Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugens nettservice

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 25 des 05, 01:46
Fungerer egentlig Plankehaugens nettservice ?

Etter å ha flyttet i april måned har jeg ved flere anledninger sendt mail for å melde adresseendring. 
Dessverre får jeg fortsatt all post til gammel adresse. 
Ved innmeldingen derimot, tok det ikke mange dagene før giroblanketten lå i postkassen.

Har særdeles lite til overs for slike Next Gen Tel -tendenser hva kundebehandling angår.

Gode råd for hvordan man skal klare å kommunisere med Plankehaugens medlemsservice i forbindelse med adresseendring, mottas derfor med takk...

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 des 05, 16:50
Opprinnelig postet av Radoslaw
Fungerer egentlig Plankehaugens nettservice ?

Etter å ha flyttet i april måned har jeg ved flere anledninger sendt mail for å melde adresseendring. 
Dessverre får jeg fortsatt all post til gammel adresse. 
Ved innmeldingen derimot, tok det ikke mange dagene før giroblanketten lå i postkassen.

Har særdeles lite til overs for slike Next Gen Tel -tendenser hva kundebehandling angår.

Gode råd for hvordan man skal klare å kommunisere med Plankehaugens medlemsservice i forbindelse med adresseendring, mottas derfor med takk...



Jeg har akkurat flyttet ( 1. des. ). Jeg fylte ut adresseforandringsskjema i midten av november ). Jeg ante ugler i mosen, og på medlemsmøte før jul tok jeg det opp med Ulf Berg. Han ba meg snakke med Roy Mathisen ( han har med medlemslister å gjøre ). Greit så langt. Jeg henvendte meg til Roy, og han fikk min nye adresse. Allikevel kommer regninga til min gamle adresse. Så nå har jeg sendt e-mail til Roy for å få det bekrefta at han har lagt meg inn med ny adresse. Så nå venter jeg spent på svar. Hvis du ønsker å snakke med han så er han tilgjengelig på 97506288.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 25 des 05, 22:23
Takk for svaret, Rune.
Synes egentlig ikke noe særlig om å ringe privat i slike "banale" saker.
Kanskje jeg heller skulle prøve å sende dette som en rek. sending eller eventuelt verdibrev...?
Ett års ettersending av brev opphører nemlig allerede i mai for mitt vedkommende,
...altså har jeg veldig knapt med tid ! 

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 des 05, 12:56
Opprinnelig postet av Radoslaw
Takk for svaret, Rune.
Synes egentlig ikke noe særlig om å ringe privat i slike "banale" saker.
Kanskje jeg heller skulle prøve å sende dette som en rek. sending eller eventuelt verdibrev...?
Ett års ettersending av brev opphører nemlig allerede i mai for mitt vedkommende,
...altså har jeg veldig knapt med tid ! 


Tlf.nr. til Roy står titt og ofte i avisa. Hver gang Lars Thoresen har sitt " leserbrev " så står antall medlemmer m.m. + tlf.nr. til de viktigste i styret på samme remsen nedenfor. Så privat er vel ikke Roy sitt nr.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340