Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK s første forsterkning er klar

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 21 nov 05, 19:27
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av A9$h
Masse sutring som ble fjernet


Faan, er det ikke mulig å unngå å sutre her? tilogmed i en tråd som burde vært full av "Velkommen til FFK" blir det drittslenging og mistenkeliggjøring av kvalitetene til spilleren...

Takk for at du støtter opp og ønsker en ny gutt velkommen til byen!



Må da være lov å sette spørsmålstegn om det som skjer i klubben er riktig,dette er diskusjonsforum. Litt takhøyde bør det være

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 21 nov 05, 19:32
Opprinnelig postet av A9$h
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av A9$h
Masse sutring som ble fjernet


Faan, er det ikke mulig å unngå å sutre her? tilogmed i en tråd som burde vært full av "Velkommen til FFK" blir det drittslenging og mistenkeliggjøring av kvalitetene til spilleren...

Takk for at du støtter opp og ønsker en ny gutt velkommen til byen!



Må da være lov å sette spørsmålstegn om det som skjer i klubben er riktig,dette er diskusjonsforum. Litt takhøyde bør det være


Selvsagt skal det være lov å stille spørsmålstegn ved ting - det har jeg selv sagt mange ganger. Sist bare for et fåtalls timer siden.  Men du behøver ikke å ikke *måtte* utnytte hele takhøyden hele tiden, vel?

Jeg gleder meg over at FFK har hentet en ny spiller og håper vi henter oss enda en ny midtbanespiller. Kanskje vi skulle henta Keane?  ;)

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 nov 05, 19:39
velkommen til oss, Christian!!!  har trua.. etter så mange år i glimt tror jeg du har godt av et miljøskifte. satser på at du blomstrer som en solsikke hos oss

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 21 nov 05, 19:44
Opprinnelig postet av A9$h
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Det er ikke Mokkelbost som bestemmer hvilke spillere klubben skal hente.


Til en veldig stor grad så er det Mokklebost som blant annet bestemmer det

Hvis eggen sier at han vil ha en midtbanespiller som spiller sånn og sånn, så er det faktisk hans ledelsen oppgave å finne den spilleren. Naturlig at jeg nevner han i og med at han er adm direktør.

Men derimot hvis eggen kommer med et spesiellt ønske så skal dette også bli vurdert av mokklebost å styre før de kan hente spilleren, så kort sagt; Eggen kommer med ønsker om hva slags type spiller evnt hvilke,ledelsen oppgave blir å luke bort eller gå for den spilleren.


Fatter ikke hvor du har dette fra. Så Mokkelbost signer spillere uten trenerteamets vitende?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 nov 05, 19:53
i denne saken er det jo kte som har anbefalt berg da...

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 21 nov 05, 20:00

Mokkelbost er tydeligvis rota til alt ondt her i verden.

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 21 nov 05, 20:02
Opprinnelig postet av aavdst
På TV2 sporten sa de at Winsnes i RBK  gjerne vil bort fra RBK for å få mer spilletid.  Det er kanskje ikke på den posisjonen FFK er ute etter forsterkninger, men det er jo likevel en god spiller som kunne vært interessant å se i den rød-hvite drakta.


NEI NEI NEI! Hent hva som helst, men ikke Winsnes a Han har tapt seg utrolig de siste åra å vil ikke heve laget vårt!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 nov 05, 20:30
Endret: 21 nov 05, 20:32
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av aavdst
På TV2 sporten sa de at Winsnes i RBK  gjerne vil bort fra RBK for å få mer spilletid.  Det er kanskje ikke på den posisjonen FFK er ute etter forsterkninger, men det er jo likevel en god spiller som kunne vært interessant å se i den rød-hvite drakta.


NEI NEI NEI! Hent hva som helst, men ikke Winsnes a Han har tapt seg utrolig de siste åra å vil ikke heve laget vårt!


Han var tålig bra i fjor. I år har vel samtlige RBK-spillere spilt under pari. Men å komme si her at han ikke er bra nok er tøv. Samtlige av RBK`s førstelagsspillere hadde vel gått rett inn på laget våres.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 nov 05, 21:22
Har vekslet noen ord med en ihugga Glimt-supporter som sikkert har sett Berg i alle kampene han har spilt på Aspymra. Han var ikke nådig. Rett og slett storfornøyd med at Berg dro. Ingen god spiller, mye skadet, arrogant holdning og dårlig personlighet var de tøffe beskrivelsene fra den kanten. Vi får håpe det var en bitter person som snakket....


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 21 nov 05, 21:54
Det var en bitter person ja.. Han har vel vært på banen de aller fleste spilleminutter av årets sesong i hvertfall.

---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 nov 05, 22:00
Endret: 21 nov 05, 22:19
Opprinnelig postet av Costanza
Har vekslet noen ord med en ihugga Glimt-supporter som sikkert har sett Berg i alle kampene han har spilt på Aspymra. Han var ikke nådig. Rett og slett storfornøyd med at Berg dro. Ingen god spiller, mye skadet, arrogant holdning og dårlig personlighet var de tøffe beskrivelsene fra den kanten. Vi får håpe det var en bitter person som snakket....




Sjansene for at du har snakket med en bitter Bodø/Glimt supporter er nok stor.
Dersom det er riktig det din venn skriver, så hadde han vel ikke fått lov til å spille 25 av 26 serierunder.
VG børsen er heller ikke enig med vennen din Costanza, for der får han 4,72 i snitt og det er det kun 2 FFK spillere som slår i 2005.
Dessuten så regner jeg med at de ansvarlige i FFK  kjenner denne  spilleren godt og føler seg trygg på overgangen. Han kommer jo tross alt ikke fra "ukjent" klubb i feks. Ungarn.
Jeg bare tenker på den gangen Simen Brenne gikk fra Moss til FFK og hvor "glade" mossingene var.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 nov 05, 22:15
Opprinnelig postet av A9$h
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Det er ikke Mokkelbost som bestemmer hvilke spillere klubben skal hente.


Til en veldig stor grad så er det Mokklebost som blant annet bestemmer det

Hvis eggen sier at han vil ha en midtbanespiller som spiller sånn og sånn, så er det faktisk hans ledelsen oppgave å finne den spilleren. Naturlig at jeg nevner han i og med at han er adm direktør.

Men derimot hvis eggen kommer med et spesiellt ønske så skal dette også bli vurdert av mokklebost å styre før de kan hente spilleren, så kort sagt; Eggen kommer med ønsker om hva slags type spiller evnt hvilke,ledelsen oppgave blir å luke bort eller gå for den spilleren.


Her tar du helt feil, A9$h.
Mokkelbost ordner kun papirene etter at Eggen/trenerteamet sier at denne spilleren kan jeg/vi tenke oss. 
Mokkelbost har enda aldri kjøpt eller skrevet kontrakt med noen spillere, uten at Eggen/Drillo har gitt klarsignal. 
Det samme var det sist år da Harry hadde de samme oppgavene som Arve. 
Felles for både Harry og Arve er at de bruker sine nettverk til å finne fram til kandidater, som trenerteamet vurderer. 
I andre tilfeller finner trenerteamet kandidatene selv. 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 nov 05, 22:48
Velkommen til FFK Christian! Du blir en nyttig tilvekst for laget!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 nov 05, 23:42
Det står på Forsiden at Berg har skrevet under for 2år. På NRK-txt-tv står det 3 år. Hva er det riktige ??

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 nov 05, 23:46
Siden det er Mokkelbost som har uttalt 2 år, så velger jeg å stole på det.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 nov 05, 23:50
Opprinnelig postet av Costanza
Siden det er Mokkelbost som har uttalt 2 år, så velger jeg å stole på det.


Han er jo blitt feiltolka før han. Se papirutgaven av Demokraten i dag.

kingkong2

Bedriftsspiller
Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 1

Lagt til: 22 nov 05, 00:00
Hei Glimtsupporter her!

Gratulerer med signingen av Berg. Trur CB trenger en miljøforandring. Han har i Bodø vært det store talentet som aldri slo til. Ser dere er spent på hvilken spiller dere får. Han er god ingen tvil om det, men hvor god er det mange meninger om her i Bodø. Han har nok hatt bedre sesonger enn årets, som var skuffende. CB ble desverre et lite hat objekt på aspmyra blant mange tilskuere når Glimt spilte svak. Årsaken til dette var at han har satt ny rekord i støttepasninger i årets sesong. Ser dere henger dere opp i at han tross alt spilte 25 av 26 kamper, årsaken var at Haldorsen hadde enorm tilit itil CB. Og som dere vet er Haldorsen sparket nå!!! Kan godt være at CB blir en hit hos dere, men noe stort tap tror jeg ikke han blir for oss. 

NB! vi har mistet 3 sentrale spillere etter nedrykket
- Trond Olsen - tragedie at han er borte
- K. Paulsen - synd
- CB - greit nok

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 22 nov 05, 10:34
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Costanza
Har vekslet noen ord med en ihugga Glimt-supporter som sikkert har sett Berg i alle kampene han har spilt på Aspymra. Han var ikke nådig. Rett og slett storfornøyd med at Berg dro. Ingen god spiller, mye skadet, arrogant holdning og dårlig personlighet var de tøffe beskrivelsene fra den kanten. Vi får håpe det var en bitter person som snakket....




Sjansene for at du har snakket med en bitter Bodø/Glimt supporter er nok stor.
Dersom det er riktig det din venn skriver, så hadde han vel ikke fått lov til å spille 25 av 26 serierunder.
VG børsen er heller ikke enig med vennen din Costanza, for der får han 4,72 i snitt og det er det kun 2 FFK spillere som slår i 2005.
Dessuten så regner jeg med at de ansvarlige i FFK  kjenner denne  spilleren godt og føler seg trygg på overgangen. Han kommer jo tross alt ikke fra "ukjent" klubb i feks. Ungarn.
Jeg bare tenker på den gangen Simen Brenne gikk fra Moss til FFK og hvor "glade" mossingene var.


Jeg kjenner ham som det stikk motsatte; altså en fin gutt og god, offensiv spiller. Tror neppe Eggen ville ha signert ham dersom de negative sidene var så store. Jeg tror vi nå får en spiller som er god både sentralt på midtbanen, på kant, og offensiv midtbane. En fin tilvekst!

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 22 nov 05, 13:08
Opprinnelig postet av Costanza
Har vekslet noen ord med en ihugga Glimt-supporter som sikkert har sett Berg i alle kampene han har spilt på Aspymra. Han var ikke nådig. Rett og slett storfornøyd med at Berg dro. Ingen god spiller, mye skadet, arrogant holdning og dårlig personlighet var de tøffe beskrivelsene fra den kanten. Vi får håpe det var en bitter person som snakket....


Har også snakka med en fanatisk Glimtpatriot. Han ble lynings når jeg spurte om Berg var god. 
"Ja, han er jævlig god for faan, men jeg driter i dessertørene som folater oss nå! Gidder ikke prate mer om ham! var svaret, før jeg nesten fikk røret i øret. Så det tydeligvis delte meninger i alle fall..


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340