Husk meg
Brukernavn
Passord

Sørlie Årets Spiller i Demokraten

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 18 nov 05, 21:14

stor prestasjon av demokraten...har de utsendte på kampene?

Dette var Batemans uttalelse. Derfor ville jeg peke på at det ikke bare er Demokraten som har ham som vår bestemann i år.. De ulike avisers og nettsteders børser er helt på linje med Demokraten..

Om jeg er enig i at Steinar har vært vår bestemann i år, er en helt annen sak...

Likevel som fredrikstadpatriot 1 sier så er Steinar en trivelig kar og jeg unner ham denne prisen, etter at han har fått mye pepper i år, samtidig som han har prestert ujevnt og sikkert har hatt det tøft i perioder..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 18 nov 05, 21:30
Opprinnelig postet av danieltr


Likevel som fredrikstadpatriot 1 sier ....


Snæbbusaristokrat 1 heter du selvsagt!

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 19 nov 05, 06:51
synes det blir litt feil å gi bestemanns premien til sørli, ok, han har et høyt snitt på børsen, og mye av det var vel konge kampen hans i trondheim, men blir litt feil å dømme etter børsen... den er ikke alltid til å stole på.....

uansett; Grattis med "seieren" sørli! Godt jobba!

---------------------------

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 19 nov 05, 11:18
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
synes det blir litt feil å gi bestemanns premien til sørli, ok, han har et høyt snitt på børsen, og mye av det var vel konge kampen hans i trondheim, men blir litt feil å dømme etter børsen... den er ikke alltid til å stole på.....

uansett; Grattis med "seieren" sørli! Godt jobba!


Kjære deg Jørn, det er akkurat derfor Demokraten har spillerbørs.. Den spilleren som har høyest snitt ved sesongslutt blir årets spiller..

Om det er riktig er som sagt en helt annen sak..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


snæbbus#12

Knøttespiller
Ble medlem: 07 jun 04
Innlegg: 31

Lagt til: 19 nov 05, 16:22
Det er vel ingen med hånda på hjertet som kan si at Steinar har vært vår beste spiller i år. jeg sitter med angst hver gang det corner eller frispark imot oss, nei min stemme går til Berthelsen.....

---------------------------

hjørnet forever


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 19 nov 05, 17:46

Ja Bertelsen har vært god, veldig god, men det var ikke det som var poenget her..

Sørlie har best børssnitt, dermed blir han årets spiller i Demokraten..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


egilolsen

Bedriftsspiller

Ble medlem: 16 nov 04
Innlegg: 20

Lagt til: 19 nov 05, 18:11
Man kan ikke stole på spillerbørser. Én mann kan overhodet ikke gi en god vurdering av 22 spillere.

---------------------------

Sverre


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 19 nov 05, 18:43

Det er en helt annen diskusjon igjen.. Start en tråd..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 20 nov 05, 12:45
Opprinnelig postet av egilolsen
Man kan ikke stole på spillerbørser. Én mann kan overhodet ikke gi en god vurdering av 22 spillere.


Hvem har sagt det er en mann?? De fleste bruker nok gjerne 2 og 3 som sitter å analyserer å bedømmer kampene!

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 20 nov 05, 15:20
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av egilolsen
Man kan ikke stole på spillerbørser. Én mann kan overhodet ikke gi en god vurdering av 22 spillere.


Hvem har sagt det er en mann?? De fleste bruker nok gjerne 2 og 3 som sitter å analyserer å bedømmer kampene!

Hehe...tviler MEGET sterkt på at to-tre mann sitter å lager spillerbørsen til Demokraten, det er jo fler enn det er i sportsredaksjonen dems...I det hele tatt har jeg aldri hørt om en avis som bruker flere enn en journalist til dette, tvert imot har jeg hørt om flere som bare bruker en...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 20 nov 05, 17:08
Opprinnelig postet av danieltr
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
synes det blir litt feil å gi bestemanns premien til sørli, ok, han har et høyt snitt på børsen, og mye av det var vel konge kampen hans i trondheim, men blir litt feil å dømme etter børsen... den er ikke alltid til å stole på.....

uansett; Grattis med "seieren" sørli! Godt jobba!


Kjære deg Jørn, det er akkurat derfor Demokraten har spillerbørs.. Den spilleren som har høyest snitt ved sesongslutt blir årets spiller..

Om det er riktig er som sagt en helt annen sak..



det jeg mener er at JEG synes det er feil å bedømme etter spillerbørsen... sett med litt firkanta øyne da så kunne jo myhre blitt årets FFK`er, er jo bare det jeg mener...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 20 nov 05, 19:38
Jeg synes all den negativiteten i denne tråden er smålig! Greit at man selv ikke er enig i at Steinar var FFKs beste denne sesongen, men hvorfor ikke ta opp problemet med spillerbørser generelt i en annen tråd og bare gratulere keeperen vår? Demokratens sportsjournalist(er?) har sett spillerene kamp for kamp, og konkluderer med at i gjennomsnitt har Steinar vært best. En slik subjektiv mening er da like god som enhver annen persons subjektive mening om hvem som har vært best??

Så negative som noen er her skulle man jo tro at det var snakk om en pris som en ikke-FFK-spiller har vunnet foran en FFK-spiller..

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 20 nov 05, 23:41
Opprinnelig postet av bjervell
Jeg synes all den negativiteten i denne tråden er smålig! Greit at man selv ikke er enig i at Steinar var FFKs beste denne sesongen, men hvorfor ikke ta opp problemet med spillerbørser generelt i en annen tråd og bare gratulere keeperen vår? Demokratens sportsjournalist(er?) har sett spillerene kamp for kamp, og konkluderer med at i gjennomsnitt har Steinar vært best. En slik subjektiv mening er da like god som enhver annen persons subjektive mening om hvem som har vært best??

Så negative som noen er her skulle man jo tro at det var snakk om en pris som en ikke-FFK-spiller har vunnet foran en FFK-spiller..


Halleluja!!!

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 20 nov 05, 23:44
Helt enig. Steinar har vært god og fortjener utmerkelsen!!!

Ellers har vel avisa, som alle aviser, lykkes med sin spillerbørs. Den skaper jo debatt. Det er vel det de er ute etter også

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 21 nov 05, 08:58
Fint for Steinar dette, han har stått bra de kampene jeg har sett ham, og han får masse ufortjent pepper av supporterne.
Virker for meg som om hele den "vi må få en ny keeper" greia er litt ulogisk, noe jeg ikke vet?

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 21 nov 05, 09:31
Opprinnelig postet av Superkjegle
noe jeg ikke vet?

Ja, Sørlie holder ikke godt TL nivå

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340