Husk meg
Brukernavn
Passord

Fengsel for FFK-supporter

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 jan 06, 13:23
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060106/NYHET/60106009

:(

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 jan 06, 13:41
Hvorfor slapp vaktene han inn på kampen? Hvis folk har drukket store mengder alkohol bør jo det kunne ses på personen...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 06 jan 06, 13:46
Opprinnelig postet av FFK1903
Hvorfor slapp vaktene han inn på kampen? Hvis folk har drukket store mengder alkohol bør jo det kunne ses på personen...


Tyder på at han enten klarte å skjule det godt, eller at vaktene blåste i det. Uansett er det skammelig. Sånne supportere ønsker ingen å ha med seg!

---------------------------

Dagfinn Enerly i våre hjerter!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 06 jan 06, 16:25
Dårlig gjort å sette FFK-logoen så klart frem av nettavisen. Akkurat som om det er KTE som har gjort det liksom... 
Hater nassemediene!

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 06 jan 06, 17:02
synes det er flaut å være ffk supporter når det sjer sån!!  er det noe plankehaugen skal gjøre med saken. sånne supportere er ikke noe ffk er inntresert i!

spillere og ledere går klubben består!

---------------------------

Lasse Båtstad


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 06 jan 06, 19:03

Slike episoder kan skje uansett hvilke supporterklubb eller lag man tilhører. 
Litt møkk finner man overalt, selv om det er synd at slike ting skjer!

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


134912

Juniorspiller
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 96

Lagt til: 06 jan 06, 22:30

Her i landet kan man få 3 år for å voldta et lite barn. En narkoman fikk 3 mnd for 5-6 bilinbrudd, en god del heleri, bli tatt med narkotika, og et større hytteinnbrudd. 8 mnd for å slå ned en annen. Og han var vel så skitings at han ikke tenkte klart... Merkelig land vi lever i...

---------------------------

Enerly # 8 på drakta mi neste år...


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 06 jan 06, 22:56
Opprinnelig postet av Kristian B

Slike episoder kan skje uansett hvilke supporterklubb eller lag man tilhører. 
Litt møkk finner man overalt, selv om det er synd at slike ting skjer!



Jeg håper da ikke denne mannen har tilhørt eller tilhører Plankehaugen, da bør han ihvertfall ekskluderes, hvis det ikke allerede har skjedd.
Men jeg både tror og håper at han ikke er en av Plankehaugens medlemmer. Folk som oppfører seg som idioter finnes det jo alle steder, det kan hverken Plankehaugen eller FFK gardere seg mot. Men kjedelig er det for både klubben og byen vår.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 06 jan 06, 23:06

Uansett dårlig pr for FFK og klubbens tilhengere.. Plankehaugmedlem eller ei..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 06 jan 06, 23:24
Opprinnelig postet av 134912

Her i landet kan man få 3 år for å voldta et lite barn. En narkoman fikk 3 mnd for 5-6 bilinbrudd, en god del heleri, bli tatt med narkotika, og et større hytteinnbrudd. 8 mnd for å slå ned en annen. Og han var vel så skitings at han ikke tenkte klart... Merkelig land vi lever i...



Bare lurer, men hva mener du med det her? Mener du han her skulle hatt mindre straff enn han narkomane som stjal et par usle biler å gikk med litt stoff?

134912

Juniorspiller
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 96

Lagt til: 06 jan 06, 23:29
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av 134912

Her i landet kan man få 3 år for å voldta et lite barn. En narkoman fikk 3 mnd for 5-6 bilinbrudd, en god del heleri, bli tatt med narkotika, og et større hytteinnbrudd. 8 mnd for å slå ned en annen. Og han var vel så skitings at han ikke tenkte klart... Merkelig land vi lever i...



Bare lurer, men hva mener du med det her? Mener du han her skulle hatt mindre straff enn han narkomane som stjal et par usle biler å gikk med litt stoff?
Er enig i at det kunne værre litt vanskelig å tolke ja... Men jeg mener at straffer bør være strengere... Særlig blind vold... Men vaktene på Ullevål må ta en del av skylden siden de slapp inn en beruset person... Jeg er sikker på at den personen ikke ville gjort det i edru tilstand...

---------------------------

Enerly # 8 på drakta mi neste år...


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 06 jan 06, 23:32

Blind vold er definitivt noe man ikke bør slippe unna med uten en hard straff.. Stygge greier.. Det som står om saken høres helt drøyt ut..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 07 jan 06, 00:01
Det her har jeg på en måte tatt opp før. Hvorfor får fulle mennesker adgang til idrettsarrangementer???? Fotball og øl er liksom en kultur, en forbaska uting spør du meg! En ting er å ta en pils på brygga, en helt annen ting er å smelle i seg en halvflaske vodka før match. Dette er en konsekvens av alkoholinntak. Det er faktisk ganske mange som blir helt aper når de drikker sprit...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 07 jan 06, 01:01
Ja og hvordan skal vi klare å skylle dem mindre og mer fulle da ??? Hadde man tatt promilletest på samtlige som kom til Oslo denne dagen og satt grensa til , hja la meg si , 0,5 promille da hadde halvparten av busser kjørt tilbake... 
Halo klart at fotball og øl hører sammen men det finnes grenser hva en gjør når en drikker. derfor fikk han vel 8 måneder... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 07 jan 06, 01:05
Det blir jo vanskelig som vakter å ta promille tester. Men det jeg mener er at hver og en må begynne å bruke hodet og sunn fornuft. Og at vaktene blir MYE flinkere til å se ann tilstanden til folk som kommer på match

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 07 jan 06, 09:56
Det er ikke bestandig lett for vaktene på diverse arrangement og sile ut hvem som er beruset og ikke.
Det er jo slik at de som er beruset gjør alt de kan for å skjule dette og blande seg i mengden, de er ikke mer berusa enn de vet hvor de skal og hva de må gjøre for å slippe inn.
Derfor mener jeg at det også er helt på sine plass med strenge straffer for denne type vold!
Min påstand blir når de er så "klare" at de klare å "snike" seg inn er de også så "klare" at de vet hva de gjør.
DSlutt å skylde på fylla.
Det er den enkeltes ansvar.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 07 jan 06, 14:02
Opprinnelig postet av 134912
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av 134912

Her i landet kan man få 3 år for å voldta et lite barn. En narkoman fikk 3 mnd for 5-6 bilinbrudd, en god del heleri, bli tatt med narkotika, og et større hytteinnbrudd. 8 mnd for å slå ned en annen. Og han var vel så skitings at han ikke tenkte klart... Merkelig land vi lever i...



Bare lurer, men hva mener du med det her? Mener du han her skulle hatt mindre straff enn han narkomane som stjal et par usle biler å gikk med litt stoff?
Er enig i at det kunne værre litt vanskelig å tolke ja... Men jeg mener at straffer bør være strengere... Særlig blind vold... Men vaktene på Ullevål må ta en del av skylden siden de slapp inn en beruset person... Jeg er sikker på at den personen ikke ville gjort det i edru tilstand...


Da er vi veldig enige Hehe

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 07 jan 06, 15:32
Endret: 07 jan 06, 15:37
Opprinnelig postet av FFK-pus
Men det jeg mener er at hver og en må begynne å bruke hodet og sunn fornuft.


Ja hadde vi bare levd i en perfekt verden.......

Det er komplett umulig for vakter å gjennomskue alle personer, det er mange det ikke syns på at har drukket hvis de holder kjeft.
Sommer og solbriller hjelper også...

Jeg så forresten hva som skjedde og alt jeg har å si om episoden er : thihi



FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 07 jan 06, 16:59
Selvfølgelig er det vanskelig å gjennomskue alle, men det er da noen en klarer å sile ut.  Alkohol er ingen unnskyldning for vold og diverse hvis det var noen som trodde at jeg mente det. En er nødt til å klare å bruke hodet altså

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 jan 06, 12:17
STADIONSCHLÄGEREI

Acht Monate Haft für norwegischen Fußballfan

Seine Nerven gar nicht im Griff hatte ein Stadionbesucher in Norwegen. Der Anhänger des Fuballclubs Fredrikstad FK wurde wegen einer Prügeleinlage zu einer Gefängnisstrafe verurteilt.

Oslo - Der Zwischenfall hatte sich beim Erstliga-Spiel Lyn Oslo gegen Fredrikstad FK am ersten Spieltag der vergangenen Saison ereignet. Der 27 Jahre alte Anhänger von Fredrikstad, der schon auf dem Weg nach Oslo eine halbe Flasche Schnaps und in der Stadt weiter getrunken haben soll, war in der Halbzeitpause der Partie mit einem anderen Fan aneinander geraten.

Als ein Dritter die Streithähne trennen wollte, schlug der Verurteilte den Schlichter auf der Toilette des Ullevaal Stadions in Oslo nieder. Das Opfer erlitt beim Sturz einen Knöchelbruch.


Der Spiegel har denne artikkelen i dag. Så nå har det nådd ut over landets grenser.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340