Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-dagbok

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 28 des 05, 13:59
Endret: 29 des 05, 20:53
Så litt på RBK` s hjemmeside nå... Der skriver Jan Gunnar Solli jevnlig sånn dagbokopplegg, men har også MMS-blogg.. Det må da være en på FFK som også har mulighet til å skrive litt til sida av og til.. Trenger jo bare være 1 gang i måneden, og ikke det engang.. Det blir liksom litt hyggeligere da

Husker at Hoås var det vel, skrev noen ord av og til.. Men dette kokte liksom bare bort..

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 des 05, 14:07
Hehe, dette har både vi og fredrikstadfk.no forsøkt i flere år. Og erfaringen er krystallklar: det funker rett og slett ikke...




---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 28 des 05, 14:11
Endret: 28 des 05, 14:12
Opprinnelig postet av Costanza
Hehe, dette har både vi og fredrikstadfk.no forsøkt i flere år. Og erfaringen er krystallklar: det funker rett og slett ikke...


Når RBK klarer det..hvorfor skal vi være dårligere!? hehe.. Bertelsen kan kanskje skrive noe? som både er på landslag og litt rundt omkring..hehe... Kan få noen gode råd av Solli



Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 des 05, 14:16
Ærlig talt så synes ikke jeg ikke det er noe viktig. Det blir liksom å skrive noe vi alle vet fra før av. Og hva er vitsen med det ??

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 des 05, 14:18
Jeg tror Holters har snakket med absolutt alle FFK-spillerne flere ganger om dette både i år, året før der og året før der. Mange har sagt ja, mens andre har sagt tja. I perioder har faktisk også noen begynt å skrive (Trondsen, Hoås og Risholt har skrevet her), men det renner gradvis ut i sanden hver gang. Det ender opp med at vi som driver sidene må "mase" på spillerne ofte, noe vi verken har tid eller lyst til. Derfor har både vi og fredrikstadfk.no sluttet med dette...

Hvis noen andre vil ta initativ til noe sånt så er det bare bra!


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 28 des 05, 18:30
Har lyst til å komme med en liten "fotnote" til denne tråden...

Rett meg hvis jeg har feil, Costanza, men var ikke Hoås den eneste av FFK-spillerne som gadd å skrive noen ord til oss fra tid til annen den sesongen som var?

Så mange usakligheter som det er blitt fremmet vedrørende Hoås på dette forumet, så kan jeg godt fatte at han ikke gidder å skrive til brukerne her likevel.

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 28 des 05, 23:56
Sant...

---------------------------

FFKgutten


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 29 des 05, 00:37
Endret: 29 des 05, 00:37
Opprinnelig postet av A.Scheie
Har lyst til å komme med en liten "fotnote" til denne tråden...

Rett meg hvis jeg har feil, Costanza, men var ikke Hoås den eneste av FFK-spillerne som gadd å skrive noen ord til oss fra tid til annen den sesongen som var?

Så mange usakligheter som det er blitt fremmet vedrørende Hoås på dette forumet, så kan jeg godt fatte at han ikke gidder å skrive til brukerne her likevel.

Det stemmer at Hoås skrev her en del denne sesongen. Men Risholt holdt det også gående frem til han forlot klubben. Faktisk skrev jo Risholt et lengre innlegg også etter at han hadde dratt til Danmark og etablert seg der. Risholt skrev riktig nok sjeldent, men langt og utrolig bra. Hoås skrev hyppigere, men holdt seg i korthet. Vil takke begge to!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 des 05, 11:15
Opprinnelig postet av FFKgutten
Sant...


....med modefikasjoner.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340