i det hele tatt finnes noe rykte. Les før du poster et svar!!


Starte et rykte er jo nettopp det du gjør. For meg så er det å koke suppe på spiker av et " såkalt rykte på by`n ".

MåkoMæl

Knøttespiller
Ble medlem: 13 jun 05
Innlegg: 37

Lagt til: 19 jan 06, 14:58
Men, herregud, hva er det som er så farlig med et rykte da? Carlsberg har fått nyss om noe, og spør her om også andre har hørt noe tilsvarende. Er vel ikke noe galt i det...?!

---------------------------

Drillo er (en offensiv) type!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 19 jan 06, 14:59
Jeg synes det er helt greit å nevne et rykte man har hørt for å finne ut om det er andre som har hørt det samme.
Og en av tingene mellomsesongen er til for er jo rykter. ;)

---------------------------

Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!

FFK i Tippeligaen 2006!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 jan 06, 16:20
her støtter jeg carlsberg. Rune skam deg..  ikke vondt ment Rune, men det går fatisk ann at noen spørr eller kommer med noe. du må ikke vri vær eneste stein for å få det slik du vil.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jan 06, 16:25
Opprinnelig postet av keiko99
her støtter jeg carlsberg. Rune skam deg..  ikke vondt ment Rune, men det går fatisk ann at noen spørr eller kommer med noe. du må ikke vri vær eneste stein for å få det slik du vil.


Så lenge det ikke kommer noe ut av det så er det høyst unødvendig. Hvor mange ganger er det slengt ut et sånt ryktespørsmål nå ?? Det er ikke få ganger. Hadde det enda vært et navn så hadde det enda gått an.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 jan 06, 17:43
Endret: 19 jan 06, 17:44
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Så lenge det ikke kommer noe ut av det så er det høyst unødvendig. Hvor mange ganger er det slengt ut et sånt ryktespørsmål nå ?? Det er ikke få ganger. Hadde det enda vært et navn så hadde det enda gått an.


Hvis du hører et rykte og lurer på om det kan være noe hold i det. Hva er da galt med å spørre om flere har hørt det samme? Når man starter en tråd med et slik spørsmål så er det jo litt vanskelig å vite på forhånd om det kommer noe ut av tråden, er vel gjerne derfor man spør.

Og dette er tross alt et forum for oss supportere, ikke en offisielle faktaopplysningsside, dermed er det vel fritt vilt å komme med rykter og synspunkter. Det finnes jo mange forskjellige folk her inne, som igjen kjenner veldig mange her og der, noe som igjen gjør at slike nyheter gjerne kommer på forumet hit før de når medier. Det var vel dette forumet som først snappet opp ryktet opp at en spiss skulle signere, og ikke lenge fant en eller annen ut at det var Toth via en ungarsk nettside. Det er jo slik det er morsomt å snoke og finne ut av i silly season...

Jeg kunne ha vært enig med deg hvis det hver dag ble startet fem nye tråder med løse rykter, men når det en gang i mellom kommer et rykte, så er det jo nesten en plikt for oss brukere av forumet og dele det med resten...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 jan 06, 18:00
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Så lenge det ikke kommer noe ut av det så er det høyst unødvendig. Hvor mange ganger er det slengt ut et sånt ryktespørsmål nå ?? Det er ikke få ganger. Hadde det enda vært et navn så hadde det enda gått an.


Hvis du hører et rykte og lurer på om det kan være noe hold i det. Hva er da galt med å spørre om flere har hørt det samme? Når man starter en tråd med et slik spørsmål så er det jo litt vanskelig å vite på forhånd om det kommer noe ut av tråden, er vel gjerne derfor man spør.


Husk at det er noen her som må kverulere i enhver tråd, eller omtrent komme med slike kommentarer:: 

"det har vi snakka om for syttenhundreogåtte tråder siden"
"det er ikke noe nytt"

Det kan være ok å huske et par ting: 

a) Ikke alle har vært medlem her i årevis, slik at de ikke nødvendigvis har fått med seg en tråd åtte måneder tilbake i tid.
 
b) Ikke alle leser alle tråder ned til minste detalj

c) Ikke alle husker alle saker som har blitt omtalt her

d) folk er forskjellige - noen vektlegger andre ting mer enn andre (et rykte om en mulig storspiller til FFK er såpass interessant at mange kunne være interessert i å høre hva folk fanger opp).

Så FFK1903, jeg er HELT enig med deg - trådstarters spørsmål må det være lov å stille her.  Hvis ikke vil det begynne å bli for mange restriksjoner slik at folk går lei. 

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 19 jan 06, 18:12

Opprinnelig postet av Carlsberg
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Carlsberg
En kamerat spurte meg på sms om jeg hadde hørt ryktene om en storspiller som skal bli presentert forran kampen på fredag. jeg har ikke hørt noen ting. Er det noen her som har hørt noe?


Kom heller med noe med kjøtt på beina. Du er ikke den første her som har kommet med slikt rykte.


Jeg ville ikke starte noe rykte. Hvis du leste hva jeg skrev, så vil du se at jeg forsøkte å få klarhet i om det i det hele tatt finnes noe rykte. Les før du poster et svar!!


Det er jo "aldri" noen som starter rykter. Alle skyver de ansvaret på en annen, som de har hørt det fra. Han som fortalte det til kameraten har helt sikkert hørt det fra en annen osv.

Noen ganger er tilfeldigvis et rykte sant, men det tror jeg dessverre ikke det er denne gangen. 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 19 jan 06, 18:13
men alle bør kjenne sin besøkelsestid imorgen!

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jan 06, 18:35
Dette er jo en ganske god markedsføringsstategi for å trekke flere folk til Østfoldhallen på fredag!



---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 19 jan 06, 18:55
Opprinnelig postet av Carlsberg
En kamerat spurte meg på sms om jeg hadde hørt ryktene om en storspiller som skal bli presentert forran kampen på fredag. jeg har ikke hørt noen ting. Er det noen her som har hørt noe?


Jepp! Da er det klart....- at vi har et rykte om at en storspiller er på vei til FFK!!!
Rykte går på at han blir presentert før kampen på fredag.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 jan 06, 13:59
Rune Haugen kanskje du skulle bite i det sure eple nå og ikke være bombastisk

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 jan 06, 15:37
Opprinnelig postet av Patrioten
Rune Haugen kanskje du skulle bite i det sure eple nå og ikke være bombastisk


Det skulle bare mangle om det ikke skulle komme noen nye spillere før seriestart.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340