Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeff Cunningham til FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

alansmith

Knøttespiller

Ble medlem: 21 apr 04
Innlegg: 51

Lagt til: 12 des 05, 12:59
Endret: 12 des 05, 13:00
Ser at Brian West og han er gode kompiser.. kanskje de kan bli det nye superspissparet for FFK? Men vil Brian bli 100% restituert noen gang?

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/fredrikstad/article511803.ece

---------------------------

Heia Fredrikstad!


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 12 des 05, 13:24
Her har nok ikke Nettavisen lest gjennom intervjuet med Eggen nøye nok.
Det står blant annet følgende i f-b.no

"Eggen poengterer at spilleren ikke var på prøvespill hos FFK."

Mens Nettavisen har klart å få det til:

" Angriperen har den siste tiden vært på prøvespill i FFK, og reiste hjem til USA i går kveld."

Tror nok ikke vi får se denne spilleren i FFK-drakt i nær fremtid ihvertfall. Jeg har riktignok ikke sett spilleren, men som Eggen også poengterer i artikkelen så er det andre plasser på banen som prioriteres.
I tillegg så har vi jo dette med EU-kvoten...

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 12 des 05, 14:41
Snakka med Brian på fredag. Sa han skulle opereres. Da blir han vel 100% etter det da.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 12 des 05, 14:43
Det er i hvertfall lov å håpe på det. Ikke akkurat noen naturlov at man blir 100% etter kirurgi, uten at jeg vet hva han skal opereres for, og hvordan.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 12 des 05, 14:46
Opprinnelig postet av stenhard
Snakka med Brian på fredag. Sa han skulle opereres. Da blir han vel 100% etter det da.


Hva skal opereres? hvor lenge går han da skadet? Når skal operasjonen være ? Vet du noe mer ?

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 12 des 05, 15:01
Endret: 12 des 05, 15:05
Ville liksom ikke være for slitsom, så alt det der glemte jeg. Sa bare at han skulle opereres. Sorry.Han satt sammen med Rami og han Cunningham. Skulle egentlig bare ønske den nye keeperen lykke til hos oss. Svær kæll, med enorme never.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 des 05, 15:38
Skal ikke West være med på oppkjøringa før sesongstart i år heller ?? Da ønsker jeg han snart ditt pepper`n gror.

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 12 des 05, 15:45
Det der er vel ærlig talt ikke West sin skyld. Jeg legger skylden på klubben som ikke har tatt vare på investeringen sin godt nok.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 des 05, 15:50
Opprinnelig postet av stenhard
Det der er vel ærlig talt ikke West sin skyld. Jeg legger skylden på klubben som ikke har tatt vare på investeringen sin godt nok.


De visste om dette når ny kontrakt ble underskrevet. Det er jeg rimelig sikker på. Og hvis oppkjøringa hans skal være slik hvert år, så er det bare å sende han hjem. I år synes jeg ikke han har bidratt med mye. Mackie hadde vel gjort det vel så bra foran der ??

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 des 05, 16:34
Skal vi tippe på at Cunningham har fått med seg et tilbud hjem, selvsagt sier ikke Eggen noe om det.
Var kanskje ikke meningen at FB skulle fått greie på at han var her heller?
Han ser jo ikke akkurat lei seg ut her, smiler kanskje av et tilbud http://fbimg.no.publicus.com/apps/pbcsi.dll/bilde?Avis=FB&Dato=20051212&Kategori=FFK&Lopenr=112120018&Ref=AR&maxw=565

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 12 des 05, 17:24

http://www.dagbladet.no/sport/2005/12/12/452011.html

Hadde ikke suffo vært en bedre alternativ da?

Vet at han kanskje ikke vil være den billigste i drift,men cunningham skal vel heller ikke bare ha småmynter?

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 des 05, 17:29
Syns godeste Suffo virker litt vimsete av seg jeg... Og hvor god han er får vi vel ikke vite før han han spilt litt mer i Tippeligaen. Han kom inn når Tommy Svindal Larsen kom tilbake? Da fikk laget flyt, takket være Larsen, og da er det jo lettere å få gjøre det bra når man spiller på et lag med flyt...

Er i hvert fall skeptisk, men skal aldri si aldri, han har det gjort sine saker bra i årene før...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 13 des 05, 10:18
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av stenhard
Det der er vel ærlig talt ikke West sin skyld. Jeg legger skylden på klubben som ikke har tatt vare på investeringen sin godt nok.


De visste om dette når ny kontrakt ble underskrevet. Det er jeg rimelig sikker på. Og hvis oppkjøringa hans skal være slik hvert år, så er det bare å sende han hjem. I år synes jeg ikke han har bidratt med mye. Mackie hadde vel gjort det vel så bra foran der ??


Det jeg har hørt er at treningsopplegget som Brian har fått av støtteapparatet til FFK har vært helt feil. Fikk ett nytt ett av støtteapparatet til damelanslaget og ting begynte å bli bedre. Det jeg mener er at FFK må prøve alt som finnes av muligheter om det så er en medisinmann dypt i Amasonas. Det viktigste er at gutten blir frisk. 
Snart er "mipp mippen" på plass igjen.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3