Husk meg
Brukernavn
Passord

Tips!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 20 des 05, 23:12

Heisann.. sitter her nå og depper litt og har kjærlighetssorg..
Dama ville at vi skulle gå hvert till oss idag, etter 3 mnd, jeg er kjempeglad i henne og begynte å få skikkelige føleser...
Var hos henne i helgen, hun bor i Bergen..
Noen som har ett tips til hva jeg kan gjøre for å få vekk kjærlighetssorgen? Skal på jobb imorra og regner med at jeg kommer i litt humør der se :) Noen som har ett tips? =/

Kjipt å bli singel 4 dager før Jul =(

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 20 des 05, 23:50
Vil for det første si at jeg føler med deg. Men tror desverre ikke det finnes noen måte å fjerne kjærlighetssorg over natta på. Det er nok noe alle må gjennom, og følelser er en prosess som trenger tid. Trøst deg med at alle vanskelige perioder i livet gjør deg sterkere og bedre rustet til å møte alle de andre utfordringene som venter langs veien.

Ha en riktig god jul - håper de vonde følelsene slipper taket snart!!!

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 21 des 05, 01:13
En skillelig lang fyllekule!! Bruk romjula fornuftig: Gå ut hver dag, drikk bort sorgene, og treff nye damer.

Ålreit å henge ekstra mye med gode kompiser også...

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 21 des 05, 02:25
Jepp, drikk deg drita i et par uker, helt til du ikke helt husker hva som har skjedd ;)

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 21 des 05, 02:46

Finnes vel strengt tatt bare korttidsvirkende medisiner:

1. Øl
2. Damer (helst noen av veninnene til ho som dumpa deg)
3. Avsindige mengder med filmer og bøker
4. Jobbe til du får neseblod

1 & 2 gjør som regel vondt værre (_ikke_ prøv å våkne med fylleangst + kjærlighetssorg + og ex-dame-venninne på armen), 3 er helt ok, 4 tjener du penger på som plaster på såret. Matlysta kommer jo til å gå rett i dass, så det er en glimrende mulighet til å få fram vaskebrettet!

Sorry SirLion, detta må nok bara ta sin tid! Bare ikke sitt å synes synd på deg selv, da kommer du ingen vei...

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 21 des 05, 03:03
Prøv å ta over et lag lenger nede i divisjonene på FM, ta får du konse på det istedenfor.. :-p..

Det er ingen god følelse det der, på ingen måte, du må ta tiden til hjelp, høre gjerne på mye depressiv musikk og syns synd på deg selv, det er viktig i slike sammenhenger Deretter, når du har kommet over det(bør vel vare fra 3 uker til 2 måneder avhengig av hva du følte for henne) tar du på deg finstasen og drar på byen utelukkende for å få deg noe(ikke la det synes, spill hard to get, men balanser det sånn at du bevarer interessen hennes).. Noe som hjelper på å få opp din egen selvtillit er børst, i mengder, men ikke for mye, da kan det sette deg i en klemme, det har jeg erfart selv, så her gjelder også å finne rette balansen..

---------------------------

United we stand, devided we fall!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 21 des 05, 09:37
Må si jeg føler med deg. Ikke noe moro. 

Det som hjelper meg er å trene mye. Hver dag. Etter trening så henger jeg med kamerater. Dermed får jeg ikke så mye tid til å tenke. Ta vare på deg selv...

---------------------------

Fredd


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 des 05, 17:21
Takk for alle tips og råd :)
Er i litt bedre humør idag =) Jobber på en skole og der tar de veldig godt vare på meg gitt =)
Humøret kommer nok snart skal man se.. bare var litt trist igår bare =(

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340