Husk meg
Brukernavn
Passord

Tsjekkia-Norge

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 16 nov 05, 20:00
Jeg har faen mæ trua

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 16 nov 05, 20:04
har jeg egentlig før alle kampene, vg og dagbladet hyper opp spillerne,lar meg få troa igjen,baaang,så kommer kampen og nok et tap. Denne ganger lar jeg meg ikke lure,nå velger jeg å ikke ha troa,kanskje de vinner da

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 nov 05, 20:47
hører på nrk radio at myhre hadde en diger tabbe.. var den tabben stor ?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 nov 05, 20:51
Tsjekkia leder... heia Tsjekkia

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 16 nov 05, 20:56
Opprinnelig postet av keiko99
hører på nrk radio at myhre hadde en diger tabbe.. var den tabben stor ?


Den var av den grove sorten, tok i mot ballen høyt i lufta og mista den i foten til smicer,flaks den gikk utenfor 

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 nov 05, 20:59
Opprinnelig postet av A9$h
Opprinnelig postet av keiko99
hører på nrk radio at myhre hadde en diger tabbe.. var den tabben stor ?


Den var av den grove sorten, tok i mot ballen høyt i lufta og mista den i foten til smicer,flaks den gikk utenfor 
oi såppas ja.. alle gjør feil da...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 16 nov 05, 21:04
Endret: 16 nov 05, 21:05
Opprinnelig postet av keiko99
Tsjekkia leder... heia Tsjekkia


Hold heller kjeft a...

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 nov 05, 21:27
Opprinnelig postet av Kristian B
Opprinnelig postet av keiko99
Tsjekkia leder... heia Tsjekkia


Hold heller kjeft a...
tåler du ikke andre sine folk meninger eller ?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 16 nov 05, 21:55

Normale folk holder med fedrelandet!

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 nov 05, 22:00
Opprinnelig postet av Kristian B

Normale folk holder med fedrelandet!

da er ikke jeg en av dem og slikt bør akepteres.. bør ikke lage stort ut av dette..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 16 nov 05, 22:04
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Kristian B

Normale folk holder med fedrelandet!

da er ikke jeg en av dem og slikt bør akepteres.. bør ikke lage stort ut av dette..


Nei det bør ikke aksepteres. Landsforræderi kalles det  
Hehe

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 16 nov 05, 22:06
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Kristian B

Normale folk holder med fedrelandet!

da er ikke jeg en av dem og slikt bør akepteres.. bør ikke lage stort ut av dette..


Jepp, da er vi ute, og det ble ikke noen vm-tur på meg (bilettene er ubrukelige nå)

Er så jævlig bitter nå... Og sånn som det der kan du holde kjeft med keiko din &¤%K!!! Møter jeg deg i en mørk bakgate nå...!  Scenario: FFK - Moss i kvalik. Moss ligger an til å rykke opp... Da sitter ikke jeg og skriver heia Moss på forumet. Brenn inne...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 nov 05, 22:13
Trist, men vi ble i hvert fall ikke ydmyket. Det som er flaut er at både VG og Dagbladet ikke har mer kreativitet enn at de begge bruker overskriften Tsjekk Matt. De begynner å bli patetiske med disse ordlekene sine. Husker jeg for en stund siden skrev en mail til VG og ga dem noen "fine tips" til ordspill. Fikk da en mail om at VG ikke brukte slike ordspill lenger da det var kun brukt på 90-tallet. Joda...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 16 nov 05, 22:17
Ja, da er det bare å ta på seg englands-drakta og øve inn engelsken frem mot sommmeren da!!
Jeg vil til Tyskland uansett!! Forbanna kjedelig at VM går uten oss ass

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 16 nov 05, 22:20
Opprinnelig postet av Kristian B
Ja, da er det bare å ta på seg englands-drakta og øve inn engelsken frem mot sommmeren da!!
Jeg vil til Tyskland uansett!! Forbanna kjedelig at VM går uten oss ass


Ja, det er vel fortsatt mulig å skaffe biletter. Skulle gjerne opplevd stemninga med norge i gruppespill i vm.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 16 nov 05, 23:18
Opprinnelig postet av Kristian B
Ja, da er det bare å ta på seg englands-drakta og øve inn engelsken frem mot sommmeren da!!
Jeg vil til Tyskland uansett!! Forbanna kjedelig at VM går uten oss ass


Ehh, hvis ikke Norge går videre holder du med England? Hvor er stoltheten?

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 16 nov 05, 23:47

Forferdelig trist å dra til et Verdensmesterskap i fotball og være totalt nøytral tilskuer?

---------------------------


-Ullo


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 17 nov 05, 00:02
Synes det er helt greit at Norge ikke gikk til VM, Tsjekkia har et bedre lag. Sånn er det bare... Kommer til å holde med Sverige og England i dette VM... Vi får prøve å komme til EM i 2008, da har forhåpentligvis Hareide fått bygget opp et lag av sultne unggutter, som vil ofre seg for laget, og kjempe oss til EM...

Lykke til videre Hareide:-)

---------------------------

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 nov 05, 00:58
Opprinnelig postet av Kristian B
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Kristian B

Normale folk holder med fedrelandet!

da er ikke jeg en av dem og slikt bør akepteres.. bør ikke lage stort ut av dette..


Nei det bør ikke aksepteres. Landsforræderi kalles det  
Hehe


Bare glad til at Norge er ute. Vi har ikke noe der å gjøre med den fotballen vi spiller. Jeg blir bare irritert over den fotballen som våres spillere presterer. Eneste laget jeg kommer til å holde med i VM er Brasil. Det har jeg alltid gjort. Sverige, æsj, jeg er en skikkelig svenskehater. Jeg håper alltid de taper uansett hvilken idrett det er i. Om det så er i lagidrett eller individuelt.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 nov 05, 01:01
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av A9$h
Opprinnelig postet av keiko99
hører på nrk radio at myhre hadde en diger tabbe.. var den tabben stor ?


Den var av den grove sorten, tok i mot ballen høyt i lufta og mista den i foten til smicer,flaks den gikk utenfor 
oi såppas ja.. alle gjør feil da...


Ja,ja, Sørlie gjør feil han også. Da kan vi unnskylde han også da. Måten du uttrykker deg på her er bare patetisk.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 nov 05, 01:25
Opprinnelig postet av Superboy
Synes det er helt greit at Norge ikke gikk til VM, Tsjekkia har et bedre lag. Sånn er det bare... Kommer til å holde med Sverige og England i dette VM... Vi får prøve å komme til EM i 2008, da har forhåpentligvis Hareide fått bygget opp et lag av sultne unggutter, som vil ofre seg for laget, og kjempe oss til EM...

Lykke til videre Hareide:-)


Er helt enig med deg her!
Det positive nå er at Hareide kan bygge opp et helt nytt landslag, til EM kvalikken, rundt stammen av de nye spillerne som har kommet inn i år.
Etter min mening så bør Åge helt glemme spillere som Steffen Iversen, Bergdølmo, Lundekvam, Helstad, Årst og kanskje flere.
Spillere som Gamst Pedersen, John Arne Riise bør i beste fall med i troppen og bør bevise at de er gode nok for laget først. Jan Gunnar Solli synes jeg også ligger litt dårlig ann, selv om han gjorde et godt innhopp i dag.
Det skal i hvertfall ikke være nok å gjøre det godt på sine klubblag i England lenger.

Spillere som bør være med er feks. Braaten, Ciljan og Bertelsen. Og vi har flere i samme kategori på U 21 landslaget som kan plukkes opp etterhvert. 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 17 nov 05, 06:57
synd at vi ikke kom til vm, men england er og blir favoritten min også... (som en annen her)

er forsåvidt enig med keiko, han må da få lov til å heie på tsjekkia hvis han vil det??!!

jeg f.eks hadde heiet på england i en setting med england- Norge i kamp!

---------------------------

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 17 nov 05, 09:59
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Superboy
Synes det er helt greit at Norge ikke gikk til VM, Tsjekkia har et bedre lag. Sånn er det bare... Kommer til å holde med Sverige og England i dette VM... Vi får prøve å komme til EM i 2008, da har forhåpentligvis Hareide fått bygget opp et lag av sultne unggutter, som vil ofre seg for laget, og kjempe oss til EM...

Lykke til videre Hareide:-)


Er helt enig med deg her!
Det positive nå er at Hareide kan bygge opp et helt nytt landslag, til EM kvalikken, rundt stammen av de nye spillerne som har kommet inn i år.
Etter min mening så bør Åge helt glemme spillere som Steffen Iversen, Bergdølmo, Lundekvam, Helstad, Årst og kanskje flere.
Spillere som Gamst Pedersen, John Arne Riise bør i beste fall med i troppen og bør bevise at de er gode nok for laget først. Jan Gunnar Solli synes jeg også ligger litt dårlig ann, selv om han gjorde et godt innhopp i dag.
Det skal i hvertfall ikke være nok å gjøre det godt på sine klubblag i England lenger.

Spillere som bør være med er feks. Braaten, Ciljan og Bertelsen. Og vi har flere i samme kategori på U 21 landslaget som kan plukkes opp etterhvert. 


Enig med deg om de fleste spillerne snæbbus, bortsett fra Ivers. Gamsten, Riise, Hagen og Carew er selvskrevne førstevalg i enhver kamp spør du meg. Utrolig tråkig for Carew altså! Skuddet var så velplassert, og som det skrives i landets største aviser, så kan ikke engang Cech selv forstå hvordan han klarte den redningen. VM er ikke like morsomt å se på når Norge ikke er med. Stakkars Åge, han ville det så gjerne. Spillerne dine er bare litt for unge Åge. Jeg har troa på at dere kommer knallsterke tilbake i EM i 2008. Stå på Åge!

---------------------------

Dagfinn Enerly i våre hjerter!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 nov 05, 13:36
Er ikke like moro å se på uten Norge ?? Vi har jo vært med mange ganger.Har sett på alle VM siden 1970, og har holdt med Brasil hver gang. Man finner alltids et lag å sympatisere med se. Bare se til sommeren, så kommer Sveits til å overraske. 

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 17 nov 05, 14:54
Endret: 17 nov 05, 14:55
Hehe,  selvsagt skal Keiko få lov til å holde med tsjekkia hvis det er det han vil.
Var ikke ment som verdens mest særiøse innlegg, selv om jeg ikke helt forstår at man ikke holder med Norge i landskamper.

Bønna, stoltheten min er akkurat der den skal væra den, men som danieltr sier så vil det være forbanna kjedelig å dra til et VM som totalt nøytral.
Har alltid holdt med England, etter Norge... Har ikke noe med stolthet å gjøre det.

Og RUne, klart det er morsomst når Norge er med.

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 nov 05, 15:03
Opprinnelig postet av Kristian B
Hehe,  selvsagt skal Keiko få lov til å holde med tsjekkia hvis det er det han vil.
Var ikke ment som verdens mest særiøse innlegg, selv om jeg ikke helt forstår at man ikke holder med Norge i landskamper.

Bønna, stoltheten min er akkurat der den skal væra den, men som danieltr sier så vil det være forbanna kjedelig å dra til et VM som totalt nøytral.
Har alltid holdt med England, etter Norge... Har ikke noe med stolthet å gjøre det.

Og RUne, klart det er morsomst når Norge er med.


Ærlig talt så driter jeg i hele det Norske laget. Jeg blir bare sur av å se på møkkafotball. Jeg er ikke så fedrelandskjær at det gjør noe. Men det er merkelig at vi ikke greier å prestere bedre med det spillermaterielle vi har. Er jo så vidt vi greier å henge med Moldova. Da må man begynne å lure.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 17 nov 05, 16:36
er man født og oppvokst i norge, heier man kun på norge! hallo!!

da er spillestil og spillermateriell uinterressant! greit å ha andre land man "liker", men uansett hvem norge møter heier jeg selvsagt på dem....lettere sjokkert at enkelt IKKE heier på landslaget vårt, som skal fronte fotballnasjonen Norge utad. skam dere!

forøvrig er norges største problem at det ikke eksisterer en plan over spillet,  spesielt på eget gress. "nye" norge så vi kun én gang under kvaliken, nemlig norge-slovenia. 

vi har definitivt et meget ungt og lovende landslag. riise,gamstn,johnsen,hæstad,strømstad,solli(dog sentralt),braathen,carew,valencia,grindheim,vår egen bertelsen,jarstein og hangeland er store talenter i norsk fotball. spillere som lundekvam, bergdølmo, andresen, rushfeldt, svindal larsen og årst er på vei ut. og godt er det. de yngste er faktisk de beste. erfaring har mindre betyning en tidligere, bare se på midtbanen vår mot tsjekkia som klarte seg bra: gamstn-strømstad-hæstad-helstad. og det skal åge hareide ha kreditt for, han våger å satse ungt.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 18 nov 05, 00:13
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Superboy
Synes det er helt greit at Norge ikke gikk til VM, Tsjekkia har et bedre lag. Sånn er det bare... Kommer til å holde med Sverige og England i dette VM... Vi får prøve å komme til EM i 2008, da har forhåpentligvis Hareide fått bygget opp et lag av sultne unggutter, som vil ofre seg for laget, og kjempe oss til EM...

Lykke til videre Hareide:-)


Er helt enig med deg her!
Det positive nå er at Hareide kan bygge opp et helt nytt landslag, til EM kvalikken, rundt stammen av de nye spillerne som har kommet inn i år.
Etter min mening så bør Åge helt glemme spillere som Steffen Iversen, Bergdølmo, Lundekvam, Helstad, Årst og kanskje flere.
Spillere som Gamst Pedersen, John Arne Riise bør i beste fall med i troppen og bør bevise at de er gode nok for laget først. Jan Gunnar Solli synes jeg også ligger litt dårlig ann, selv om han gjorde et godt innhopp i dag.
Det skal i hvertfall ikke være nok å gjøre det godt på sine klubblag i England lenger.

Spillere som bør være med er feks. Braaten, Ciljan og Bertelsen. Og vi har flere i samme kategori på U 21 landslaget som kan plukkes opp etterhvert. 


Enig med deg om de fleste spillerne snæbbus, bortsett fra Ivers. Gamsten, Riise, Hagen og Carew er selvskrevne førstevalg i enhver kamp spør du meg. Utrolig tråkig for Carew altså! Skuddet var så velplassert, og som det skrives i landets største aviser, så kan ikke engang Cech selv forstå hvordan han klarte den redningen. VM er ikke like morsomt å se på når Norge ikke er med. Stakkars Åge, han ville det så gjerne. Spillerne dine er bare litt for unge Åge. Jeg har troa på at dere kommer knallsterke tilbake i EM i 2008. Stå på Åge!


Er enig med deg i alle de fire du nevner, men synes bare at Gamsten og Riise bør skjerpe seg. De har ikke spillt godt på landslaget i det siste og ser ut til å være mer opptatt av sitt eget ego som fotballstjerner og for lite opptatt av å yte 110 % for "Nye Norge"

---------------------------

FFK på toppen i 2006


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 18 nov 05, 00:25
Endret: 18 nov 05, 00:27
Opprinnelig postet av Kristian B
Bønna, stoltheten min er akkurat der den skal væra den, men som danieltr sier så vil det være forbanna kjedelig å dra til et VM som totalt nøytral.
Har alltid holdt med England, etter Norge... Har ikke noe med stolthet å gjøre det..


OK, da fikk jeg svar på det

Syns bare det blir litt vel mye anglofili blandt enkelte norske supportere, at England liksom er andrelandet selv om man ikke har noen forbindelse med landet overhodet, bortsett fra tippekampen selvfølgelig..

Joda, jeg har vokst opp med tippekampen jeg også og engelskmenn(og i sener tid italienere, franskmenn, spanjoler, stryninger osv) er veldig flinke til å trille ball, men nasjonalfølelsen er og blir hos Norge..

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?



Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340