Husk meg
Brukernavn
Passord

PMK i møte med FFK neste uke...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 nov 05, 12:49
Fra alltidfotball.no:

- Jeg blir definitivt ikke her til neste sesong. Jeg har tilbud fra noen andre klubber, mest konkret fra Fredrikstad, jeg skal i møte med dem til neste uke og mye tyder på at det blir de til neste år.

Det skal sies at jeg ikke ble spesielt imponert over PMK i de to kvalik-kampene mot Molde, men jeg synes uansett det blir spennende å få tilbake en lokal spiller med god erfaring fra spill på høyt norsk nivå, samtidig med at han fortsatt er ung og lovende, ikke ulikt Simen Brenne da han kom til oss. Gratis blir han jo også!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 20 nov 05, 12:52
Syntes det er helt på trynet av FFK å kjøpe en spiller som ikke vil forsterke laget nevnverdig. Er da bedre å bruke tida til å vidreutvikle Lasse Staw og faktisk hente en keeper som er bedre enn de vi allerede har. Ikke blitt imponert over det han har prestert i kvalik kampene og vil påstå at sørli er er mye bedre en pmk.

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 20 nov 05, 12:55
fullstendig enig. steinar sørlie er en bedre keeper enn pmk. da betyr det absolutt ingenting at pmk er en lokal spiller...i mine øyne er pmk en liten keeper med dårlig rekkevidde, lyser usikkerhet, stasjonær i buret og ikke alltid like heldig på å beregne ballen i lufta(der sliter vel sørlie litt også)

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 nov 05, 12:58
Endret: 20 nov 05, 13:00
Opprinnelig postet av bateman
i mine øyne er pmk en liten keeper med dårlig rekkevidde, lyser usikkerhet, stasjonær i buret og ikke alltid like heldig på å beregne ballen i lufta(der sliter vel sørlie litt også)

Liten keeper? Han har vel ikke særlig dårligere rekkevidde enn Sørlie, og ifølge mossfk.no så er han 186 cm høy (som jeg tror stemmer ganske bra). Vil ikke akkurat karakterisere det som liten. Sørlie er bare noen få cm høyere.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 20 nov 05, 13:07
virkelig? hehe, ville selv tippet 1.75...men det er kanskje hans måte å stå på, krummer ryggen.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 nov 05, 13:21
dette er faen meg håpløst:(

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 20 nov 05, 13:23
Jaja   det betyr vel bare at vi har gitt opp å få tak i Myhre......  huff

Hvorfor ikke hente Skjeldestad??

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 20 nov 05, 13:28
Ikke imponert.

Hadde håpet på mer enn dette, men det beviser vel hvor lite attraktive vi er, når vi henter en middels 1div-keeper.
Da blir Sørlie 1 keeperen til året da....

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 20 nov 05, 13:40
Frykter de kommer til å selge Sørli, for det er vel ikke særlig aktuelt for staw og bli 3 keeper igjen vel
Det må da finnes bedre keepere ute i Europa som trenger en klubb å spille for,ikke vits i å forhaste seg med PMK

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 nov 05, 13:47
Nå kommer noen usikre dager før Kristiansen får klarhet i hvor han skal spille neste sesong.

– Det blir forhandlinger med Fredrikstad, men jeg har også hørt at klubber fra Danmark har sett meg i dagens kamp, avslører Per Morten.

– Hva med Lillesttrøm og Lyn?

– Lillestrøm er ute av bildet. Agenten min har snakket med Lyn, men jeg vet lite om hvor interesserte de er, svarer han noe knappere i følge Moss Avis


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 nov 05, 13:54
Han slapp inn 30 mål på 30 kamper, og ble den keeperen som slapp nest mint mål i år, bare keeperen til Stabæk slapp inn mint mål

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 nov 05, 13:59
Endret: 20 nov 05, 14:01
Kommentatoren under gårdagens kamp nevnte at han var aktuell for Lyn, men at han ble funnet for dårlig. Samme konklusjon har vel Lillestrøm kommet med også? Spørsmålet er det da om en keeper er for dårlig for to lag som vi kjemper mot i samme divisjon, er en god nok keeper for oss?

Det må da finnes flere alternativer enn Myhre og PMK? Det er jo mange gode eksempler på at Tippeligaklubber har hentet inn solide keepere som ingen av hørt om. Jeg hadde i hvert fall ikke hørt om Hirschfeld, Al Habsi, Reitmayer og Brown før de kom til Norge, og de har jo alle bevist at de er gode keepere, så hvorfor ikke prøve det samme? Selv om en brasiliansk loverboy ikke hadde noen stor suksess på prøvespill betyr vel ikke det at vi kan prøve igjen?

For all del, han kan bli god i FFK-buret, men jeg vil egentlig ikke gamble når det gjelder keeperplassen, da bør vi være sikker på at han kommer til å prestere godt på dette nivået.


---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 nov 05, 14:16
hvorfor ikke hente inn han Bahnekaren da? snæbbus ble vel imponert?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 nov 05, 14:46
Opprinnelig postet av Costanza
Fra alltidfotball.no:

- Jeg blir definitivt ikke her til neste sesong. Jeg har tilbud fra noen andre klubber, mest konkret fra Fredrikstad, jeg skal i møte med dem til neste uke og mye tyder på at det blir de til neste år.

Det skal sies at jeg ikke ble spesielt imponert over PMK i de to kvalik-kampene mot Molde, men jeg synes uansett det blir spennende å få tilbake en lokal spiller med god erfaring fra spill på høyt norsk nivå, samtidig med at han fortsatt er ung og lovende, ikke ulikt Simen Brenne da han kom til oss. Gratis blir han jo også!



Jeg nevnte allerede i forrige uke at PMK  hadde hatt samtaler med FFK.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 20 nov 05, 15:10
Tror det er tide å vinke adios til Steinar nå. PMK er en ung, fremadstormende keeper, som er minst like god som sørlie. Han er jo kun 24 år eller noe, det er jo ingen alder for en keeper.  
Meeeen, jeg håper selvsagt Myhre kommer, og da er vel PMK neppe veldig tilfreds med 3.divisjonsfoppal.

Den som lever får se.

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 nov 05, 15:14
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Costanza
Fra alltidfotball.no:

- Jeg blir definitivt ikke her til neste sesong. Jeg har tilbud fra noen andre klubber, mest konkret fra Fredrikstad, jeg skal i møte med dem til neste uke og mye tyder på at det blir de til neste år.

Det skal sies at jeg ikke ble spesielt imponert over PMK i de to kvalik-kampene mot Molde, men jeg synes uansett det blir spennende å få tilbake en lokal spiller med god erfaring fra spill på høyt norsk nivå, samtidig med at han fortsatt er ung og lovende, ikke ulikt Simen Brenne da han kom til oss. Gratis blir han jo også!



Jeg nevnte allerede i forrige uke at PMK  hadde hatt samtaler med FFK.


2. november, nevnte jeg noe kunne være i gjære, sen der Haugen
http://www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051102/MFK/440028792

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 20 nov 05, 15:22
Jeg håper for guds skyld at PMK IKKE kommer til FFK...
Husker godt når vi rykka opp, da sa han at han IKKE ville hit, nå er det annerledes, han vil hit... Jeg liker han ikke og håper han IKKE kommer hit....
Det er min mening, og det skal mye kjefting og overtaling til før jeg godtar at han kommer hit...

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 nov 05, 15:27
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Costanza
Fra alltidfotball.no:

- Jeg blir definitivt ikke her til neste sesong. Jeg har tilbud fra noen andre klubber, mest konkret fra Fredrikstad, jeg skal i møte med dem til neste uke og mye tyder på at det blir de til neste år.

Det skal sies at jeg ikke ble spesielt imponert over PMK i de to kvalik-kampene mot Molde, men jeg synes uansett det blir spennende å få tilbake en lokal spiller med god erfaring fra spill på høyt norsk nivå, samtidig med at han fortsatt er ung og lovende, ikke ulikt Simen Brenne da han kom til oss. Gratis blir han jo også!



Jeg nevnte allerede i forrige uke at PMK  hadde hatt samtaler med FFK.


2. november, nevnte jeg noe kunne være i gjære, sen der Haugen
http://www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051102/MFK/440028792


I gjære ja. Det står ikke hvilken klubb det gjaldt der. At det har ligget i korta at PMK kom til å velge FFK har vært opplagt lenge. Så at jeg var sen ??

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 20 nov 05, 19:46
Opprinnelig postet av FFK1903
Det må da finnes flere alternativer enn Myhre og PMK? Det er jo mange gode eksempler på at Tippeligaklubber har hentet inn solide keepere som ingen av hørt om. Jeg hadde i hvert fall ikke hørt om Hirschfeld, Al Habsi, Reitmayer og Brown før de kom til Norge, og de har jo alle bevist at de er gode keepere, så hvorfor ikke prøve det samme? Selv om en brasiliansk loverboy ikke hadde noen stor suksess på prøvespill betyr vel ikke det at vi kan prøve igjen?

For all del, han kan bli god i FFK-buret, men jeg vil egentlig ikke gamble når det gjelder keeperplassen, da bør vi være sikker på at han kommer til å prestere godt på dette nivået.


Men å hente inn en ukjent keeper fra utlandet er da minst like mye gambling som å hente PMK? Jeg skulle veldig gjerne sett at FFK henta en keeper på ypperste tippeliganivå, men er det realistisk? Har vi pengene eller attraktiviteten til det? Jeg tviler faktisk på det.

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 20 nov 05, 21:59
Opprinnelig postet av SirLion
Jeg håper for guds skyld at PMK IKKE kommer til FFK...
Husker godt når vi rykka opp, da sa han at han IKKE ville hit, nå er det annerledes, han vil hit... Jeg liker han ikke og håper han IKKE kommer hit....
Det er min mening, og det skal mye kjefting og overtaling til før jeg godtar at han kommer hit...


vel heldig vis er det ikke du som bestemer det da. så kritikken og drittslenging er egentlig ikke nødvendig.. Kommer han til FFK håper jeg alle støtter han så får heller kritikken gå til klubben vist han ikke leverer varene.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340