Husk meg
Brukernavn
Passord

Ronaldinho

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 18 nov 05, 14:48
Ronaldinho / NIKE jukset, men er det noe problem, de, syntes ikke han var så god i den videoen, jeg, han klarte jo aldri å treffe mål, ballen gikk jo i tverrliggern hver gang...
;D

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 nov 05, 17:23
pass deg ellers klager dem for linker snart

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 nov 05, 17:51
Opprinnelig postet av keiko99
pass deg ellers klager dem for linker snart


Spydig ??

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 18 nov 05, 18:20

Hvis det var en fotballspiller i verden som skulle klart noe sånt, så måtte det i tilfelle vært han, men dette er vel bare juks skulle en tru...

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 18 nov 05, 23:47
Opprinnelig postet av danieltr

Hvis det var en fotballspiller i verden som skulle klart noe sånt, så måtte det i tilfelle vært han, men dette er vel bare juks skulle en tru...


Nettopp det jeg tenkte ævv.... så videoen mange ganger, og tenkte at... det her er jo ikke mulig... er det vel!? men om noen skulle greie det er det jo den kællen der. Kjøpe han till ffk kanskje!?

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 19 nov 05, 00:04
Lenge siden de sa den var falsk, men han hadde faktisk klart å treffe den to ganger etter hverandre fra der han stod da.. Ikke mange som klarer det heller!

Tja, om alle i Fredrikstad spytter inn sånn ca 10-15000 hver, da har vi kanskje råd til å kjøpe ham!!
Så var det bare det med lønn da.....

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 19 nov 05, 07:16
Opprinnelig postet av frekkrik
Lenge siden de sa den var falsk, men han hadde faktisk klart å treffe den to ganger etter hverandre fra der han stod da.. Ikke mange som klarer det heller!


jeg skulle klart det mye bedre en han..... hadde klinka ballen rett i nettet fra det holdet der jeg..... ronaldinho er oppskrytt..... jaaaaaaadaaahhh... he hehe

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340