Husk meg
Brukernavn
Passord

Ikke flere nye spillere?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 14 jan 06, 14:06
Det blir vanskelig å si at det er full kontroll, når vi er i ferd med å bli akterutseilt når det gjelder sponsor beløp
Alle som er i salg vet hva som gjelder, gamle resultater kan man leve på i max et år, dvs at noe må gjøres, fjoråret var det samme problemet, da var det vel nedgang i sponsor beløpet og nå stillstand


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 14 jan 06, 15:51
Opprinnelig postet av tomroar
Det blir vanskelig å si at det er full kontroll, når vi er i ferd med å bli akterutseilt når det gjelder sponsor beløp
Alle som er i salg vet hva som gjelder, gamle resultater kan man leve på i max et år, dvs at noe må gjøres, fjoråret var det samme problemet, da var det vel nedgang i sponsor beløpet og nå stillstand


Som selger kan du ikke leve på et gammelt resultat i så mye som en måned... 

Selv om kontrakter signeres med ett eller to års varighet må man jobbe proaktivt for å sikre seg at man i god tid (minst 3-6 måneder) i forkant av kontraktens utløpstid har sikret seg nye avtaler. 

Med tanke på eksponeringen i media ifjor, samt antall viste kamper på TV, osv, burde det være mulig å finne en nasjonal sponsor av en viss størrelse. FFK har også et positivt merkenavn og en historie som burde bidra til å gjøre produktet FFK svært salgbart. 

Selv om vi nå har hatt to tunge sesonger der vi har vært plassert på tabellens nedre halvdel burde vi klare skaffe en solid porsjon sponsorkroner. 

Fjorårets "nødløsning" var litt skremmende - og det faktum at ny hovedsponsor foreløpig ikke er flagget gjør ikke saken noe bedre...

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 15 jan 06, 11:56
det med hvor lenge man kan leve på gamle resultater er avhengig av hvilken bransje man er i .

I it bransjen hvor jeg jobber med ansvar for telekomm legger vi ikke slike kortsiktige resultatkrav pga lang tid fra tilbud/anbud  til beslutning.

men jobber man med enklere saker så er jeg enig at gamle resultater er fort historie.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 jan 06, 12:11
Opprinnelig postet av tomroar
det med hvor lenge man kan leve på gamle resultater er avhengig av hvilken bransje man er i .

I it bransjen hvor jeg jobber med ansvar for telekomm legger vi ikke slike kortsiktige resultatkrav pga lang tid fra tilbud/anbud  til beslutning.



Nettopp. På grunn av lang tid fra innsalg til gjennomføring blir det ENDA viktigere å ha et salgsapparat som jobber jevnt og trutt.

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340