Husk meg
Brukernavn
Passord

PAC klar for Sparta!?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 28 nov 05, 13:29
I hvert fall hva jeg har hørt. Noe som vet 100 % om det stemmer eller ikke?

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 28 nov 05, 13:39
Har du dette fra?? Regner det som meget sannsynlig at Blixt forsvinner i nær framtid, å da tviler jeg på at Pål forsvinner før vi har noen nye i hvertfall

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 nov 05, 13:44
Opprinnelig postet av frekkrik
Har du dette fra?? Regner det som meget sannsynlig at Blixt forsvinner i nær framtid, å da tviler jeg på at Pål forsvinner før vi har noen nye i hvertfall

Nå er jo dette opp til Czwartek selv da og ikke FFK. Czwartek er ikke lenger under kontrakt med FFK.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 28 nov 05, 13:45
Sant, men man håper vel han skriver under.... Uansett, så kan vi ikke selge Blixt dersom Pål forsvinner, å virker jo som veldig sannsynlig at Blixt er på vei ut å.... Kanskje de har Høiland eller noe på blokka

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 28 nov 05, 15:00
Opprinnelig postet av frekkrik
Sant, men man håper vel han skriver under.... Uansett, så kan vi ikke selge Blixt dersom Pål forsvinner, å virker jo som veldig sannsynlig at Blixt er på vei ut å.... Kanskje de har Høiland eller noe på blokka

Stod jo i f-b som ikke mange dager siden at Blixt ikke ville snakke med noen andre om å bytte klubb, da han bodde i kjelleren hos Enerly og ville bruke tid på å hjelpe familien hans. Dermed er det nok ikke så sannsynlig at han forsvinner. Hvis Czwartek i tillegg er klar for Sparta, så får vi for guds skyld håpe at Blixt ikke forsvinner. Da står vi igjen med en eneste sideback i Bertelsen.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 nov 05, 15:10
Husk at Blixt og Enerly bor på Larkollen, Holters. Det er jo veldig nærme Melløs så det blir nok intet problem. Det var å flytte til Dramman han mente ble problematisk.


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 28 nov 05, 16:23
Hehe, trenkte akkurat det samme..... Larkollen er nå mye nærmere Melløs enn stadioen da.... 
Tipper å håper at han snart går til Moss.....

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 28 nov 05, 16:58
FFK bør holde hue kaldt her, sier seg selv at vi ikke kan gi slipp på både blixt og pac. da måtte vi eventuelt hentet inn 2 nye sidebacker...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340