Husk meg
Brukernavn
Passord

Grav i pungen og kjøp Vidar Martinsen.......

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 nov 05, 20:53
Opprinnelig postet av jaja100

mosse fan selv.+at jeg kjenner vidar personelig.skal ikke legge skjul på at vidar har lyst på tippeliga spill.
MEN... han har også sagt at han forholder seg til den klubben han har kontrakt med.så kommer han til fr.stad er dere heldige!!!!!!!!!!!!!!!!!helt klart den beste mosse spilleren vi har!!!!!
men han er nok med moss i tl til neste ses
men lykke til.... heller fr.stad i tligaen enn ingen østfold lag!!!!!men  07 sesongen er det igjen to østfold lag i tippeligaen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



kloke, kloke ord.    Men vi håper uansett at VM havner her før sesongstart. ;)

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


jaja100

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 aug 05
Innlegg: 12

Lagt til: 02 des 05, 16:51
ja selvom vi liksom skal hate hverandre hehe,så gjør ikke jeg det!!!!!!!!!!er nok de fleste mosse fan enige i.men litt moro hat er lov.  
mener det heller ffk en ingen østfoldlag.

---------------------------

yes i am.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 03 des 05, 16:58
Jeg er bekjent av VM og vet at han er en trivlig type med masse guts. Han har alltid vært en grei kar, og unner ham derfor spil på høyere nivå. Om han hadde utviklet seg videre i FFK og solgt for mange penger til utlandet, et slag som gir moss penger for videresalgklausul hadde vært bra for alle parter. Moss burde sleppe ham for Vidar sin del. Han blir eldre han og, og tiden er overmoden for spill i tippeligaen.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340