Husk meg
Brukernavn
Passord

Goran Ljubojevic

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 11 des 05, 08:22
Opprinnelig postet av 134912
http://www.nk-dinamo.hr/eng/igraci_opsirnije.asp?id=46 bilde av gutten... så trøtt ut


Killer-blikket. ;)

Mannen er 190 høy og veier nesten 90 kilo. Det lukter tanks av sånt. 

Hva har vi i dag?

West: 175/73
Hornseth: 184/73
Wiig: ?/?
Toth: 178/80
Elyounoussi: ?/?
MacDonald: ?/?
Hoås: 203/?

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 11 des 05, 10:32
Kroatisk liga holder i beste fall rundt et middels nivå i europeisk målestokk, og da mener jeg i beste fall.

Spillerne i denne ligaen er gjerne brukbare teknisk, og en del av dem er til og med tekniske vidundere. Når jeg var skeptisk til kvaliteten, så gikk dette mer på taktiske ferdigheter, hvor de er vesentlig svakere, etter mitt syn.

Og jeg har nok sett mer enn ti min kroatisk fotball, desverrre...

---------------------------

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 des 05, 11:41
Opprinnelig postet av Superboy
Kroatisk liga holder i beste fall rundt et middels nivå i europeisk målestokk, og da mener jeg i beste fall.

Spillerne i denne ligaen er gjerne brukbare teknisk, og en del av dem er til og med tekniske vidundere. Når jeg var skeptisk til kvaliteten, så gikk dette mer på taktiske ferdigheter, hvor de er vesentlig svakere, etter mitt syn.

Og jeg har nok sett mer enn ti min kroatisk fotball, desverrre...



Og hvilket nivå synes du norsk fotball holder ??

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 11 des 05, 12:40
TL holder nok også rundt middels nivå, et par hakk vassere enn kroatisk liga, etter min mening. 
men vi er nok lenger fremme med de taktiske ferdighetene.

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 11 des 05, 12:42

Litt spesielt å diskutere det her? Ingen av oss(bortsett fra Zoran) kan vel med hånden på hjertet påstå at vi har inngående kunnskap om kroatisk ligafotball?

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 11 des 05, 13:15
Regner nesten med at Superboy har inngående kjennskap til de fleste ligaene i Europa ut i fra kommentarene sine.. Hvordan går det med Jeaunne d`Esch(?) i Luxemburg, er ikke det et av topplaga Superboy? Og hvilken stall ser sterkest ut på Island til neste år?

Sorry dude, men du har litt å bevise angående kunnskapene dine til den kroatiske ligaen.

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 11 des 05, 13:28
FH Hafnarfjordur er vel soleklare favoritter ettersom de vant med 16 poeng i år... ellers så har jeg til dels troen på Akranes.. trodde ikke Luxemburg hadde en egen liga engang jeg... Så den vet jeg isåfall nada om...

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 11 des 05, 13:38
Har du fulgt med på den islandske ligaen også? Eller er det noe du har googla? 

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 11 des 05, 13:40
Endret: 11 des 05, 13:41
mye betting vet du, så må jo følge med litt.... hehe

har ikke fått sett så mange kamper da, men...

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 11 des 05, 13:45
Skjønner.. Jeg tror på deg jeg, intill det motsatte er bevist.. Poenget mitt er at man skal være forsiktig å slenge ut komentarer om ting man ikke har peiling om.. Det tok meg to minutter å finne ut hvem som vant og hvem som rykka ned på Island i år uten at jeg kan dømme standaren på toppserien der borte for det.. 

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 11 des 05, 13:49
jada, skjønner poenget ditt... jeg har aldri sagt at jeg er ekspert på kroatisk toppfotball heller, mine kommentarer gikk på mine egne oppfatninger av ligaen, for jeg har da sett en god del kroatisk fotball...

Men nå legger jeg dette dødt...

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 11 des 05, 15:08
Opprinnelig postet av Superboy
Kroatisk liga holder i beste fall rundt et middels nivå i europeisk målestokk, og da mener jeg i beste fall.

Spillerne i denne ligaen er gjerne brukbare teknisk, og en del av dem er til og med tekniske vidundere. Når jeg var skeptisk til kvaliteten, så gikk dette mer på taktiske ferdigheter, hvor de er vesentlig svakere, etter mitt syn.

Og jeg har nok sett mer enn ti min kroatisk fotball, desverrre...


Du har nok rett i at mange ligaer i Europa, sannsynligvis også den Kroatiske, iallefall tidligere, ikke har et taktisk nivå som det vi sikter etter her hjemme.  Men ofte har de både et høyere tempo og mye bedre teknikk - noe som oftest kompenserer for manglende taktikk og "kollektivt spill". 

Det som er fint med spillere som kommer til norge som har utsøkte tekniske ferdigheter og som er vane med høyere tempo er at det er lettere (jeg sier ikke lett) å tilegne seg taktisk forståelse raskere enn teknikk og hurtighet.

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 des 05, 17:31
Jeg får bare nevne at VIF fikk grisebank av Steaua Bucuresti i begge kampene. Og rumensk fotball er vel ikke noe bedre enn kroatisk. Etter min mening så ligger begge disse ligaene i samme skiktet som den norske. Med hver sine lokomotiver i serien. Og da regner jeg fortsatt RBK som lokomotivet her hjemme.

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 11 des 05, 18:28
Nja, nå stilte vel VIF med B-/juniorlag da... Så den sammenlikningen er vel ikke helt fair... 

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 11 des 05, 19:47
Det kan diskuteres, det laget de stilte mot Steua burde egentlig hevdet seg i TL, men makan til rævva høstsesong Enga hadde tiltross for at de vant gull så var det ikke rart de tapte..

Helt ærlig tror jeg ikke det er så mye forskjell på Tippeligaen og kroatisk eliteserie spillemessig.. Tror nok Hajduk, Dinamo og Osijek ville hevdet seg bra i TL..

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 des 05, 10:04
Opprinnelig postet av Superboy
Nja, nå stilte vel VIF med B-/juniorlag da... Så den sammenlikningen er vel ikke helt fair... 


Hadde de med " B/jr." med til Romania også ?? Der tapte de vel 0-3 ??

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 12 des 05, 11:16
de tapte 3-1, og ja jeg er enig i at laget de stilte med i Romania var ganske greit.. De stilte med 3-4 spillere som vanligvis ikke er i 1.elleveren, men det var vel ikke et direkte B-lag, nei...

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 14 des 05, 13:45
yep... endelig pris på Ljubojevic er nå 400 000 Euro .....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 14 des 05, 18:50
Harru tipsa klubben a? Er vel like greit å være så direkte som mulig...

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 15 des 05, 10:05
Klart jeg har gjort det

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340