Husk meg
Brukernavn
Passord

Grav i pungen og kjøp Vidar Martinsen.......

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 23 nov 05, 17:15
http://www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/article1838761.ece

Send ønskelista til julenissen i   Rovaniemi, Benkeslitern

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 nov 05, 17:20
Opprinnelig postet av janrafn
http://www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/article1838761.ece

Send ønskelista til julenissen i   Rovaniemi, Benkeslitern


Send med meg og, flotte damer der! Vi henter heller avataren din JanRafn, har hørt han er flink til å bryte opp forsvaret!

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 nov 05, 17:22
Opprinnelig postet av janrafn
http://www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/article1838761.ece

Send ønskelista til julenissen i   Rovaniemi, Benkeslitern
he he.....får håpe at nissen hører på meg da ;-) Kan jo være 2 interessante investeringsobjekt for investorpolen til FFK :-)

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 nov 05, 17:33
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av janrafn
http://www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/article1838761.ece

Send ønskelista til julenissen i   Rovaniemi, Benkeslitern
he he.....får håpe at nissen hører på meg da ;-) Kan jo være 2 interessante investeringsobjekt for investorpolen til FFK :-)
Tipper 3-4 mill + Blixt ev. Toth, for begge spillerene ;-) Moss er jo i beit for gryn, så de selger nok da he he.....

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 23 nov 05, 17:36
Jøss da vet du mer om budsjettet som ikke er lagt frem ennå enn meg

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 nov 05, 17:42
Tja.....vet ikke jeg. Du har vel lest dette? http://www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/article1823474.ece Virker som dere sliter litt,eller hva sier du JanRafn????

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 23 nov 05, 17:44
Den linken din funker ikke. Men : "Helt uaktuelt å selge Steffen "er fra idag. Virker ikke som du har lest hele?

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 nov 05, 17:51
Opprinnelig postet av janrafn
Den linken din funker ikke. Men : "Helt uaktuelt å selge Steffen "er fra idag. Virker ikke som du har lest hele?
Joda:-) Jeg har lest alt ,og dere blir nok nødt(som det sies) å selge spillere,som dere har vært nødt til å gjøre hvert år he he..... håper bare at det blir FFK som får kjøpt disse spillerene ;-)

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 23 nov 05, 17:55

- "Det er vi som sitter med alle korta nå. Spillerne våre har lange kontrakter. "

"Vi har som mål å rykke opp i 2007. Da kan vi ikke begynne å selge våre beste spillere, sier han "

Er det disse sitatene du sikter til?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 nov 05, 18:18
Opprinnelig postet av janrafn

- "Det er vi som sitter med alle korta nå. Spillerne våre har lange kontrakter. "

"Vi har som mål å rykke opp i 2007. Da kan vi ikke begynne å selge våre beste spillere, sier han "

Er det disse sitatene du sikter til?

Må sannelig skryte av at Moss har vært flinke til å utvikle spillere til TL-lag,men opprykk??? Kanskje et år og så ned igjen. Moss er vel en by på størrelse med Molde, men de har ingen Røkke i Moss. Derfor kan jeg ikke se Moss som fast inventar i TL,sorry. Nå er det pengene som rår i TL. De gamle Moss-tidene er over. Det er FFK som er lokomotivet i Østfold nå :-))))

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 nov 05, 16:19
Vil til eliteserien
Vidar Martinsen (23) har lyst til å spille i eliteserien, men Moss Fotballklubb har lagt hindringer i veien ved å prise 23–åringen til hele tre millioner kroner.


– Jeg skrev en ny kontrakt med Moss fordi de lovet at de ikke skulle leggen noen hindringer i veien hvis det skulle komme et tilbud fra en eliteserieklubb. Jeg synes det er dårlig av dem å ikke holde det de lovet, sier Martinsen.




– Jeg skrev en ny kontrakt med Moss fordi de lovet at de ikke skulle leggen noen hindringer i veien hvis det skulle komme et tilbud fra en eliteserieklubb. Jeg synes det er dårlig av dem å ikke holde det de lovet, sier Martinsen.

– De vet jeg har lyst til å spille i eliteserien og jeg føler at tiden er inne for det nå. Men det er ikke så mye jeg kan få gjort, og det er jo litt synd, legger MFK-stopperen til.

Moss Fotballklubb synes imidlertid ikke at de har lagt kjepper i hjulene for Martinsen, eller brutt noen form for avtale med 23–åringen.

– Nei, det synes vi ikke. Det vi sa var at hvis vi får en god pris, så legger vi ingen hindringer i veien for et eventuelt salg. Men ingen klubb får Martinsen på billigsalg. Han er tross alt under kontrakt, så vi gir ham ikke bort for en slikk og ingenting, sier Ralp Bakken.


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 25 nov 05, 16:31
Opprinnelig postet av janrafn
Jøss da vet du mer om budsjettet som ikke er lagt frem ennå enn meg


Kjære vene. Man kan ikke leve av et budsjett. Mfk har dårlig likviditet! Pr. dagens dato er det lite med midler til lønninger og andre løpende utgifter. Det er attraktivt for MFK å få inn frisk kapital for å betjene utgiftene. Dersom ikke det kommer midler ved eventuelle vidresalg av Friend eller Bernier må mfk selge!

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 25 nov 05, 16:52
Mfk har dårlig likviditet ja. Ok, da vet du mer enn meg som sagt. 

Vi får se da vettu.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 25 nov 05, 18:28
Endret: 25 nov 05, 18:28
For dere som husker rådegutten Reidar Lund. Dere vil komme til å huske rådegutten Vidar Martinsen enda bedre. Håper virkelig "kråkenebbet"(betegnelse på noe som tviholder på noe i vinnings hensikt og som forderver hovedperson) slipper et ungt talent som vil til TL før han blir en gammel mann. Du kommer til å bli en "hit" i Fredrikstad, Vidar. Velkommen!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 nov 05, 18:48
Vidar kommer aldri i nærheten av Reidar Lund i populæritet her i byen. Han var bare helt Konge.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 nov 05, 21:19
Reidar Lund var fantastisk han, men like stor stjerne kommer garantert Marthinsen til å få etter 10 år med sitt oppofrende spill i FFK drakta.....

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 nov 05, 22:49
Endret: 25 nov 05, 22:57
he he... må le av disse mossingene også, er jo nesten litt søtt å se på  blir litt sånn: " vi vil ikke selge han til østfolds beste fotball klubb for da stikker de enda lenger fra oss.... buhu... hehehe...."

selv sier spilleren (indeirekte men uansett) jeg vil til FFK vil ikke spille for moss!

Nei mfk, skjerp dere!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 27 nov 05, 08:56
Ser jo på måten han uttaler seg i avisene nå at han er meget skuffet over Moss sin oppførsel. Han signerte jo en ny kontrakt i sommer mot at Moss ikke skulle hindre ham i å gå tilo en ny klubb om han ville videre i karrieren sin.

" – Jeg skrev en ny kontrakt med Moss fordi de lovet at de ikke skulle leggen noen hindringer i veien hvis det skulle komme et tilbud fra en eliteserieklubb. Jeg synes det er dårlig av dem å ikke holde det de lovet, sier Martinsen"

Moss sikrer seg ihvertfall på denne måten at spillerne ikke stoler på ledelsen sin når det gjelder å signere kontrakter.
Tror ikke dette er noe de er tjent med å holde på slik i lengden.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 nov 05, 09:08
Endret: 27 nov 05, 09:09
jeg frykter litt for at kjøper ikke vi han så kan andre klubber gjøre det.. jeg føler at mange andre klubber en oss kan ha behov for VM. så kjøp han FFK..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


jaja100

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 aug 05
Innlegg: 12

Lagt til: 30 nov 05, 20:40

mosse fan selv.+at jeg kjenner vidar personelig.skal ikke legge skjul på at vidar har lyst på tippeliga spill.
MEN... han har også sagt at han forholder seg til den klubben han har kontrakt med.så kommer han til fr.stad er dere heldige!!!!!!!!!!!!!!!!!helt klart den beste mosse spilleren vi har!!!!!
men han er nok med moss i tl til neste ses
men lykke til.... heller fr.stad i tligaen enn ingen østfold lag!!!!!men  07 sesongen er det igjen to østfold lag i tippeligaen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---------------------------

yes i am.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340