Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss-Molde

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 13 nov 05, 17:21
Opprinnelig postet av Costanza
Per-Morten Kristiansen har vel vært av Moss sine absolutt beste spillere gjennom både denne sesongen og tidligere sesonger. Alle keepere gjør tabber. PMK gjorde én tabbe i dag, og huskes selvsagt for det. Er likevel fast bestemt på at han er en god keeper med et enormt stort potensialet. Kan meget fort bli fremtidig landslagskeeper.



Vedder herved min venstre lillefinger på at Per Morten aldri blir noen A-landslagskeeper.

---------------------------

God bedring, Daginn!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 13 nov 05, 17:28
Opprinnelig postet av Costanza
Per-Morten Kristiansen har vel vært av Moss sine absolutt beste spillere gjennom både denne sesongen og tidligere sesonger. Alle keepere gjør tabber. PMK gjorde én tabbe i dag, og huskes selvsagt for det. Er likevel fast bestemt på at han er en god keeper med et enormt stort potensialet. Kan meget fort bli fremtidig landslagskeeper.



du ser åpenbart et talent få av oss andre ser. kan du beskrive pmk som keeper? sterke sider? 

sliter selv med å se et potensial der. sett ham i en hådfull kamper på melløs. han er OK.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 13 nov 05, 17:52
Syns faktisk Moss gjorde en bra kamp i dag.
Det som ødela var PMK`s lille bærtur, og at forsvaret sov ved et par anledninger. Moss ble straffa hardt for sine forsvarsfeil i dag, og hadde vel totalt sett fortjent å vinne kampen. De hadde en megasjanse til å utligne på overtd, men skuddet gikk like over mål.
Syns et par, tre spillere var positive. Fredriksen, Juliussen, Gard Kristiansen og var det Edvardsen han het? Ellers imponerte vel Ikke Vidar Martinsen defensivt. Han hadde et par offensive raid som kunne ført til noe for Moss.
Hadde håpet at Moss skulle klart minst uavgjort hjemme. De har jo vært best på utebane og hadde da hatt en sjanse i Molde. Å vinne med to mål tror jeg blir for tøft for Moss dessverre.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 nov 05, 18:29
Opprinnelig postet av bateman
moss har innsats, plan over spillet, men mangler definitivt et par solide spisser. var selv på kampen og hvor mange ganger spilte ikke moss seg gjennom midtbanen til molde og kom til innlegg fra kanten?  tror det var over 20. spesielt på høyresiden ved juliussen. den siste tredjedelen manglet idag. synd for aldri har et lag spilt så svakt på utebane og vunnet. molde var fullstendig tafatte over hele linjen, men ble reddet av moss forsvaret og kontringsstyrke. moss hadde rimelig mange sjanser i kampen, molde fikk et par, tre oftest som følge av sløvt mosse spill.

uansett tror jeg moss har en sjanse i molde. 2-0 er ikke umulig. de "lekte" seg til tider med moldenserne idag. men de trenger nok steffen nystrøm og pasningsspilleren muiruri på midten.

til slutt vil jeg si at fredriksen storspilte i 1omgang! til 8er på børsen,forsvant dessverre i 2omg.

en ting til: løp og kjøp vidar martinsen! robust, sterk og rask stopper!


Du er ikke litt farva av Mosse-øyne nå vel. Sånn jeg ser det så hadde Moss innsats, uten plan over spillet. Og at Molde var så dårlig er bare tøv. Selvfølgelig legger de seg bakpå for å forsvare en 1-3 ledelse.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 nov 05, 19:32
Opprinnelig postet av bateman
Opprinnelig postet av Costanza
Per-Morten Kristiansen har vel vært av Moss sine absolutt beste spillere gjennom både denne sesongen og tidligere sesonger. Alle keepere gjør tabber. PMK gjorde én tabbe i dag, og huskes selvsagt for det. Er likevel fast bestemt på at han er en god keeper med et enormt stort potensialet. Kan meget fort bli fremtidig landslagskeeper.



du ser åpenbart et talent få av oss andre ser. kan du beskrive pmk som keeper? sterke sider? 

sliter selv med å se et potensial der. sett ham i en hådfull kamper på melløs. han er OK.


Bateman. Heier du egentlig på moss?

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 13 nov 05, 23:56

Opprinnelig postet av Costanza
Tror det var 4022 tilskuere som ble lest opp av speaker. Ganske skuffende. Var det ikke over dobbelt så mange der mot Sandefjord? Trodde en kvalik-kamp ville trekke omtrent like mange...


Må virkelig si jeg ble overasket over det lave tilskuertallet. Trodde det faktisk var såpass interesse i moss at den kampen ville bli utsolgt.....
Virker ikke som om det er noe TL-nivå over publikumsmengden, og det ser jo dårlig ut for det sportlige å....synd, hadde vært kult med noen derbyer neste sessong...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 nov 05, 00:14
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av bateman
Opprinnelig postet av Costanza
Per-Morten Kristiansen har vel vært av Moss sine absolutt beste spillere gjennom både denne sesongen og tidligere sesonger. Alle keepere gjør tabber. PMK gjorde én tabbe i dag, og huskes selvsagt for det. Er likevel fast bestemt på at han er en god keeper med et enormt stort potensialet. Kan meget fort bli fremtidig landslagskeeper.



du ser åpenbart et talent få av oss andre ser. kan du beskrive pmk som keeper? sterke sider? 

sliter selv med å se et potensial der. sett ham i en hådfull kamper på melløs. han er OK.


Bateman. Heier du egentlig på moss?



ja der tok du meg!elsker alt ved moss! først og fremst den frie og rene luften!aaah!hva skjønt!!og hvilket engasjement rundt klubben??!!!helt utrolig! for å ikke snakke om den nydelige fargen på drakta! hey! GULE drakter er inn! (alt dette skrevet i en form av syrlig ironi)

men grunnen til at du spør meg er nok fordi jeg skrev jeg har sett en håndfull mossekamper på melløs? nå er det sånn at jeg er fryktelig fotballinterressert og har en del venner fra moss. så i år har jeg vært på sandefjord og molde kampene. ifjor var jeg på moss-ffk. vel sikkert andre blodihuga ffk fans som viser seg på melløs? men kan love deg at engasjementet mitt er i plankehaugen og ffk!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 14 nov 05, 00:23
Synes man skal ha veldig sterke bevis for å beskylde folk for å holde med Moss!

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 14 nov 05, 02:06
Opprinnelig postet av Olavesen
Synes man skal ha veldig sterke bevis for å beskylde folk for å holde med Moss!


Er enig med deg der.. En såpass drøy anklage bør man klage inn til moderator

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 14 nov 05, 08:03
Endret: 14 nov 05, 08:04

Vedder herved min venstre lillefinger på at Per Morten aldri blir noen A-landslagskeeper.[/quote]

Jeg vedder også din finger på dette scheie...og ikke noen A-lags keeper i TL heller for den saks skyld.
Noe av det værste jeg har sett, han skal faan meg ikke til FFK
Vi skal ikke ha noe jævla "leftovers" fra MÅSS !

Eggen ! : NEI !

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 14 nov 05, 21:51
Kristiansen blir nok aldri noen landslagskeeper. Har mange andre som sikkert er prioritert før han gett. E. Johnsen, husker ikke helt navn, men de på odd og brann, han i tromsø..

Noen i 1.div og som sikkert utvikler seg og kan bli kandidater om noen år.

Staw og kan vel ha en fremtid?

---------------------------

FFKgutten


fkfc

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 okt 05
Innlegg: 12

Lagt til: 20 nov 05, 01:52
vi har ihvertfall en ålreit kepper da... og nå kommer holtan som takka nei til spill hos dere. hva er det med gule drakter a?... bedre med farge enn ikke farge vel? dere hadde hatt ett kjempelag hvis dere kunne kutte ut den "ær detta noe får åss æ?" greiene deres. slutt å tenk på kjøp hele tiden og ta vare på de gutta dere har.... skjønner ikke hvordan dere kan ha følelser for laget når det blir bytta ut hvert år


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340