Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK vil ha Shaaban!

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 des 05, 15:49
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Regner med at han mener at han er enig med Carlsberg i dette innlegget her, Rune:
Opprinnelig postet av Carlsberg

Nå har vi hylt og grint over at klubben bare henter inn "stallfyll" i flere sesonger, og nå som klubben endelig kliner til å kjøper en klassespiller, så hyler og griner vi igjen. Skjerp dere!

1,5 mil er ikke mye penger i dagens topfotball. Vil vi ha gode spillere så må vi betale gode penger. Slik er det. I dette tilfellet snakker vi om mannen som satte David Seaman på benken i Arsenal. Hvis det ikke er godt nok for dere......



Regner med, eller er det noe du tror ?? Og svaret med et innlegg med Amen eller "LOL" er bortkasta. Da kan man like godt la være å skrive noe.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 des 05, 16:49
nå er det jo sånn at man engang iblant er 110% enig. da er det i mine øyne på sin plass med et amen



---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 14 des 05, 16:50
amen

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 des 05, 17:08
Endret: 14 des 05, 17:09
Opprinnelig postet av bateman
nå er det jo sånn at man engang iblant er 110% enig. da er det i mine øyne på sin plass med et amen





Amen sier man i kjerka som en avslutning. De sier vel ikke amen når de er enige ??

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 14 des 05, 17:33
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av bateman
nå er det jo sånn at man engang iblant er 110% enig. da er det i mine øyne på sin plass med et amen





Amen sier man i kjerka som en avslutning. De sier vel ikke amen når de er enige ??


sier man ikke amen fordi man er enige med budskapet?

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 14 des 05, 18:02
Nå synes jeg det begynner å bli vel mye kjærke-snakk her inne...

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 des 05, 18:30
Enig der, selv om det er jul...

Men glad vi fikk Shaaban, Myhre forlenget kontrakten med Charlton

Da kunne vi vel neppe ha fått noe bedre til klubben?

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 des 05, 18:36
Opprinnelig postet av JipJap
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av bateman
nå er det jo sånn at man engang iblant er 110% enig. da er det i mine øyne på sin plass med et amen





Amen sier man i kjerka som en avslutning. De sier vel ikke amen når de er enige ??


sier man ikke amen fordi man er enige med budskapet?


Nei, jeg tror ikke det.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 14 des 05, 18:48

Nei når det ikke kunne bli Myhre var nok Shaaban den beste vi kunne få. FFK hadde nok rimelig kontroll på hva Myhre foretok seg. Det har nok vert mer en en telefonsamtale der tenker jeg...

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 14 des 05, 22:29
Opprinnelig postet av JJunior


Jeg er veldig uenig i at man skal glemme 04-sesongen.
Det er vel bedre å lære av det man gjorde feil, og videreutvikle det som ble gjort riktig?


Hovedlærdommen må være; ansett aldri igjen en hovedtrener som ikke hverken evner, eller vil ha meningsutvekslinger  med andre enn sitt eget speilbilde. Og som etter å ha vært i ferd med å trene laget ned i 1., ikke gjør annet enn å legge skylden for fadesen, over på andre faktorer i klubben.

---------------------------

Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 14 des 05, 22:32
Opprinnelig postet av oleberg
Så når man henter inn klassespillere som Raymond Kvisvik og Rami Shaaban så hyler og skriker man om lønninger og utgifter til disse spillerne.

 
 Det er vel ikke gitt, at Rami er en klassespiller. Misji var også en spiller i topp europeisk målestokk ble det sagt, uten at han har klart å innfri akkurat de prognosene.
For all del, jeg håper i det lengste at Misji skal få en ny vår, med en annen hovedtrener, og at Rami innfrir våre forventninger.

---------------------------

Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 16 des 05, 09:57
Endret: 16 des 05, 10:00
Djpete.

Må si meg helt enig i dine betraktninger rundt lærdom av ansettelse av trenere, bare så det er sagt.



Når det gjelder Rami Shaaban, velger jeg å tro at han fortsatt er en klassespiller, men at Toth verken er det eller har vært det de siste åra.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 16 des 05, 11:38
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av oleberg
Så når man henter inn klassespillere som Raymond Kvisvik og Rami Shaaban så hyler og skriker man om lønninger og utgifter til disse spillerne.

 
 Det er vel ikke gitt, at Rami er en klassespiller. Misji var også en spiller i topp europeisk målestokk ble det sagt, uten at han har klart å innfri akkurat de prognosene.
For all del, jeg håper i det lengste at Misji skal få en ny vår, med en annen hovedtrener, og at Rami innfrir våre forventninger.


Hallo!!! Det er vel en viss forskjell på Ungarsk toppfotball og Premier League i England - eller?????

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340