Husk meg
Brukernavn
Passord

XBOX 360

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 12 des 05, 21:18
Da har jeg bestillt meg Xbox 360, gleder meg til å få den i hus! Er det noen her som har en allerede? Er visst veldig problem med leveransene..

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 12 des 05, 23:31
Opprinnelig postet av bønna
Da har jeg bestillt meg Xbox 360, gleder meg til å få den i hus! Er det noen her som har en allerede? Er visst veldig problem med leveransene..


Seff :-) Har vært i hus siden lanseringsdagen, er jo det eneste untatt pc som gir noe hd til plasmaen :-)

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 13 des 05, 00:19
Hvilke spill har du? 

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 13 des 05, 12:19
Bare PDZ og PGR3...... har nesten bare spilt PGR3 på xbox live. Utrolig moro faktisk!

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 13 des 05, 13:16
Føler meg snytt! Forhåndsbestilte driten i november og har fortsatt ikke fått den... FÅr håpe at den er verdt å vente på. Halo 3 på Live blir sikkert konge.

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 13 des 05, 20:36
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Bare PDZ og PGR3...... har nesten bare spilt PGR3 på xbox live. Utrolig moro faktisk!


Jeg har hørt at PGR3 skal være blandt de beste utgivelsene på XBOX 360 til nå, tror det er det jeg vil investere i først..

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 14 des 05, 01:30
Ikke kjøp PDZ, kjedelig møkkaspill, er faktisk morsommere  på N64. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte Condemned, det ser sinnsykt kult og skummelt ut!

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 14 des 05, 02:08
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Ikke kjøp PDZ, kjedelig møkkaspill, er faktisk morsommere  på N64. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte Condemned, det ser sinnsykt kult og skummelt ut!


Ja, Condemned ser fett ut! Eneste spillet jeg har prøvd hittils er Call Of Duty, så jo bra ut, men visst grafikken blir for likt som Medal Of Honour kan jeg ikke kjøpe det, ble helt gæern i øya og bilsyk av det spillet

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 19 des 05, 12:54
Skal kjøpe meg det.. Men det fins jo ingen butikker her i byen som har den på lager + en alright pris!

Det som er fett på live er pes 5..

---------------------------

FFKgutten



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340