Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK vil ha Shaaban!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 des 05, 09:58
Opprinnelig postet av Brukernavn
Opprinnelig postet av Olavesen
Tør jeg spørre hva du skrev? :)


Ja det gjør du.....

Bare en liten "på-forhånd-velkommen-til-klubben-melding.
Greit at han føler at han er velkommen...klikket på linken som gikk til hjemmesidene hans, der kunne man trykke på Contact me..det gjorde jeg, og DET oppfordrer jeg deg til å gjøre også.
Dette bør vi holde oss unna mener nå jeg.. for mange som gjør slikt kan få han til å tenke: gjøss er dem deseperate eller.. nei slutt opp med dette. vent heller til han er klar om han blir klar er nå min mening

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 05 des 05, 10:26
Halloi!! Er da ikke noe i veien med å sende fyren en melding!? Tviler på om han bestemmer seg for klubb etter hvor mange som skriver mail til han.   Hadde jeg hatt noe fornuftig å fortelle ham skulle jeg sendt ham en mail sjøl.

Håper så jævlig at han kommer til klubben... Har en dårlig magefølelse, men det er jo ofte et godt tegn...

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 05 des 05, 12:40
Kikket inne på dagboka hans, og den var sist oppdatert august 2004, så jeg tviler på at han ofte er innom og leser meldingene sine der.  (hvis det var hos Icons.com du mente) Det siste han skriver er at han har forlatt Arsenal og er på jakt etter en ny klubb. (han har visst vært i kontakt med 13 ulike klubber etter Arsenal). Så enten er han kresen eller så er han ikke så god likevel. Han var jo også skadet et helt år, og har kanksje ikke kommet seg tilbake i god gammel form.
Og hvis han er storby-menneske så har vel ikke Fredrikstad så mye mer å bidra med enn Molde

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 05 des 05, 13:14
Jo, noen får fortelle han at Fredrikstad er en storby ihvertfall om sommeren. Men, ettersom vi snakker om en toppidrettsutøver regner jeg med at det er kulturlivet han trenger og ikke øl kraner ?

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 05 des 05, 14:21
Fredrikstad er kanskje ikke noen storby. men 70000 er betydelig mer enn 25000 eller hva det bor i Molde. Ellers er det bare 1 time til Oslo fra Fredrikstad og 30 minutter til hjemlandet Sverige.. Fra Molde er det milevis til alt annet enn gokk og Ålesund..hehe

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 des 05, 15:03
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Patrioten
Da kan det være andre spilleren Fredrikstad får igjennom mine tips, morro


Jeg har også et par ganger tipset Harry om spillere og begge ganger sto navnene allerede på blokka, til min store forundring.
Jeg tror FFK er så proffesjonelle at de får med seg det meste av det som rører seg av spillere.
Stakkar ikke ødelegg selvtiliten hans da


Har ikke noe med selvtilit å gjøre dette,skjerp deg Keiko

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 05 des 05, 15:53
Endret: 05 des 05, 15:53

Hmm... hvorfor klarer jeg ikke å tro at han ender i Fredrikstad? Jeg har vel blitt pessimist etter at diverse potensielle spillere har sklidd unna... Men håper selvsagt, hvis han er så god som mange sier.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 05 des 05, 18:15
Opprinnelig postet av Fjedjik
Jo, noen får fortelle han at Fredrikstad er en storby ihvertfall om sommeren. Men, ettersom vi snakker om en toppidrettsutøver regner jeg med at det er kulturlivet han trenger og ikke øl kraner ?


Mener å ha lest at han er muslim og avholdsmann. Og har dessuten kone og barn. Men han kan jo  ha det gøy på byen likevel

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 des 05, 18:26
Det er nok langt frem før han er klar for oss, snakket med en i Expressen som han hadde med keeperen. Ramman hadde hørt om Fredrikstads interesse men ikke noe mer, ingen fra klubben hadde snakket med han.
Han har forrøvørig fått et tilbud fra engelsk 1. divisjon klubb som han kan å til om han vil, så det blir nok tøft å få han hit, men så lenge det er liv, er det håp

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 05 des 05, 18:42

Opprinnelig postet av aavdst
Opprinnelig postet av Fjedjik
Jo, noen får fortelle han at Fredrikstad er en storby ihvertfall om sommeren. Men, ettersom vi snakker om en toppidrettsutøver regner jeg med at det er kulturlivet han trenger og ikke øl kraner ?


Mener å ha lest at han er muslim og avholdsmann. Og har dessuten kone og barn. Men han kan jo  ha det gøy på byen likevel


Det stemmer!!  Det står på hjemmesiden hans hvor han besvarer en masse spørsmål, at han er muslim og avholdsmann.
Jeg tillot meg også å sende ham en mail, for å fortelle ham hvor fantastisk både byen og supporterne er her. Jeg fortalte også at mange Fredrikstadfolk drar til Sverige for å handle mat og at veldig mange supportere håper han velger å spille for FFK.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 05 des 05, 19:02
han synes sikkert det er kjempekult med alle disse harrytassene på tur til svinesund:-D

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 des 05, 19:19
Opprinnelig postet av aavdst

Mener å ha lest at han er muslim og avholdsmann. Og har dessuten kone og barn. Men han kan jo  ha det gøy på byen likevel

Vi bør kanskje ikke fortelle ham om klubbens samarbeid med 3:16 da... :)


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 05 des 05, 19:30
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av aavdst

Mener å ha lest at han er muslim og avholdsmann. Og har dessuten kone og barn. Men han kan jo  ha det gøy på byen likevel

Vi bør kanskje ikke fortelle ham om klubbens samarbeid med 3:16 da... :)




Akkurat det tror jeg han driter i, Costanza. Han og Tarek kan vel sørge for å starte en ny muslimsk barnas eliteserieklubb.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 des 05, 20:30
Får håpe at han ikke spør Markus og Håkan om hvordan det er å være i Fredrikstad, tenker på ledelsen

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 des 05, 20:52
Ser ikke noen grunn til at han skulle kjenne Söderstjerna eller Ringberg, men hvis han mot formodning skulle spørre, så tror jeg begge de to har veldig mye bra å si om klubben!


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 des 05, 21:00
Endret: 05 des 05, 21:00
Opprinnelig postet av Patrioten
Får håpe at han ikke spør Markus og Håkan om hvordan det er å være i Fredrikstad, tenker på ledelsen


Er vel kanskje mer sannsynlig at han tar en prat med en annen svenske om forholdene i klubben? Tror i hvert fall Jerry Knutsson har mye godt å si om FFK. Og ettersom han er keepertrener så er det jo ikke umulig at de to tar en prat?

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


134912

Juniorspiller
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 96

Lagt til: 05 des 05, 22:15
Kjøp!

---------------------------

Enerly # 8 på drakta mi neste år...


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 06 des 05, 08:22
Endret: 06 des 05, 08:28

Spennende sak å føkge dette her! La oss folde våre hender og be om litt høyere assistanse! Arve Mokkelborst (sitat :http://expressen.se/index.jsp?a=481915 ) 

---------------------------

Dagfinn Enerly i våre hjerter!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 06 des 05, 08:48
Morro å se hva Shaaban skrev om Molde:
"- Stan är ju helt öde. Det finns inte en kotte där, var Shaabans kommentar."

---------------------------

Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!

FFK i Tippeligaen 2006!


Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 11 des 05, 01:39
vi har han.... det her blir konge. han blir en av de 3 beste keeperne i norge.............

---------------------------

Lasse Båtstad



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340