Husk meg
Brukernavn
Passord

Terje Skjeldestad (27)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 nov 05, 09:06
hadde han vært noe for oss da ?  han vil forlate sogndal...

http://www.dagbladet.no/sport/2005/11/15/449430.html

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 16 nov 05, 09:50
Urk keiko... Du må roe ned postingen med linker. Går det ikke an å samle de litt i stedet? F.eks kunne den om PMK og Skeldestad vært i samme tråd.

Kunne du tenke deg å heller oppdatere linkboksen vår på forsiden? Trond er til tider flink med å oppdatere den, mens jeg er altfor sløv. Hadde vært flott om du og Patrioten - linkenes mestre - kunne oppdatert den for oss.

Skrik ut, hvis det er interessant.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 nov 05, 10:26
Få med dere O`Store Linkdronning Ranveig på VGD også, så er det vel ikke en stakkars link som slipper unna klørne deres

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 16 nov 05, 12:37
Opprinnelig postet av FFK1903
Få med dere O`Store Linkdronning Ranveig på VGD også, så er det vel ikke en stakkars link som slipper unna klørne deres


Hehe. Ranveig ja. Linkene hennes stemmer jo sjeldent da. Alltid noe feil.

---------------------------

Fredd


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 nov 05, 14:40
Opprinnelig postet av Holters
Urk keiko... Du må roe ned postingen med linker. Går det ikke an å samle de litt i stedet? F.eks kunne den om PMK og Skeldestad vært i samme tråd.

Kunne du tenke deg å heller oppdatere linkboksen vår på forsiden? Trond er til tider flink med å oppdatere den, mens jeg er altfor sløv. Hadde vært flott om du og Patrioten - linkenes mestre - kunne oppdatert den for oss.

Skrik ut, hvis det er interessant.


Det var på tide du reagerte. Vi leser da aviser vi andre æv, og få de linkene etterpå er bare irriterende. Linkene kommer gjerne slik hver dag: Link + hva synes dere a ?? Mulig at det kommer en liten setning først, men jeg synes dette er helt unødvendig.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340