Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva skjer med tromma?

Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 22 nov 05, 11:49
Blir det noen tromme til neste år eller? Hadde vært bra å hatt den på plass før sesongstart.. Hvis noen er interessert så kan jeg ta ansvaret angående kjøp av tromma, hvis noen er med å spøtte inn noen kroner..

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 22 nov 05, 12:55
Opprinnelig postet av bønna
Blir det noen tromme til neste år eller? Hadde vært bra å hatt den på plass før sesongstart.. Hvis noen er interessert så kan jeg ta ansvaret angående kjøp av tromma, hvis noen er med å spøtte inn noen kroner..


Jeg håper Zoran eller andre i Plankehaugen også i år tar intiativet til å samle imteresserte til et sangverksted i vinter, slik vi gjorde sist vinter. 
Sist vinter var det få deltagere i starten, men mange etterhvert, så det er helt sikkert interesse for dette også i år.
Der kan vi prøve å snekre sammen nye sanger for 2006, planlegge bruk av tromme, som det opptil flere ganger at det er et flertall for, og i det hele tatt diskutere hvordan vi kan bli enda bedre på tribunen i 2006, for vi har sikkert mye å gå på.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 22 nov 05, 13:08
Når det gjelder tromme, er det jo fullt mulig at det er et og annet korps i distriktet som har en gammel liggende. Enten vil de bli kvitt den, og vi får tromme gratis, eller så vil de selge den rimeligere enn en ny vil koste! Her er det jo bare å sette igang å sende mail rundt til de forskjellige korpsene!!!

---------------------------

__________________________________________________________
Bodø Glimt - FFK
Angrer ikke på turen=)


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 22 nov 05, 13:25
Opprinnelig postet av elin
Når det gjelder tromme, er det jo fullt mulig at det er et og annet korps i distriktet som har en gammel liggende. Enten vil de bli kvitt den, og vi får tromme gratis, eller så vil de selge den rimeligere enn en ny vil koste! Her er det jo bare å sette igang å sende mail rundt til de forskjellige korpsene!!!

Bra idè!
Er vel bare å benytte gode gamle "på tråden" i F-B, så renner det nok inn med tilbud om gratis basstrommer.

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 122

Lagt til: 23 nov 05, 10:45
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av bønna
Blir det noen tromme til neste år eller? Hadde vært bra å hatt den på plass før sesongstart.. Hvis noen er interessert så kan jeg ta ansvaret angående kjøp av tromma, hvis noen er med å spøtte inn noen kroner..


Jeg håper Zoran eller andre i Plankehaugen også i år tar intiativet til å samle imteresserte til et sangverksted i vinter, slik vi gjorde sist vinter. 
Sist vinter var det få deltagere i starten, men mange etterhvert, så det er helt sikkert interesse for dette også i år.
Der kan vi prøve å snekre sammen nye sanger for 2006, planlegge bruk av tromme, som det opptil flere ganger at det er et flertall for, og i det hele tatt diskutere hvordan vi kan bli enda bedre på tribunen i 2006, for vi har sikkert mye å gå på.


Skal prøve å få igang et nytt sangverksted i år igjen snæbbus. Tar kontakt med Zoran jeg og så ser vi hvor vi havner etter vært

---------------------------

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 nov 05, 16:37
føre planer om tromme ville jeg at det skulle blitt delt ut en lapp slik at ikke bare vi på forumet kan stemme om det blir noe av eller ikke. jeg vet at sentrale folk i PH har sagt til meg at det kommer ikke på tale med noe slikt så lenge dem lever. så derfor brurde alle som er på en ffk kamp fått en mulighet til å si sitt i stedet for å tro at en avstemning her inne gjelder alle

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 23 nov 05, 17:07
Jeg skjønner ikke hva problemet med den tromma er.. Det er jo ikke snakk om en sånn en døv skarptromme, men en basstromme.. Er jo mange som bruker dette nedover i Europa!

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 23 nov 05, 17:43
Opprinnelig postet av keiko99
føre planer om tromme ville jeg at det skulle blitt delt ut en lapp slik at ikke bare vi på forumet kan stemme om det blir noe av eller ikke. jeg vet at sentrale folk i PH har sagt til meg at det kommer ikke på tale med noe slikt så lenge dem lever. så derfor brurde alle som er på en ffk kamp fått en mulighet til å si sitt i stedet for å tro at en avstemning her inne gjelder alle


Det har da vært avstemming om dette allerede to ganger her på forumet, keiko, og begge ganger har det vært stort flertall for å bruke en basstromme. Om sentrale personer i Plankehaugen, som feks. Dag Jørun har en annen mening, så har da det ingen betydning.

Men kanskje vi skal vente til neste kommunevalg, keiko, da kan vi kanskje legge inn en ekstra avstemming der for eller imot trommer, så kan alle i Fredrikstad være med å stemme?

---------------------------

FFK på toppen i 2006


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 nov 05, 21:36
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av keiko99
føre planer om tromme ville jeg at det skulle blitt delt ut en lapp slik at ikke bare vi på forumet kan stemme om det blir noe av eller ikke. jeg vet at sentrale folk i PH har sagt til meg at det kommer ikke på tale med noe slikt så lenge dem lever. så derfor brurde alle som er på en ffk kamp fått en mulighet til å si sitt i stedet for å tro at en avstemning her inne gjelder alle


Det har da vært avstemming om dette allerede to ganger her på forumet, keiko, og begge ganger har det vært stort flertall for å bruke en basstromme. Om sentrale personer i Plankehaugen, som feks. Dag Jørun har en annen mening, så har da det ingen betydning.

Men kanskje vi skal vente til neste kommunevalg, keiko, da kan vi kanskje legge inn en ekstra avstemming der for eller imot trommer, så kan alle i Fredrikstad være med å stemme?
problemet er at hva med dem på stadion som ikke er her.. dem fra tas stemme rett dem da bare p.g.a. ett forum. det er jo helt borti natta mener nå jeg

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 23 nov 05, 21:57
Å herregud! Ja keiko! Vi sørger for å samle alle som var innom stadion i år for en håndsopprekning! Så begynner vi å telle.... Men hvor mener du grensa for ja å nei skal gå a? Mener du han sulliken som sitter med høreapparat å ikke har lyst til å ha den trommelyden i øret skal ha like mye å si som vi som står å synger??
Det er vel mest sannsynlig at de som er her inne er blandt de som er aktive på stadioen å? Da har det vært et klart flertall FOR tromme, hvem flere skal vi spørre da?? ALLE kan ikke være enige, men når det er et så klart flertall HER inne så må vi da kunne gå for det?

Skjønner bare ikke problemet...? Men du tar kanskje ansvar for å få sjekket at det er greit for alle da? 

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 nov 05, 22:04
Endret: 23 nov 05, 22:05
Opprinnelig postet av frekkrik
Å herregud! Ja keiko! Vi sørger for å samle alle som var innom stadion i år for en håndsopprekning! Så begynner vi å telle.... Men hvor mener du grensa for ja å nei skal gå a? Mener du han sulliken som sitter med høreapparat å ikke har lyst til å ha den trommelyden i øret skal ha like mye å si som vi som står å synger??
Det er vel mest sannsynlig at de som er her inne er blandt de som er aktive på stadioen å? Da har det vært et klart flertall FOR tromme, hvem flere skal vi spørre da?? ALLE kan ikke være enige, men når det er et så klart flertall HER inne så må vi da kunne gå for det?

Skjønner bare ikke problemet...? Men du tar kanskje ansvar for å få sjekket at det er greit for alle da? 
slutt å bland inn han herregud her a

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 nov 05, 00:15
bør vel ha en avstemning om klappere å da

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 25 nov 05, 00:27
Og basstromme og klappere stiller likt?!  

---------------------------

__________________________________________________________
Bodø Glimt - FFK
Angrer ikke på turen=)


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 25 nov 05, 00:48
Opprinnelig postet av keiko99
bør vel ha en avstemning om klappere å da


La oss bruke vinteren til å få denne omdiskuterte tromma på plass, det er jo lenge til sesongstart, keiko. Klapping har vi jo våre hender til.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 25 nov 05, 00:49
Hadde det ikke vært herlig om hovedtribuna tok hevn på tromma, og rotta seg sammen med klappere!!? :)

Innse det folkens... vi trenger en basstromme. Alle som var med på 16.mai kampen i år, og sto mer enn 10 meter fra "kjernen" av sangere skjønner det.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 nov 05, 13:06
Opprinnelig postet av Olavesen
Hadde det ikke vært herlig om hovedtribuna tok hevn på tromma, og rotta seg sammen med klappere!!? :)

Innse det folkens... vi trenger en basstromme. Alle som var med på 16.mai kampen i år, og sto mer enn 10 meter fra "kjernen" av sangere skjønner det.
jo helt klart.. del ut klappere.. kanksje jeg bør sjekke opp om produkt av klappere

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 25 nov 05, 13:14
Glem ikke å sjekke hvor mye de skal ha for blåserne

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 nov 05, 14:55
Opprinnelig postet av bønna
Glem ikke å sjekke hvor mye de skal ha for blåserne
ikke spor av denne tråden da..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 nov 05, 16:42
Blir det tromme eller ikke tromme ??

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 29 nov 05, 17:19
Det må bli tromme

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 nov 05, 00:57
Kanskje vi får vente på årsmøte i Plankehaugen ?? Det bør vel drøftes der da. Det er i hvertfall riktig forum å ta det opp i .

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 30 nov 05, 08:16
fy f.... jeg blir kvalm .... Er det rart at jeg orker ikke mer.... 
Vente på årsmøte til å bestemme om vi skal bruke tromme... Hei .. du skal ikke sende brev til kongen i tilleg ???

Det er ikke noe annet enn en at en tar med seg tromma og vi prøver det... går det bra , BRA. Går det ikke, greit vi har i hvertfall prøvd 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 30 nov 05, 09:11
Må støtte den. Bare å prøve tromma det vel! 

Det må bli bra!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 30 nov 05, 09:26
Var jo flertall for at vi skulle ha tromme her inne,poenget er at det er en som må skaffe den..INgen som kan ta tak i dette?

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 nov 05, 13:24
Da må jeg nesten få spørre hvorfor vi fortsetter med denne tråden her da ?? Legg den heller død og sett en lås på`n.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 nov 05, 13:56
Endret: 30 nov 05, 13:56
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Da må jeg nesten få spørre hvorfor vi fortsetter med denne tråden her da ?? Legg den heller død og sett en lås på`n.


Hvorfor det egentlig? Debatten lever da fortsatt, og så lenge ingen har skaffet tromme, så må vel folk få lov til å diskutere videre? Eller mente du at ettersom du sa at det skulle tas opp på årsmøte, så var det ikke vits å diskutere mer før det?

Skulle vel ikke være all verdens vanskelig å skaffe tromme og prøve i en treningskamp hvor det samles en del folk, kanskje i turneringen med Enga, IFK og Viborg?

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 nov 05, 14:17
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Da må jeg nesten få spørre hvorfor vi fortsetter med denne tråden her da ?? Legg den heller død og sett en lås på`n.


Hvorfor det egentlig? Debatten lever da fortsatt, og så lenge ingen har skaffet tromme, så må vel folk få lov til å diskutere videre? Eller mente du at ettersom du sa at det skulle tas opp på årsmøte, så var det ikke vits å diskutere mer før det?

Skulle vel ikke være all verdens vanskelig å skaffe tromme og prøve i en treningskamp hvor det samles en del folk, kanskje i turneringen med Enga, IFK og Viborg?


Les innlegget til Klokan så skjønner du hvorfor jeg skriver som jeg gjør.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 nov 05, 15:07
Han kunne kanskje ordlagt seg litt mer høflig i den førstedelen, men kritikken i seg selv er jo konstruktiv syns nå jeg... For det er jo ikke verre enn å prøve?

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 30 nov 05, 15:35

Jeg skal se hva jeg eventuelt kan klare å tyne ut av noen korps i distriktet. Kjenner endel rundt forbi, så det kan være at det ligger ei gammel basstromme slengt en eller annen plass!!!!!

---------------------------

__________________________________________________________
Bodø Glimt - FFK
Angrer ikke på turen=)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 nov 05, 15:46
Opprinnelig postet av FFK1903
Han kunne kanskje ordlagt seg litt mer høflig i den førstedelen, men kritikken i seg selv er jo konstruktiv syns nå jeg... For det er jo ikke verre enn å prøve?


Selvfølgelig er det bare å prøve. Og er det så forbaska vanskelig å få tak i ei tromme. Så fattig er vel ikke Plankehaugen ??

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 30 nov 05, 17:53

TROMME????

Her synger vi sanger om at tromme er Harry når vi har møtt lag som Bodø Glimt og Molde som bruker det og nå har noen funnet ut at vi må ha det også!! 

Hold på da i klokke svingen der er det plass!

---------------------------

GO WEST!!!!!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 nov 05, 17:59
Opprinnelig postet av Jepmaster

TROMME????

Her synger vi sanger om at tromme er Harry når vi har møtt lag som Bodø Glimt og Molde som bruker det og nå har noen funnet ut at vi må ha det også!! 

Hold på da i klokke svingen der er det plass!



Nå er det vel ikke snakk om samme type tromme som Glimt pleier å bruke? Husk at det finnes sikkert like mange typer trommer som det finnes måter folk har skrevet Czwartek på....

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 30 nov 05, 18:00
Endret: 30 nov 05, 18:01
Til Jepmaster: Er du blind eller!?! Vi snakker ikke om tæmme skarptrommer som Molde og BG bruker, vi snakker om en BASStromme! Regner med at du syns at Olympiakos og Boca Juniors sine fans(for å nevne noen få) er harry og da?

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 30 nov 05, 21:58
Hvis jeg er blind, hadde jeg ikke klart å se dette vel? Å ja jeg synes ikke noe særlig om Fansen til de to klubbene. Mer opptatt av å slåss med andre supportere enn laget sitt!! Tromme bruker de til å holde takten på slåssingen!

Å det er fritt vilt å si hva man personlig mener om trommer!!

---------------------------

GO WEST!!!!!!


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 30 nov 05, 22:17
Det er da absolutt lov til å ha sin mening!
Men i forhold til denne tromma, tror jeg den kan være til svært god hjelp for å holde takten. En ting vi IKKE er flinke til er å klappe i takt, eller der det skal klappes. En basstromme vil hjelpe oss å få en god bund i slagene, og vi klapper perfekt!!!!

---------------------------

__________________________________________________________
Bodø Glimt - FFK
Angrer ikke på turen=)


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 30 nov 05, 22:51
Opprinnelig postet av Jepmaster
Hvis jeg er blind, hadde jeg ikke klart å se dette vel? Å ja jeg synes ikke noe særlig om Fansen til de to klubbene. Mer opptatt av å slåss med andre supportere enn laget sitt!! Tromme bruker de til å holde takten på slåssingen!

Å det er fritt vilt å si hva man personlig mener om trommer!!


Hvis du ikke hadde vært blind, burde du vel observert at det ikke var snakk om skarptrommer som Molde og BG bruker, det var det jeg reagerte på.. Burde Olympiakos og Boca fansen slåss mer med laget sitt? Neida, skal ikke pirke, skjønner hva du mener.. Men å si at de slåss så mye og at tromma brukes til å holde takten på slåssinga er dumt å si, fansen til klubber som Boca og Olympiakos synger bra som f**n og bruker trommer for å få alle med å klappinga og synginga, noe vi også burde gjøre!

Og ja, selvfølgelig skal alle ha en mening om trommer, men man må dømme riktig eksempel..

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 122

Lagt til: 01 des 05, 12:33
Forsleg til neste års serie  : Vi prøver med tromme og får flytta forsangerne nærmere banen. Da får vi med de dauingene som står på nedsiden i dag.

---------------------------

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 01 des 05, 13:45
Opprinnelig postet av 6611-FFK
Forsleg til neste års serie  : Vi prøver med tromme og får flytta forsangerne nærmere banen. Da får vi med de dauingene som står på nedsiden i dag.


Enig med deg på den ja! Kanskje også få inn en ekstra forsanger, 2 nede og 1 høyere opp på tribuna?

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 des 05, 00:13
jeg syns styret i PH skal ta den avgjørelsen.. der er tross alt det tromma skal brukes og styret bør komme med sin mening så for vi se om det dem sier til meg stemmer....

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 03 des 05, 01:17
Kanskje de skal bestemme hva vi skal ha på oss og i hvilken tone vi skal synge også? Vi må jo prøve noen kamper for å se om det funker..

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 28 mar 06, 16:19

Får man på plass en basstromme i år?

Hadde vært utrolig bra, lydnivået hadde gått økt med minst 20-30% og ting hadde gått mer i takt..Håper den kommer

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 30 mar 06, 21:38
Opprinnelig postet av A9$h

Får man på plass en basstromme i år?

Hadde vært utrolig bra, lydnivået hadde gått økt med minst 20-30% og ting hadde gått mer i takt..Håper den kommer



Enig med deg der anish :D

---------------------------

Svensk Magi


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 30 mar 06, 23:18
Opprinnelig postet av keiko99
jeg syns styret i PH skal ta den avgjørelsen.. der er tross alt det tromma skal brukes og styret bør komme med sin mening så for vi se om det dem sier til meg stemmer....


Nå har det jo vært en avstemming her på ffksupporter.net, som ga stort flertall for å prøve med en basstromme.

Men jeg snakket med Lars Thoresen, som forøvrig er motstander av tromme, om dette nylig: Han mente at vi burde ta en ny avstemming på et medlemsmøte, fordi han ikke likte avstemminger på nettet.

Personlig kan jeg ikke skjønne at en avstemming med kanskje 20-25 tilfeldige medlemmer som vil møte opp på et medlemsmøte, er mere representative til å tale på vegne av alle supportere, enn en avstemming på nettet, men, men. 

Nå er det jo medlemsmøte på Mets på mandag kl. 18.00, og da er det vel passende å foreta denne avstemmingen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 31 mar 06, 16:37
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av keiko99
jeg syns styret i PH skal ta den avgjørelsen.. der er tross alt det tromma skal brukes og styret bør komme med sin mening så for vi se om det dem sier til meg stemmer....


Nå har det jo vært en avstemming her på ffksupporter.net, som ga stort flertall for å prøve med en basstromme.

Men jeg snakket med Lars Thoresen, som forøvrig er motstander av tromme, om dette nylig: Han mente at vi burde ta en ny avstemming på et medlemsmøte, fordi han ikke likte avstemminger på nettet.

Personlig kan jeg ikke skjønne at en avstemming med kanskje 20-25 tilfeldige medlemmer som vil møte opp på et medlemsmøte, er mere representative til å tale på vegne av alle supportere, enn en avstemming på nettet, men, men. 

Nå er det jo medlemsmøte på Mets på mandag kl. 18.00, og da er det vel passende å foreta denne avstemmingen.


Nå er det vel mange av supporterne som ikke bor utenfor Oslo og ikke har muligheter av diverse årsaker å komme til Fredrikstad på mandag, og det gjelder helt sikkert folk som bor der også. Så det blir ganske IDIOTISK å ha en slik avstemning da. De fleste i plankehaugen er jo på nettet, så hvis man absolutt trenger en ny avstemmning (Noe jeg ikke helt skjønner pga det solide flertallet for å ha trommet) så må det vel være lettere å sette opp en poll med sperring på at man bare kan stemme en gang?

Så enig med deg her Snæbbus

Ganske håpløst hvis 15-20 skal avgjøre dette på ett møte!

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 31 mar 06, 16:40
Trenger vi no avstemning på dette a? Kan vi ikke bare prøve tromma ett par kamper og se om det funker? 

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 31 mar 06, 16:48
Endret: 31 mar 06, 16:50

nå gikk det litt fort i svingene her, skulle selvsagt stått;

"Nå er det vel endel supporterne som bor utenfor fredrikstad"

Og til bønna;Man kan drite i hele avstemninga og hent basstromma og pinnene for min del

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 31 mar 06, 17:16
Ja, syns det egentlig bare er tull å ha en avstemning på dette, vi merker vel ganske kvikkt om noe funker eller ikke! Jeg er en av de som har snakket varmt om tromme og jeg gjør det fortsatt, men om det ikke skulle funke er det ikke værre en at vi bare  kan drite i det? 

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 31 mar 06, 18:48
Opprinnelig postet av bønna
Ja, syns det egentlig bare er tull å ha en avstemning på dette, vi merker vel ganske kvikkt om noe funker eller ikke! Jeg er en av de som har snakket varmt om tromme og jeg gjør det fortsatt, men om det ikke skulle funke er det ikke værre en at vi bare  kan drite i det? 


Ja, så enkelt er det , bønna.
Men uansett om vi prøver et par ganger, så stopper nok ikke diskusjonen her inne om det var bra eller ikke.

Når man diskuterer slike ting som dette i Plankehaugen, så synes jeg ofte det på begge sider i diskusjonene er alt for mye prestige ute og går. Vi må ikke glemme at vi alle har et felles mål, nemlig å støtte klubben i vårt hjerte så godt vi kan. Og det gjør vi nok best ved at noen av oss noen ganger må svelge noen kameler og prøve noe nytt, som vi tror vi ikke liker.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 08 apr 06, 20:45

kommer vi til å se noe til tromma på mandag eller? kommer garantert til å skape mer liv!
Genialt!

---------------------------

Svensk Magi


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 08 apr 06, 22:36
Opprinnelig postet av Guillermo

kommer vi til å se noe til tromma på mandag eller? kommer garantert til å skape mer liv!
Genialt!



Var det ikke bønna, som skulle ta med en tromme.?

---------------------------

FFK på toppen i 2006


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 09 apr 06, 16:56
Nix, jeg sa at jeg kunne være med på spleiselag angående tromma(hvis vi skal få en onkli tromme, må vi legge i litt penger), men ingen har meldt interesse angående det, så de planene har jeg lagt på is.

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 09 apr 06, 22:10

Har prøvd å si dette før, men en god ting kan ei sies for ofte! På alle hjemmekampene frem til sommerferien, skal supporterkorpset spille, og de stiller med en eller to basstrommer... Er jo en mulighet at en av disse basstrommeslagerne stiller opp og låner bort enten tromma, eller tromma og seg selv, til å prøve ut dette imorgen... Verdt med et forsøk!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 10 apr 06, 00:08
Opprinnelig postet av elin

Har prøvd å si dette før, men en god ting kan ei sies for ofte! På alle hjemmekampene frem til sommerferien, skal supporterkorpset spille, og de stiller med en eller to basstrommer... Er jo en mulighet at en av disse basstrommeslagerne stiller opp og låner bort enten tromma, eller tromma og seg selv, til å prøve ut dette imorgen... Verdt med et forsøk!



God ide dette elin!!

Dette er vel noe Zoran kan sørge for å arrangere. Så vidt jeg vet, så ønsker jo også han å røve ut dette.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 10 apr 06, 00:52
Korpset skal møtes ved Mets kl 17, med avmarsj kl 17.30 (tror jeg...). Så det er jo en gylden mulighet til å få snakket med slagverkerne da! 

Vært moro å fått dette til altså! =)

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 10 apr 06, 02:27

Er det noen som kjenner de som har basstrommene der da? Trenger både personen og tromma
Hadde vært konge hvis noen kunne snakka med de

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 10 apr 06, 09:24
Er jo bare å ta kontakt med en av de når de er ferdigspilt på stadioen i dag det! Eller om noen tar ansvar allerede ved Mets! Trenger  ikke kjenne noen for det .. hehe=)

6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 122

Lagt til: 10 apr 06, 09:49
Opprinnelig postet av elin
Er jo bare å ta kontakt med en av de når de er ferdigspilt på stadioen i dag det! Eller om noen tar ansvar allerede ved Mets! Trenger  ikke kjenne noen for det .. hehe=)


Skal spørre jeg. . Hvorfor synger ikke disse sammen ?

---------------------------

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 10 apr 06, 16:07
Blir nok bra dette! Jeg spiller selv, men syns det er flott at andre enn meg kan ta dette

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 11 apr 06, 22:21
Opprinnelig postet av 6611-FFK
Opprinnelig postet av elin
Er jo bare å ta kontakt med en av de når de er ferdigspilt på stadioen i dag det! Eller om noen tar ansvar allerede ved Mets! Trenger  ikke kjenne noen for det .. hehe=)


Skal spørre jeg. . Hvorfor synger ikke disse sammen ?


Hva skjedde med dette?

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 11 apr 06, 23:51
Tjaaa... Er det vel flere som lurer på! Gir meg ikke jeg, hadde vært kult og prøvd ut med trommer altså!

6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 122

Lagt til: 18 apr 06, 11:14

Skulle gå bort å spørre på Brann kampen, men ble stoppet av de andre

---------------------------

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 18 apr 06, 11:34
Opprinnelig postet av 6611-FFK

Skulle gå bort å spørre på Brann kampen, men ble stoppet av de andre



Vet ikke hvem de andre er, men tror dessverre at det er de mest sentrale i Plankehaugen som ikke er interessertr i å prøve dette med tromme.
Tror vi får ta dette opp med styret i Plankehaugen og prøve å overbevise dem om at det er sannsynlig at en stor del av Plankehaugens 2300 medlemmer i det minste er interessert i å gjøre et forsøk med å bruke tromme.

Jeg tror de har styremøte imorgen, 6611-FFK, så kanskje vi kan få tatt opp dette spørsmålet der.

NB! Jeg ringer deg, 6611-FFK,  når jeg har sovet i noen timer, for jeg har også en annen sak jeg håper på å få tatt opp på møtet.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


ffknyhusffk

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 apr 06
Innlegg: 2

Lagt til: 26 apr 06, 14:15
Tromme er jo rett og slett bare tragisk. vis det er  det som skal til for at plankehaugen skal lage støy orker ikke jeg stå der.. flaut..

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 26 apr 06, 14:22
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av 6611-FFK

Skulle gå bort å spørre på Brann kampen, men ble stoppet av de andre



Vet ikke hvem de andre er, men tror dessverre at det er de mest sentrale i Plankehaugen som ikke er interessertr i å prøve dette med tromme.
Tror vi får ta dette opp med styret i Plankehaugen og prøve å overbevise dem om at det er sannsynlig at en stor del av Plankehaugens 2300 medlemmer i det minste er interessert i å gjøre et forsøk med å bruke tromme.

Jeg tror de har styremøte imorgen, 6611-FFK, så kanskje vi kan få tatt opp dette spørsmålet der.

NB! Jeg ringer deg, 6611-FFK,  når jeg har sovet i noen timer, for jeg har også en annen sak jeg håper på å få tatt opp på møtet.


hvis du skal ditt, hadde det vært veldig fint om du får sagt ifra om det med tromma ja
Den hadde gjort underveker

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 26 apr 06, 16:15
Jeg håper inderlig at det ikke blir noe tromme av noe slag på stadion. Husker med irritasjon da det ble trommet borte i klokkesvingen. Veldig irriterende med slikt i lengden. Litt som heia moss, heia moss, heia moss gjentatt i det uendelige (ca. 90 minutter). Plagsomt. Jeg mener Plankehaugen gjør sine utmerkede saker godt uten disse trommene. La oss slippe. Vær så snill.

---------------------------

Any given sunday


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 26 apr 06, 16:25
Med det trøkket vi lagde sist hjemmekamp i annen omgang, klarer vi oss fint uten. 

Men det avhenger selvfølgelig av at ALLE (og da mener jeg alle) som har betalt 80 spenn for å komme inn på haugenfeltet synger. Kan bare ikke få gjentatt det mange nok ganger.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 26 apr 06, 16:27
Opprinnelig postet av Krumtapp
Husker med irritasjon da det ble trommet borte i klokkesvingen. Veldig irriterende med slikt i lengden. Litt som heia moss, heia moss, heia moss gjentatt i det uendelige (ca. 90 minutter). Plagsomt.



Klarer du å lese? For hvis du hadde fulgt med littegranne i denne diskusjonen så hadde du skjønt at det ikke er snakk om en sambatromme men en basstromme som skal holde takta.

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 26 apr 06, 16:28
Opprinnelig postet av Martin_
Med det trøkket vi lagde sist hjemmekamp i annen omgang, klarer vi oss fint uten. 

Men det avhenger selvfølgelig av at ALLE (og da mener jeg alle) som har betalt 80 spenn for å komme inn på haugenfeltet synger. Kan bare ikke få gjentatt det mange nok ganger.


Det skjer ikke så lenge de sentrale PH-folka ikke gidder å gjøre noe med indianerne.

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 26 apr 06, 16:31
For uinnvidde høres det ikke ut som om Plankehaugen har problem med takta. Men hvis du sier det, så er det vel slik. Og vi vet at kommer det først én tromme...Ja, så kommer det en til. Før vi vet ordet av det står hele janitsjar`n der borte og uler.

---------------------------

Any given sunday


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 26 apr 06, 16:31
Jeg er veldig inntressert i å gjøre noe med indianere. Hver eneste hjemmekamp, står det (nesten alltid) en innen en meters radius for meg en som ikke synger. Jeg er ganske ung, så har vært forsiktig med å si til de litt eldre gutta ennå. Men skal begynne med det nå. Er så dritt lei å stå å se på det.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 26 apr 06, 16:37
Opprinnelig postet av Krumtapp
For uinnvidde høres det ikke ut som om Plankehaugen har problem med takta. Men hvis du sier det, så er det vel slik. Og vi vet at kommer det først én tromme...Ja, så kommer det en til. Før vi vet ordet av det står hele janitsjar`n der borte og uler.


Vel, jeg er ikke for et orkester på PH-tribuna, kun en basstromme! Det er heller ikke det at vi har "store" problemer med takta, men hvis takta blir satt fra første stund så vil flere være med å klappe og synge før sangen dør ut.

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 28 apr 06, 00:12
Etter å ha stått i plankehaugen på Briskeby må jeg si at en enkelt basstromme for å synkronisere haugen sannsynligvis ville gjort underverker for kraft og regi.

Vi snakker kun om en helt enkel markering av pulsen sånn at et helt felt virkelig kan synge helt unisont, noe som faktisk er vanskelig når avstandene blir over 20 meter.

Det er dessuten ikke alle rop som trenger tromme. De som har dynamisk puls trenger ikke, ei heller de langsomste ropene. De som går litt raskere, og har flere ord vil fungere 1000% bedre med tromme, det er jeg sikker på.

Ellers er det en tydeligvis en edel kunst å følge med på kamp og Zoran samtidig. Men det er mulig at det blir automatisk etter noen kamper, hehe. Zoran ser jo forøvrig ca 3% av kampen, jeg regner med at han må spørre om stillinga med jevne mellomrom. ;-)

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 28 apr 06, 01:20
Opprinnelig postet av Asgeir
Etter å ha stått i plankehaugen på Briskeby må jeg si at en enkelt basstromme for å synkronisere haugen sannsynligvis ville gjort underverker for kraft og regi.

Vi snakker kun om en helt enkel markering av pulsen sånn at et helt felt virkelig kan synge helt unisont, noe som faktisk er vanskelig når avstandene blir over 20 meter.

Det er dessuten ikke alle rop som trenger tromme. De som har dynamisk puls trenger ikke, ei heller de langsomste ropene. De som går litt raskere, og har flere ord vil fungere 1000% bedre med tromme, det er jeg sikker på.

Ellers er det en tydeligvis en edel kunst å følge med på kamp og Zoran samtidig. Men det er mulig at det blir automatisk etter noen kamper, hehe. Zoran ser jo forøvrig ca 3% av kampen, jeg regner med at han må spørre om stillinga med jevne mellomrom. ;-)


Når vi kommer i gang med Plankehaugens nye kor/sanggruppe, så får vi jo mulighet til å prøve dette i forbindelse med en øvelseskveld og da kan vi jo se hvordan dette lyder og gjøre en avstemming blandt sangerne om dette er noe vi også vil bruke under kampene.

Jeg personlig har lenge ønsket dette med en basstromme, men dersom flertallet mener noe annet, så er det jo bare å respektere det. Men et førsøk må vi gjøre.

Det hadde sikkert vært fint å fått deg med i sanggruppa, Asgeir, selv om du bor i Oslo. Du er jo musiker og har derfor sikkert mye å bidra med, og så pleier du jo å være på de fleste kamper både hjemme og borte.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Fugla`Kef1r

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 apr 06
Innlegg: 5

Lagt til: 28 apr 06, 17:29
Endret: 28 apr 06, 17:29
hvilket lag i tippeligaen hadde først tromme ? :p jo LSK.. glhf med tromma deres. tar alt som respekt jeg :p egentlig skjønner jeg ikke hva folk har i mot tromme, alle burde ha en. det holder jo takta + at det får opp stemmningen.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 28 apr 06, 18:06
Opprinnelig postet av Fugla`Kef1r
hvilket lag i tippeligaen hadde først tromme ? :p jo LSK.. glhf med tromma deres. tar alt som respekt jeg :p egentlig skjønner jeg ikke hva folk har i mot tromme, alle burde ha en. det holder jo takta + at det får opp stemmningen.


Bodø/Glimt ! :)

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 28 apr 06, 18:29
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Fugla`Kef1r
hvilket lag i tippeligaen hadde først tromme ? :p jo LSK.. glhf med tromma deres. tar alt som respekt jeg :p egentlig skjønner jeg ikke hva folk har i mot tromme, alle burde ha en. det holder jo takta + at det får opp stemmningen.


Bodø/Glimt ! :)


Bodø/Glimt er jo i Adecco. Så da blir det vel Fugla da........
Vi har hatt en dryyyyg debatt om bruk av "beat" i haugen. Jeg mener det er flest argumenter forr, men jaggu finnes motargumenter også.
F.eks. så kan tommelyden virke svært irriterende på tv-sendingene. Særlig på en nøytral tilskuer.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Fugla`Kef1r

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 apr 06
Innlegg: 5

Lagt til: 28 apr 06, 23:06
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Fugla`Kef1r
hvilket lag i tippeligaen hadde først tromme ? :p jo LSK.. glhf med tromma deres. tar alt som respekt jeg :p egentlig skjønner jeg ikke hva folk har i mot tromme, alle burde ha en. det holder jo takta + at det får opp stemmningen.


Bodø/Glimt ! :)


Bodø/Glimt er jo i Adecco. Så da blir det vel Fugla da........
Vi har hatt en dryyyyg debatt om bruk av "beat" i haugen. Jeg mener det er flest argumenter forr, men jaggu finnes motargumenter også.
F.eks. så kan tommelyden virke svært irriterende på tv-sendingene. Særlig på en nøytral tilskuer.
haha.. tv sendiger ja.. med de får jo lixm 10 supportere til og synge ut over 10 000 også da :p så det tror jeg ikke er noe problem.

veiron

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 25

Lagt til: 02 mai 06, 10:03
Tromma til KFL var bedriten på søndag. Noen hadde glemt "trommestikka" (er vel mer en klubbe) og det ble slått på den med noe annet, og til slutt sprakk trommeskinnet, hehe. Bra opplegg... :p

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 18 mai 06, 13:21
Nekter å gi meg med den tromme diskusjonen her, etter å ha sett folk i plankehaugen på tirsdan er dette ennå et bevis på at folk trenger noe for å holde takt å komme igang.Skjønner ikke helt hva som er problemet jeg, man har hatt en avstemning på dette, et klart flertall ville ha en basstromme.

Klokan-Du var jo for denne tromma, hva har skjedd... Ingen måte du vet hvordan man kan skaffe denne tromme på, kanskje få de som vil være med til å spleise på en tromme hvis det ikke er mer penger igjen i plankehaugen kassa? Er mer en gjerne villig til å bidra litt for å få den inn i haugen

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 19 mai 06, 09:27
Altså ... Jeg har sagt et stort ja til tromme og egentlig satt denne diskusjonen i gang for lenge siden. Den som tror at Zoran har absolutt ingenting annet å gjøre enn å tenke på PH og fotball kamper da tar han stor feil. Det er så vidt jeg har sammvitighet om å dra på kamper og derfor sier jeg det en gang til... Ja takk til tromma , kom med den men det finnes vel flere mennesker her som har bedre tid og mindre prioriteringer enn meg som kan ta på seg denne jobben..... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 19 mai 06, 12:05
På søndag er vi i Sandefjord, og supporterkorpset skal være med.. Det skal spilles flere ganger iløpet av dagen, og se nå og få lånt denne stortrommen derfra, så kan vi jo se hvordan det går! Gå enten rett til stortrommeslageren, eller spør etter dirigententen eller meg!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 19 mai 06, 14:27
Opprinnelig postet av elin
På søndag er vi i Sandefjord, og supporterkorpset skal være med.. Det skal spilles flere ganger iløpet av dagen, og se nå og få lånt denne stortrommen derfra, så kan vi jo se hvordan det går! Gå enten rett til stortrommeslageren, eller spør etter dirigententen eller meg!


Bare ta med den tromma å komme opp på tribunen når du er ferdig vel?Gå rett opp til Zoran, og drit i hvis noen slenger med litt leppa. 

Er ikke mer som skal til før man er i gang, er meget usikker på om jeg rekker å dra på kampen ,ellers kunne jeg ha kommet ned å henta den

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 19 mai 06, 14:31
Opprinnelig postet av A9$h
Opprinnelig postet av elin
På søndag er vi i Sandefjord, og supporterkorpset skal være med.. Det skal spilles flere ganger iløpet av dagen, og se nå og få lånt denne stortrommen derfra, så kan vi jo se hvordan det går! Gå enten rett til stortrommeslageren, eller spør etter dirigententen eller meg!


Bare ta med den tromma å komme opp på tribunen når du er ferdig vel?Gå rett opp til Zoran, og drit i hvis noen slenger med litt leppa. 

Er ikke mer som skal til før man er i gang, er meget usikker på om jeg rekker å dra på kampen ,ellers kunne jeg ha kommet ned å henta den


Forstår du ikke at dere må spørre personlig er dere helt tette eller skal det skje no må dere spørre det er normal folkeskikk for faen

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 19 mai 06, 14:36
Opprinnelig postet av ffkerkonge
Opprinnelig postet av A9$h
Opprinnelig postet av elin
På søndag er vi i Sandefjord, og supporterkorpset skal være med.. Det skal spilles flere ganger iløpet av dagen, og se nå og få lånt denne stortrommen derfra, så kan vi jo se hvordan det går! Gå enten rett til stortrommeslageren, eller spør etter dirigententen eller meg!


Bare ta med den tromma å komme opp på tribunen når du er ferdig vel?Gå rett opp til Zoran, og drit i hvis noen slenger med litt leppa. 

Er ikke mer som skal til før man er i gang, er meget usikker på om jeg rekker å dra på kampen ,ellers kunne jeg ha kommet ned å henta den


Forstår du ikke at dere må spørre personlig er dere helt tette eller skal det skje no må dere spørre det er normal folkeskikk for faen



Tror du det er noen som har tenkt til å gå ned å bøffe den forbanna tromma eller?Er vel samme hvem som spør bare det blir spørt, slik jeg har forstått det så er Elin med i dette korpset og har lyst til å bidra til at det blir brukt?

Og et råd, hvis du vil bli tatt serriøst med noe av det du skriver på det forumet her så bør du begynne å diskutere litt normalt

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 19 mai 06, 14:39
Opprinnelig postet av elin
På søndag er vi i Sandefjord, og supporterkorpset skal være med.. Det skal spilles flere ganger iløpet av dagen, og se nå og få lånt denne stortrommen derfra, så kan vi jo se hvordan det går! Gå enten rett til stortrommeslageren, eller spør etter dirigententen eller meg!




Elin da!!!!!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 19 mai 06, 16:09
Endret: 19 mai 06, 16:10
Jeg støtter det å teste ut "beattromme" i Plankehaugen. Men vær så snill ikke drasse med en tromme fra et korps. Det vil garantert bli misstolket, og brukt imot oss som har lyst til å prøve.. Selv om det er en basstromme.
Skal vi prøve ut tromme noen gang, så la det skje i kontrollerte former på hjemmekamp. 

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 19 mai 06, 19:41
Egentlig det samme når vi eventuelt prøver det.. Hva slags tromme skal brukes om det ikke skal bruke korpstromme (mulig jeg misforstår nå, men må bare spørrre!)? Jeg kan godt snakke med de som spiller tromme i korpset og høre med de om det er mulig å låne den under kampen. 
Supporterkorpset spiller også på de neste hjemmekampene! Det er plenty av folk i haugen som kan slå på den! =)

__________________
Og Jepmaster da!  Hehe;)

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 19 mai 06, 19:59
Er det ikke snakk om ordntlig basstromme?

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 19 mai 06, 20:37
Opprinnelig postet av Møklegård
Jeg støtter det å teste ut "beattromme" i Plankehaugen. Men vær så snill ikke drasse med en tromme fra et korps. Det vil garantert bli misstolket, og brukt imot oss som har lyst til å prøve.. Selv om det er en basstromme.
Skal vi prøve ut tromme noen gang, så la det skje i kontrollerte former på hjemmekamp. 



Var dette jeg lurte litt på... Om man ikke skal bruke tromme fra et korps, hva skal man da bruke! Den er da stort sett svært nøytral og lys i fargen!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 19 mai 06, 21:01
Opprinnelig postet av elin
Opprinnelig postet av Møklegård
Jeg støtter det å teste ut "beattromme" i Plankehaugen. Men vær så snill ikke drasse med en tromme fra et korps. Det vil garantert bli misstolket, og brukt imot oss som har lyst til å prøve.. Selv om det er en basstromme.
Skal vi prøve ut tromme noen gang, så la det skje i kontrollerte former på hjemmekamp. 



Var dette jeg lurte litt på... Om man ikke skal bruke tromme fra et korps, hva skal man da bruke! Den er da stort sett svært nøytral og lys i fargen!


Altså, den tromma du snakker om...Jeg håper det er basstromme og ikke vanlig tromme?

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 19 mai 06, 21:49
Har forstått det sånn at det er snakk om ei basstromme, ja! 

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 19 mai 06, 21:53
Opprinnelig postet av elin
Har forstått det sånn at det er snakk om ei basstromme, ja! 



Hva med en usynlig en??

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 19 mai 06, 22:40
Endret: 19 mai 06, 22:40

Støtter Basstromme 100000000 %  !
Har venta veldig lenge på at dette skal bli tatt i bruk!

Vi kommer til å bli mye bedre med tromme,samkjøring med klapping osv!
Kjør på!

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 22 mai 06, 16:20
Ja hva skjer med tromma??  Håper virkelig at den er på plass mot Tromsø!

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 24 mai 06, 22:54
Host!

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 25 mai 06, 00:26
repsils?

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 25 mai 06, 16:31
Hark. ja takk

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!



Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340