Husk meg
Brukernavn
Passord

Avskjedsbrev fra Drillo

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 23 nov 05, 18:26

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051123/SISTENYTTFFK/111240004

Et fint takk for meg- brev fra Drillo!

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 23 nov 05, 18:31

Ja takk for deg også Drillo, det har vært en blandet opplevelse..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 23 nov 05, 20:50
Leste at en i kommentarene ville ha "Drillo-tribunen", kanskje ikke så dumt, men "Drillo-svingen" synes jeg klinger bedre. "Snæbbus-siden", "Enerly-tribunen", "Ahlsen-siden", etc.
Men det blir vel penga som rår og VG-svingen etc her også..

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 23 nov 05, 21:18

Synes jeg har hørt at de gamle navnene skal bestå jeg.. Gressvik-tribunen, Klokkesvingen.. Hovedtribunen vil det nok ikke hete, her vil nok bli en løsning ala de du nevnte kanskje? Oppkalle den etter store spillere i klubbhistorien, eventuelt at større sponsorer får seksjoner oppkalt etter seg..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 23 nov 05, 21:36
Blir vel en 3:16 tribunen vel.. Skulle ikke forundre meg i det hele tatt..  

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 nov 05, 22:09
Til slutt, så det er helt klart, avgjørelsen har ingenting med kristenfundamentalisme å gjøre. Jeg har bare uttrykt skepsis og forundring over at FFK samarbeider med en organisasjon som har en uttalt ideologi om at de rettroende får himmel og evig liv mens bl.a. muslimer og ateister havner i helvete. En slik elitistisk og ekskluderende ideologi er lite forenlig med fotballens inkluderende og antirasistiske image. Her har jeg gledelig nok registrert at det er mange i Fredrikstad som deler mine synspunkter.

Det viser jo her at det ikke hadde noe med det religiøse å gjøre at han sluttet. Han uttrykker bare skepsis og forundring over dette samarbeidet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 nov 05, 22:49
Kan vedde en kilo gulost på at tribunedelene får navn etter sponsorer. Det er ganske vanlig og en god inntektskilde for klubben, og samtidig ikke så drastisk som å selge stadionnavnet ala Aalesund.


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 23 nov 05, 22:55
Takk for alt du har gjort, Drillo.
Lykke til videre! Ser deg på FMV seriestart 2007. Snakkas.....

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 23 nov 05, 23:31
Flott skrevet Drillo! Takk for alt :)

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 23 nov 05, 23:45
Opprinnelig postet av Costanza
Kan vedde en kilo gulost på at tribunedelene får navn etter sponsorer. Det er ganske vanlig og en god inntektskilde for klubben, og samtidig ikke så drastisk som å selge stadionnavnet ala Aalesund.




nå ja, syns Aalesund har gjort det riktig jeg da, når det er sagt vil jeg ikke imøtese eksempler som " Høili-Stadion", "Brynhildsen-Arena" etc, da spyr jeg...

Kommer "f-b svingen" går jeg heller på Sarpsborgstadion og ser Sparta...

---------------------------

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 24 nov 05, 08:45
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Til slutt, så det er helt klart, avgjørelsen har ingenting med kristenfundamentalisme å gjøre. Jeg har bare uttrykt skepsis og forundring over at FFK samarbeider med en organisasjon som har en uttalt ideologi om at de rettroende får himmel og evig liv mens bl.a. muslimer og ateister havner i helvete. En slik elitistisk og ekskluderende ideologi er lite forenlig med fotballens inkluderende og antirasistiske image. Her har jeg gledelig nok registrert at det er mange i Fredrikstad som deler mine synspunkter.

Det viser jo her at det ikke hadde noe med det religiøse å gjøre at han sluttet. Han uttrykker bare skepsis og forundring over dette samarbeidet.


En Drillo tribune vil jo være det samme som å støtte en ateistisk fundamentalisme. La oss slippe det!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 24 nov 05, 08:57
Kortsidene kunne hett øssia og vessia ;)

---------------------------

Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!

FFK i Tippeligaen 2006!


Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03
Innlegg: 142

Lagt til: 24 nov 05, 09:46
Opprinnelig postet av KeJ

nå ja, syns Aalesund har gjort det riktig jeg da, når det er sagt vil jeg ikke imøtese eksempler som " Høili-Stadion", "Brynhildsen-Arena" etc, da spyr jeg...


Hvem er denne Brynhildsen? Sist jeg kjørte mosseveien på vei nordover sto det riktignok Brynild på skiltet, så det er nok en h for mye i det navnet  Det blir nok "Stupedama-stadion" eller "Europris-stormarked og stadion".

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 24 nov 05, 11:35
Opprinnelig postet av Jon
Opprinnelig postet av KeJ

nå ja, syns Aalesund har gjort det riktig jeg da, når det er sagt vil jeg ikke imøtese eksempler som " Høili-Stadion", "Brynhildsen-Arena" etc, da spyr jeg...


Hvem er denne Brynhildsen? Sist jeg kjørte mosseveien på vei nordover sto det riktignok Brynild på skiltet, så det er nok en h for mye i det navnet  Det blir nok "Stupedama-stadion" eller "Europris-stormarked og stadion".

Nei måtte en eller annen forby det. Syns ikke forslaget om Drillosvingen, Snæbbustribunen eller lignende hadde vært så dumt.

Takk for alt Drillo.

---------------------------

Dagfinn Enerly i våre hjerter!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 24 nov 05, 11:45
Jeg er en av dem som har støttet opp om Drillo her, men jeg Drillo har ikke gjort nok for Fredrikstad eller FFK til at han skal få en tribunedel oppkalt etter seg.  Snæbbus, Bernstein, Eggen, ja, men Drillo er først og fremst stor for hva han gjorde med landslaget og han har heller aldri spilt for FFK.

Men trist at Drillo ikke følte for å fortsette i den tiltenkte rollen neste sesong :-(

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 24 nov 05, 11:48
Opprinnelig postet av Jonek
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Til slutt, så det er helt klart, avgjørelsen har ingenting med kristenfundamentalisme å gjøre. Jeg har bare uttrykt skepsis og forundring over at FFK samarbeider med en organisasjon som har en uttalt ideologi om at de rettroende får himmel og evig liv mens bl.a. muslimer og ateister havner i helvete. En slik elitistisk og ekskluderende ideologi er lite forenlig med fotballens inkluderende og antirasistiske image. Her har jeg gledelig nok registrert at det er mange i Fredrikstad som deler mine synspunkter.

Det viser jo her at det ikke hadde noe med det religiøse å gjøre at han sluttet. Han uttrykker bare skepsis og forundring over dette samarbeidet.


En Drillo tribune vil jo være det samme som å støtte en ateistisk fundamentalisme. La oss slippe det!




Drillo har aldri fremmet sitt religiøse eller politiske syn i FFK sammenheng, men vært kritisert grunnet det.  Jeg som er mot 3.16 ville ikke hatt noe problem om Rune Bratseth hatt spilt eller vært leder i FFK og han fremmer heller ikke sitt livssyn i RBK sammenheng.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Idæmor

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 14

Lagt til: 24 nov 05, 11:57
For guds skyld, ikke la det bli en 3:16 tribune.. da er det bedre å ha de gamle navnene.. men drillo-svingen var litt kult også da!

oasis

Knøttespiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 55

Lagt til: 24 nov 05, 12:15
Opprinnelig postet av Jonek
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Til slutt, så det er helt klart, avgjørelsen har ingenting med kristenfundamentalisme å gjøre. Jeg har bare uttrykt skepsis og forundring over at FFK samarbeider med en organisasjon som har en uttalt ideologi om at de rettroende får himmel og evig liv mens bl.a. muslimer og ateister havner i helvete. En slik elitistisk og ekskluderende ideologi er lite forenlig med fotballens inkluderende og antirasistiske image. Her har jeg gledelig nok registrert at det er mange i Fredrikstad som deler mine synspunkter.

Det viser jo her at det ikke hadde noe med det religiøse å gjøre at han sluttet. Han uttrykker bare skepsis og forundring over dette samarbeidet.


En Drillo tribune vil jo være det samme som å støtte en ateistisk fundamentalisme. La oss slippe det!



Det er da ingenting som tyder på det! Du snakker her om  problemet som Drillo er opptatt av. Ikke vet jeg, men jeg tror at du er en av de personene Drillo snakker om,som ikke klarer å skille mellom fotballtreneren Egil R. Olsen og privatpersonen Egil R. Olsen. Alle kan da ha meninger! Uansett så vil jeg tro at 99,9% tenker på Drillo som en markant fotballpersonlighet og ikke at han er ateist.

Takk for alt Drillo.

Hilsen Anders  Fjeld

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 24 nov 05, 13:43
Jeg NEKTER i hvert fall å kjøpe et sesongkort på rad 3, stol 16

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 24 nov 05, 14:08


Lurer på hvem som sitter der.  Kanskje det burde være et bibelsitat på hvert sete som tilsvarer rad og setenummer?

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340