Husk meg
Brukernavn
Passord

Nye Fredrikstad Stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 35 5

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 03 des 06, 23:14
Opprinnelig postet av djpete
alle stolene er ikke oppe enda vel? Blir nok bedre!

Det ser ut som det mangler noen stoler til siden for og over spillerinngangen. Kanskje også helt øverst på tribunen.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 04 des 06, 01:04
Endret: 04 des 06, 01:11

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av djpete
alle stolene er ikke oppe enda vel? Blir nok bedre!

Det ser ut som det mangler noen stoler til siden for og over spillerinngangen. Kanskje også helt øverst på tribunen.

 

...og på Plankehaugenfeltet !  

 

Sorry, men føler en vanvittig trang til å påpeke dette til det kjedsommelige...

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 des 06, 01:14
det ser jo helt jævlig ut.. på det bildet der. la oss bryte oss inn på stadion og sprenge de jævla boksene!!

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 04 des 06, 02:36
Velkommen til den herlige fotballverden hvor snart dasslokka er sponsa og dasslokk-sponsorene får egne båser.  Båser de kan sitte inne i og se at fotballen ikke har blitt noe bedre til tross for alle penga som strømmer inn etter blårussens "alt kan sponses" påfunn.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 04 des 06, 07:59
Jeg må tro på at det blir penere når alle stolene kommer på plass. Det var ikke veldig nydelig slik er nå..

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 04 des 06, 10:25
kan dere ikke klage litt mere,alt var jo bedre på den gamle stadion,spesielt toalett fasiliteter

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 04 des 06, 19:05

Opprinnelig postet av paco
kan dere ikke klage litt mere,alt var jo bedre på den gamle stadion,spesielt toalett fasiliteter

 

Ingenting var bedre på vår gamle stadion, paco.

 

Det er heller ikke det som er poenget.

 

Dog ønsker mange seg en stadion som er noenlunde "up to date" når man først bestemmer seg for et nybygg.

 

Synes personlig at vår nye arena dessverre har en litt høy "Nille-faktor" hengende over seg.

Det er definitivt noe som ikke helt stemmer når man sitter igjen med en ubehagelig følelse av at vår nye arena bør oppgraderes før den i det hele tatt er blitt ferdigstilt.

 

Jeg er stolt av selve konseptet,

...men absolutt ikke av den tekniske og visuelle gjennomføringen.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 04 des 06, 20:37
Opprinnelig postet av Radoslaw

Opprinnelig postet av paco
kan dere ikke klage litt mere,alt var jo bedre på den gamle stadion,spesielt toalett fasiliteter

 

Ingenting var bedre på vår gamle stadion, paco.

 

Det er heller ikke det som er poenget.

 

Dog ønsker mange seg en stadion som er noenlunde "up to date" når man først bestemmer seg for et nybygg.

 

Synes personlig at vår nye arena dessverre har en litt høy "Nille-faktor" hengende over seg.

Det er definitivt noe som ikke helt stemmer når man sitter igjen med en ubehagelig følelse av at vår nye arena bør oppgraderes før den i det hele tatt er blitt ferdigstilt.

 

Jeg er stolt av selve konseptet,

...men absolutt ikke av den tekniske og visuelle gjennomføringen.

den er grei har ikke sett så nøye på det,men må si jeg liker den engelske stilen men det er klart forbedringer kunne blitt gjort men det vil koste utrolig mye

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 des 06, 20:48

Hele stadionprosjektet koster vel ca 300 mill.Voksen sum for et stadion med plass til bare 13 000.

Dette superstadion i Hellas koster 41 mill euro= ca 330 mill. Her er det plass til 21 000 tilskuere+ at stadiumet har skyvetak.

http://www.stadiumguide.com/larissa.htm

Vet ikke hvor mye en må legge på byggekostnadene i Norge kontra Hellas.......men noe å tenke på dette.

 

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 04 des 06, 22:13
Endret: 04 des 06, 22:16

Jeg spør direkte;

 

Er det én eller annen som kan gi meg et godt argument på hvorfor det ikke monteres seter permanent på Plankehaugenfeltet ?

 

(Har nemlig selv store vanskeligheter med å forstå dette...) 

 

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 04 des 06, 22:17
Argumentene slik jeg husker det var

1) Påstått bedre stemning når det ikke var stoler der, selv om man kan stå om det er stoler der eller ei. Hovedargumentet var at sangkjernen skulle kunne kapre midten, og at folk ikke skulle kunne si "ey, jeg har betalt for dette setet, flytt deg, dette er min plass, eey, sett deg nei, jeg vil se.".

2) Man kan slippe inn flere mennesker enn når det er montert stoler.

Bortsett fra de punktene, så var det vel ingenting.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 04 des 06, 22:44
Endret: 04 des 06, 23:12

Opprinnelig postet av Holters
Argumentene slik jeg husker det var

1) Påstått bedre stemning når det ikke var stoler der, selv om man kan stå om det er stoler der eller ei. Hovedargumentet var at sangkjernen skulle kunne kapre midten, og at folk ikke skulle kunne si "ey, jeg har betalt for dette setet, flytt deg, dette er min plass, eey, sett deg nei, jeg vil se.".

2) Man kan slippe inn flere mennesker enn når det er montert stoler.

Bortsett fra de punktene, så var det vel ingenting.

 

Takk for at du husket disse argumentene, Holters.

 

Vet ærlig talt ikke hvilket av de to argumentene som kan karakteriseres som det mest idiotiske,

...men forstår nå at vi definitivt befinner oss i bakvendtland !   

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 04 des 06, 22:45
Opprinnelig postet av benksliter`n

Hele stadionprosjektet koster vel ca 300 mill.Voksen sum for et stadion med plass til bare 13 000.

Dette superstadion i Hellas koster 41 mill euro= ca 330 mill. Her er det plass til 21 000 tilskuere+ at stadiumet har skyvetak.

http://www.stadiumguide.com/larissa.htm

Vet ikke hvor mye en må legge på byggekostnadene i Norge kontra Hellas.......men noe å tenke på dette.

 

 

Selve stadion koster vel ikke 300 mill. Jeg tror det er hele bygget med butikker, kontorer osv. Lenge siden sist jeg  var i Hellas, men da var allting betydelig billigere enn her hjemme.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 04 des 06, 23:01
Makan til utaknemlighet. Bare sutrer og klager her jo! Men heldigvis så er det bare å le av det meste. Vi får en flott arena som jeg gleder meg voldsomt til står klar.

Ajax

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 des 06
Innlegg: 1

Lagt til: 05 des 06, 09:56

Jeg er en nederlender med norske røtter som følger norsk fotball ganske tett.  Jeg er medlem av supporterklubben til Ajax og har vel egentlig ingen norske favorittlag.  Har sett mange bilder fra stadionutbyggingen deres og synes det ser helt fantastisk ut.  Stadionet er intimt, det har sjel og det er spesiellt.  VIP anleggene på ene langsiden synes jeg bare er med på å gi anlegget særpreg.  Ajax har et stort og flott anlegg, men det har ikke noe særpreg, noe som vi er stolt av å kalle vårt.  Viking har også et nytt og flott stadion, men jeg kan ramse opp 50 identiske stadion runt omkring i Europa. Vær stolt av stadionet deres.  Det er fantastisk og alle vil identifisere det med FFK.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 des 06, 14:22
Opprinnelig postet av Ajax

Vær stolt av stadionet deres.  Det er fantastisk og alle vil identifisere det med FFK.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 des 06, 14:29
Opprinnelig postet av benksliter`n

Hele stadionprosjektet koster vel ca 300 mill.Voksen sum for et stadion med plass til bare 13 000.

Dette superstadion i Hellas koster 41 mill euro= ca 330 mill. Her er det plass til 21 000 tilskuere+ at stadiumet har skyvetak.

http://www.stadiumguide.com/larissa.htm

Vet ikke hvor mye en må legge på byggekostnadene i Norge kontra Hellas.......men noe å tenke på dette.

 



Eller kontra Sverige?

Nå pleier ting å se litt verre ut i byggefasen enn slik det egentlig blir, så jeg tror jeg skal vente litt med den altfor store kritikken til bygget er ferdig, selv om disse VIP-dingsene ikke så heeelt vakre ut.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 05 des 06, 14:40
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av benksliter`n

Hele stadionprosjektet koster vel ca 300 mill.Voksen sum for et stadion med plass til bare 13 000.

Dette superstadion i Hellas koster 41 mill euro= ca 330 mill. Her er det plass til 21 000 tilskuere+ at stadiumet har skyvetak.

http://www.stadiumguide.com/larissa.htm

Vet ikke hvor mye en må legge på byggekostnadene i Norge kontra Hellas.......men noe å tenke på dette.

 



Eller kontra Sverige?

Nå pleier ting å se litt verre ut i byggefasen enn slik det egentlig blir, så jeg tror jeg skal vente litt med den altfor store kritikken til bygget er ferdig, selv om disse VIP-dingsene ikke så heeelt vakre ut.

 

Ja,det er vel en tilsvarende nasjonalarena Norge burde hadt i Oslo. Kanskje det hadde vært lettere å få cupfinalebilletter da

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 05 des 06, 14:56

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av benksliter`n


Eller kontra Sverige?

.

Ville også hatt den nye svenske landslagsarenaen /AIK sin stadion til den prisen det står oppført der; Kr 1,8 million


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 04 des 06, 10:47

Opprinnelig postet av Husgutt
det ser jo helt jævlig ut.. på det bildet der. la oss bryte oss inn på stadion og sprenge de jævla boksene!!

Synes det er fint med VIP-bokser og resturanter jeg! Vi må ha et godt tilbud til de som betaler for at vi tross alt er der vi er i dag.

Ønsker man seg amatørfotball og alt som hører til, kan man oppsøke distriktets mange fotballplasser nedover i systemet..

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 35 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340