Husk meg
Brukernavn
Passord

Goran Ljubojevic

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 09 des 05, 17:46
Har sendt mail til klubben. Dere kan søke på google om ham. Dinamo vil gi ham for 800 000 euro men jeg regner med at FFK kan få ham for 600 000. Utrolig bra spiller som fikk ikke så mye spilletid p.g.a. at "kroatiske brassen" skåreri bøtter og spann. Ljubojevic er ung, har vært på veien til Bayern Munchen men prøvde heller Dinamo som "sprettbrett" . dessverre slo ikke helt ut... en skikkelig targetman... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 09 des 05, 17:57
Lurt å legge det ut her da?vet jo aldri hvem som er innom sidene

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 des 05, 18:17
fett. regner med at du fikser han hit zoran:)

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 09 des 05, 18:38
600.000 er ganske mye penger da, har vi det ?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 des 05, 18:41
Opprinnelig postet av bjorn
600.000 er ganske mye penger da, har vi det ?


Mye ?? gang det med ca. 8 = ca. 5 mill. Er det dyrt for en som skårer bøttevis med mål ?? Kvisvik var vel dyrere en det ??

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 09 des 05, 18:44
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av bjorn
600.000 er ganske mye penger da, har vi det ?


Mye ?? gang det med ca. 8 = ca. 5 mill. Er det dyrt for en som skårer bøttevis med mål ?? Kvisvik var vel dyrere en det ??


Vet hvor mye en euro er, bare lurer på hvor mye penger vi egentlig har til å handle spillere jeg.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 des 05, 19:04
Man får trekke inn poolen da vel, så er vel det i boks.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 09 des 05, 19:04
klubben har brukt lite penger til nå, shaaban og berg kom gratis. bra jobbet! og en eventuell sign on fee ville eksistert enten spilleren ble kjøpt fri fra kontrakten eller i dette tilfellet kom gratis. bruk spenn på en klasseving, men hvor finner vi ham?....nå fungerer jo ffksupporter.net med patrioten i spissen som Fredrikstad Fotball Klubb`s største og mest effektive nettverk!google neste folkens!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 09 des 05, 21:19
hja 5 mil kroner da... men jeg er temmelig sikker på at om 3-4 år er gutten verdt minst 5 mil euro så .......... 



---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 des 05, 21:46
Virker som en spennende spiller ;-) Ser han har U21 landskamper. Hva er ev. styrker og svakheter til denne spilleren?

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


134912

Juniorspiller
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 96

Lagt til: 09 des 05, 22:07
Zoran! Tror ikke FFK gidder å punge ut penger for han, men jeg er positiv! Han ser god ut!!

---------------------------

Enerly # 8 på drakta mi neste år...


MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 09 des 05, 23:04
Og spilleren selv må jo også være villig til å komme hit da.. er jo ikke sikkert han er lysten på spill i Norge.. 

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!


134912

Juniorspiller
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 96

Lagt til: 09 des 05, 23:27
http://www.nk-dinamo.hr/eng/igraci_opsirnije.asp?id=46 bilde av gutten... så trøtt ut

---------------------------

Enerly # 8 på drakta mi neste år...


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 09 des 05, 23:40
Seventeen year old striker who is regarded as one of the biggest talents in Croatia. Has attracted attention from Barcelona, Real Madrid, Bayer Leverkusen and Borussia Dortmund. He has gone for a trial with Ajax, a club known for their great youth development program. Skillful player who should improve.


http://endlesssoccer.tripod.com/futurestars/europe/croatia/goran_ljubojevic.htm

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 10 des 05, 16:24
Opprinnelig postet av A9$h
Seventeen year old striker who is regarded as one of the biggest talents in Croatia. Has attracted attention from Barcelona, Real Madrid, Bayer Leverkusen and Borussia Dortmund. He has gone for a trial with Ajax, a club known for their great youth development program. Skillful player who should improve.


I 2001 ja.. Det begynner vel å bli noen år siden....Er mange eksempler på store talenter som visner vekk.. 
I tillegg er jeg svært skeptisk til kvaliteten og seriøsiteten til spillerne i denne ligaen. 

Men vi det skader jo ikke å teste han ut...

---------------------------

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 10 des 05, 19:36
Fy f... superboy hva er det du snakker om ??? Kvaliteten og seriøsiteten til spillerne ??? Halo hva tror du hovr kommer Suker, Boban , Prosinecki .. eller dagens spillere som Niko Kranjcar, Dado Prso, Dario Simic , Bosko Balaban og andre fra ???? Gutten ... disse spillere har vaært på 3 vm og 2 Euro ... siden det ble kroatisk liga har vi mistet kun Euro i Nederland og Belgia ??? Hm , Skulle gjerne sett Vålerenga eller Rosenborg mot Dinamo jeg .... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 10 des 05, 20:04
Endret: 11 des 05, 00:42

 at et landslag er godt, betyr ikke nødvendigvis at ligaen er knakande god. Bare se på Sverige, godt landslag, men ligaen holder ikke et høyt nivå. Gode enkeltspillere har vel alle land, men dette betyr vel heller ikke at nivået i ligaen er bra.

Jeg skulle også sett Vålerenga eller RBK mot Dinamo, tror det ville blitt fine sifre sett  fra VIF og RBKs side..

---------------------------

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 10 des 05, 20:05
Endret: 10 des 05, 20:05
Hehe, Superboy, hadde vært morsomt å høre hva du legger til grunn for å utale deg om kvaliteten og seriøsiteten til spillerne i den kroatiske ligaen..

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 10 des 05, 23:12
Ok, man skal jo prøve å respektere andres meninger, så jeg skal prøve å unngå barnsligheter, men du superboy, må være en av de som kan minst om fotball på kloden....!? Merkelige og ubegrunna synspunkter som til alt overmål er helt ut på viddene høl i hue...

Og jo, det skader å "teste ut" spillere som koster 5 mill. Til slike summer skal man vite hva man får, ikke teste noe som helst...

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 11 des 05, 08:16
Opprinnelig postet av Klokan
Fy f... superboy hva er det du snakker om ??? Kvaliteten og seriøsiteten til spillerne ??? Halo hva tror du hovr kommer Suker, Boban , Prosinecki .. eller dagens spillere som Niko Kranjcar, Dado Prso, Dario Simic , Bosko Balaban og andre fra ???? Gutten ... disse spillere har vaært på 3 vm og 2 Euro ... siden det ble kroatisk liga har vi mistet kun Euro i Nederland og Belgia ??? Hm , Skulle gjerne sett Vålerenga eller Rosenborg mot Dinamo jeg .... 


Suker er en av mine favorittspillere igjennom alle tider - han var en herlig spiller. 

Og suberpoy? Eller Superboy? Han har kanskje sett ti minutter kroatisk ligapill på TV en sein kveld og mener seg følgelig kvalifisert til å uttale seg om kvaliteten på ligaen og landslag såvel som enkeltspillere. Som alternativ har han møtt et Kroatisk lag på Playstation og vunnet stort. ;)

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340