Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss-Molde

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 nov 05, 13:20
står nå 1-1 etter 16 minutter. keepertabbe av Per Morten Kristiansen...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 nov 05, 13:36
Jepp, tok seg en liten bærtur på potetjordet...

Ikke akkurat festfotball til nå, men nerver, det er det!

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 nov 05, 13:41
nå blei det 2-1 til molde gitt.....  

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 nov 05, 13:44
nå rakner det helt her... 3-1 til molde..

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 nov 05, 13:44
3-1 gitt, det blir dårlig med derby til året på oss...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 13 nov 05, 13:51
Ræva forsvarspill av Moss, det er jo de som skaper sjangsene til Molde! Angrepet er greit nok..

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 13 nov 05, 13:57
Det er fint de kan drible, men må de kun gjøre det innafor egen 16-meter

---------------------------

VARME tanker til Dagfinn og familien.. Ingen fortjener noe slikt =(
... og en varm tanke til Øyvind, stakkars gutten


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 nov 05, 14:07
hvem er denne fredriksen egentlig??  (er ikke ekspert på moss.hehe)

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 13 nov 05, 14:19
Forsvarsspillet er noe av det verre jeg har sett på lenge, mossingene virka slitne etter 15minutter.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 nov 05, 14:59
Endret: 13 nov 05, 15:00
Opprinnelig postet av Husgutt
hvem er denne fredriksen egentlig??  (er ikke ekspert på moss.hehe)

John Andre Fredriksen, unggutt som kom fra Råde og gjør tidvis mye bra på venstrekanten. Har spilt mot han selv!

Moss hadde forresten uflaks i dag. Spilte best fotball av de to lagene, men fotball avgjøres jo ved scoringer...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5541

Lagt til: 13 nov 05, 15:01
Denne Fredriksen skal vel være glad for at han fikk lov av dommeren å fullføre kampen.
Synes midtforsvaret og keeper hos Moss var oppsiktsvekkende svake.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 13 nov 05, 15:05
Moss spilte tidvis bra, og tidvis dårlig, det jeg stusser mest på, er Moldes forsvarsspill, det var elendig i førsten av kampen (så ikke hele kampen, fordi jeg bada), Molde som har Matej Mavric, Toni Kallio og dem... Hmmm
Samtidig må jeg si at 1 - 1 målet var en tabbe av alles favorittkeeper Per Morten Kristiansen(mange som vil ha han til FFK).....
Men jeg så ikke hvordan han sto resten av kampen, men at han slapp inn 3 mål så jeg...
Hammm.. Kampen var egentlig fratsfylt, det var litt liv på tribunene, men syntes jeg hørte mest Molde supporterne jeg :P Hva syntes dere andre?

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 13 nov 05, 15:22
Moss har eter denne oppvisningen i forsvarskunst IKKE noe i TL å gjøre! bare flaks at de klarte å score to mål! Det skulle heller aldri vært straffe til moss! Nei takk og lov for at ikke moss fikk inn flere billige mål idag! Men dette tror jeg molde drar iland hjemme på røkkeløkka, krysser fingre for molde nå ja! 

Og hva er det med dommerne i norge?? ene forsvar spillern til moss skulle hat rødt kort, utrolig at han får lov å stemple motspillerne uten at mannen i svart reagerer..

Hvor mange var det der i dag??noen som vet? 3000??

---------------------------

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 nov 05, 15:31
Tror det var 4022 tilskuere som ble lest opp av speaker. Ganske skuffende. Var det ikke over dobbelt så mange der mot Sandefjord? Trodde en kvalik-kamp ville trekke omtrent like mange...

Ellers synes jeg Moss imponerte litt offensivt, men savnet nok Nystrøm. Heiaas utrettet veldig lite. Men det var jo juniorfotball-tendenser over forsvarsspillet ved flere anledninger.

Morsomt å se Alex Forbserg i god, gammel kjent stil også. Etter at han hadde lagt inn to stygge taklinger i løpet av de første minuttene, så hadde jeg på følelsen at han ikke ville vare kampen ut... Men det gjorde han faktisk!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 nov 05, 15:35
PMK hadde ingen god dag på jobb. kansje forsvaret også bør ta en del skyld. i feltet virka han god, men eller ble jeg ikke noe videre fornøyd med han.. svelger hardt og sier: TL nivået er tøffere og det er en slik keeper vi skal ha i mål når vi skal kjempe om plasser fra 1 til 7...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 nov 05, 15:40
Enig med deg Keiko, trudde PMK var bedre men han var rett og slett elendig i dag!!! FFK må nok satse på en annen...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 nov 05, 15:45
Per-Morten Kristiansen har vel vært av Moss sine absolutt beste spillere gjennom både denne sesongen og tidligere sesonger. Alle keepere gjør tabber. PMK gjorde én tabbe i dag, og huskes selvsagt for det. Er likevel fast bestemt på at han er en god keeper med et enormt stort potensialet. Kan meget fort bli fremtidig landslagskeeper.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 13 nov 05, 16:00
moss har innsats, plan over spillet, men mangler definitivt et par solide spisser. var selv på kampen og hvor mange ganger spilte ikke moss seg gjennom midtbanen til molde og kom til innlegg fra kanten?  tror det var over 20. spesielt på høyresiden ved juliussen. den siste tredjedelen manglet idag. synd for aldri har et lag spilt så svakt på utebane og vunnet. molde var fullstendig tafatte over hele linjen, men ble reddet av moss forsvaret og kontringsstyrke. moss hadde rimelig mange sjanser i kampen, molde fikk et par, tre oftest som følge av sløvt mosse spill.

uansett tror jeg moss har en sjanse i molde. 2-0 er ikke umulig. de "lekte" seg til tider med moldenserne idag. men de trenger nok steffen nystrøm og pasningsspilleren muiruri på midten.

til slutt vil jeg si at fredriksen storspilte i 1omgang! til 8er på børsen,forsvant dessverre i 2omg.

en ting til: løp og kjøp vidar martinsen! robust, sterk og rask stopper!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 nov 05, 16:14
pmk hadde da flere tabber idag... ingen så store som ved målet men..

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 nov 05, 16:15
Opprinnelig postet av Costanza
Per-Morten Kristiansen har vel vært av Moss sine absolutt beste spillere gjennom både denne sesongen og tidligere sesonger. Alle keepere gjør tabber. PMK gjorde én tabbe i dag, og huskes selvsagt for det. Er likevel fast bestemt på at han er en god keeper med et enormt stort potensialet. Kan meget fort bli fremtidig landslagskeeper.



Her er jeg helt enig med Costanza.
Men selvfølgelig så mener også jeg at klubbens 1. prioritet på spillerkjøp bør være Thomas Myhre.

---------------------------

FFK på toppen i 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340