Husk meg
Brukernavn
Passord

moss priser martinsen ut av markedet...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 24 nov 05, 12:44
Steffen Nystrøm har nettopp skrevet en ny 3-årskontrakt med Moss. Ut 2008. 

Må nok større klubber enn FFK til for at et salg av han skal vurderes gitt.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 24 nov 05, 12:46
Opprinnelig postet av Costanza
2 mill + Lars Blixt og Christian Petersen!

Bør være en god deal for Moss.



Det burde det jo være - men spillerene må jo ha et å si de også

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 nov 05, 12:47
hehe, det er nok ikke vi er her inne som tar de avgjørelsene uansett men selvsagt en spennende spiller. ung og talentfull. 

forøvrig jobbes det bra med de yngre i fredrikstad for tiden. har ikke alltid vært slik. tarik er en fryktelig fremadstormende kar som vil få flere kamper neste sesong, som enten hving eller spiss. bøtter inn mål på aldersbestemete landslag. så har vi selvfølgelig alles kjære mcdonald aka "mackie" . et unikt talent som MÅ få spilletid neste sesong, noe han dessverre fikk alt for lite av i år. briljerte tidvis de få gangene han fikk prøve seg. samt har vi potet talentet jørgen magnussen. kan bekle flere posisjoner, debuterte som vback på fredrikstad stadion med bravur. a coming man det også. samt har vi også lasse staw, fast inventar på U-18, han også kan bli "stor".

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 nov 05, 12:48
..så Blixt og Peters er til sammen ikke verdt mer enn 1 mill? Tenk om vi ikke ønsker oss disse to da? Vi vil IKKE selge Vidar.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 24 nov 05, 12:49
hehe, det ville vært en skamdårlig deal for Moss. Nå må dere ikke glemme at Christian Petersen allerede har vært i Moss uten særlig stor suksess da gutter. Han tror jeg  ikke man vil ha i Moss om vi får han kastet etter oss engang. 

2 millioner er en helt latterlig pris for et kjempetalent med 2 år igjen av kontrakten.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 24 nov 05, 12:49
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvis FFK legger 3 mill., og kjøper VM, så bør han gå rett inn på laget. Hvem skal vi da sette på benken ?? Eller skulle vi brukt han på h.back ?? Kan liksom ikke se for meg at vi benker verken Bora eller Piroija.


Han går rett inn på høyre backen - uten tvil!!!

Da har vi 2 solide stoppere i Bora og Raio og 2 raske/aggresive backer i Bertelsen og Martinsen.

Får vi en keeper i Myhre klassen - så har vi et meget bra forsvar.

3 Mill er ikke mye spør du meg. Men da må ha inn på en 4 års kontrakt.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 24 nov 05, 13:06
Tror nok ikke moss kommer til å ligge i toppen neste år. Kanskje bare en magefølelse, men de hadde nok muligheten sin i år.

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 nov 05, 13:10
Var det bare en magefølelse eller baserer du uttalelsene dine på et eller annet som vi i Moss ikke har skjønt?

Min magefølelse har de to siste årene vært at FFK skulle rykke ned - magen hadde nesten rett begge gangene. Men magefølelsen min var nok mest influert av et ønske om at dere rykka ned enn av rasjonelle betraktninger.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 24 nov 05, 13:12
Nesten rett.... er ikke det det samme som feil?

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 nov 05, 13:16
Du forstår meget vel hva jeg mener - hvis du da ikke er utstyrt med gullfiskens hukommelse.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 24 nov 05, 13:21
Trenger ikke Moss penger da ? eller har det forandret seg ...?
Minns det ikke var lenge siden det var "krise" men mulig det er lenge siden.

Er uansett ikke helt utenkelig at FFK blar opp, men tror det vil bli noe byttehandel her, mest sannsynlig Blixt. (med en god slump spenn i tillegg)


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 nov 05, 13:24

Vi har orden på økonomien nå, så vi må ikke selge. Dessverre for dere. Vi selger hvis prisen er akseptabel. Håper Bakke kan være enda klarere neste gang han uttaler seg om Vidar. At han tar en Rekdal og flesker til skikkelig. Minst 30 mill - da kan vi vurdere å selge.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 24 nov 05, 13:32
Tror vi skal se på andre spillere enn martinsen da gitt.. Hvis prisen blir så høy...

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 nov 05, 13:38

Har ikke dere FFK-supportere drevet å påstått at dere har TLs beste forsvar i hele år da? Trenger dere egentlig å styrke forsvaret?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 24 nov 05, 13:41
Drikeks det smuglersprit i Moss? SÅ mye for en spiller som ikke spilt på høyere nivå enn Adeccoligaen er altfor drøyt. Vi betalte vel under en million for Brenne og han var bedre. På tide at Moss legger seg på en realistisk linje her

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 24 nov 05, 13:42
+ at moss sikkert har sitt eget diskusjonsforum

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 24 nov 05, 13:43
Er det nettmøte med Bjørnen her eller?

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 nov 05, 13:57
Opprinnelig postet av ffk-thomas
Drikeks det smuglersprit i Moss? SÅ mye for en spiller som ikke spilt på høyere nivå enn Adeccoligaen er altfor drøyt. Vi betalte vel under en million for Brenne og han var bedre. På tide at Moss legger seg på en realistisk linje her


Du skriver som om du har tatt deg en real støyt selv i alle fall. 

Moss vil ikke selge!!! Derfor må FFK bla opp bra med penger for å gjøre det interessant. 3 mill er nå skammelig lite mener jeg.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 24 nov 05, 13:59
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av ffk-thomas
Drikeks det smuglersprit i Moss? SÅ mye for en spiller som ikke spilt på høyere nivå enn Adeccoligaen er altfor drøyt. Vi betalte vel under en million for Brenne og han var bedre. På tide at Moss legger seg på en realistisk linje her


Du skriver som om du har tatt deg en real støyt selv i alle fall. 

Moss vil ikke selge!!! Derfor må FFK bla opp bra med penger for å gjøre det interessant. 3 mill er nå skammelig lite mener jeg.


Apropos skammelig lite: hvor mye la Moss igjen i Sarpsborg for de spillerne de har sikret seg opp gjennom årenes løp som også ga dem seriegull? Nada! Da får du jo selv avgjøre om tre millioner er skammelig lite for én spiller eller ikke

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 nov 05, 14:00
Hvilke spillere?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340