Husk meg
Brukernavn
Passord

What the fuck?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 12 nov 05, 01:09
Endret: 12 nov 05, 04:34
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051112/FFK/451584907

Petersen er i hvertfall ikke god nok for Borussia Mönchengladbac. Når man er benkesliter på Stabæk, så må han vel skjønne at han ikke kommer til å bli noe mer enn stallfyll der borte. Petersen har/hadde kapasitet til å bli noe, men får jo fullstendig panikk hver gang han får ballen, og roter det hele til.

Kanskje Mokkelbost og Harry Hansen har tatt over Borussia Mönchengladbac

(Brifer med engelsk- kunnskaper i overskriften :p)

---------------------------

FFKgutten


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 nov 05, 01:51
Opprinnelig postet av FFKgutten
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051112/FFK/451584907

Petersen er i hvertfall ikke god nok for Borussia Mönchengladbac. Når man er benkesliter på Stabæk, så må han vel skjønne at han ikke kommer til å bli noe mer enn stallfyll der borte. Petersen har/hadde kapasitet til å bli noe, men får jo fullstendig panikk hver gang han får ballen, og roter det hele til.

Kanskje Mokkelbost og Harry Hansen har tatt over Borussia Mönchengladbac

(Brifer med engelsk- kunnskaper i overskriften :p)
en dvd og vips er han god

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 12 nov 05, 09:15
Trodde Jørgen var Fredrikstad-gutt jeg???? De støtter vi nemlig. At han ikke har lykkes i FFK eller Stabæk betyr ikke så mye. Han har alt som skal til for å ta en fast plass på etthvert tippeliga-lag. Det er selvtillit og tillit over lengre tid som mangler. Han har de fleste forutsettningene til å bli en forrykende midtstopper. Hurtig, ekstremt bra på hodet og fryktløs. 

Stå på Jørgen, det er opp til deg.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 12 nov 05, 10:25
Jaja, 
undre har skjedd før!
men J.P i bundesliga, høres for meg ut som han først trenger å "se seg sjøl i speilet".
Så langt i karrieren har han vel ikke vært annet enn en god 2.Div spiller og en middelmåtelighet i 1.Div

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 12 nov 05, 11:43
Kan vel si meg enig med at vi egentlig må støtte han. Men når man er benksliter i norsk 1.div, så kan han nesten ikke bli noe annet i en bundesligaklubb med det første?

---------------------------

FFKgutten


FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 94

Lagt til: 12 nov 05, 11:47
helt enig, vi må støtte han , men tror nok ikke han får så veldig mye spilletid der med det første.....!?

---------------------------

ekte ffk supporter;)


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 12 nov 05, 15:15
Ønsker Jørgen lykke til iallefall.
Jeg tilhører vel en av dem som ønsker at han skal lykkes og aller helst i den rød-hvite drakta.
Skulle gjerne sett Jørgen i toppslag for FFK igjen!

---------------------------

FFK
-fortsatt i tippeligaen!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 nov 05, 00:05
Endret: 19 nov 05, 00:06
Vel, nå har Jørgen Pettersen faktisk fått kontraktsforslag fra Borussia Mönchengladbach!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 19 nov 05, 00:14

tror ikke mine egne øyne...jørgen pettersen, ikke god nok for stabæk i adeccoligaen, nå på vei til tysk toppserie...helt unik situasjon dette!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 19 nov 05, 00:16
Tror nok Pettersen overvurderer seg selv her...han hadde nok ha godt av å stabilisere seg i 1.div før han eventuelt dro utenlands...man trenger vel ikke være einstein for å skjønne at han etter all sannsynlighet havner på benken....men han får sikkert bra betalt da...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 19 nov 05, 00:37

Til eder alle...

NB!!!

Lær dere å lese...

Når dere har lest artikkelen en gang til, kanskje to for de som behøver det, ja så vil dere se at J.P skal være en del av u-23 stallen til BMG... Fornyød nå, er ikke A-stallen har skal innlemmes i...

---------------------------

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 nov 05, 00:41
Jeg har da lest det, KeJ. Det er likevel en god prestasjon, da en slik storklubb ikke akkurat tar inn hva som helst i en U23-tropp. En slik tropp vil jo også helt sikkert avle veldig mange spillere til a-laget og ligge tett opptil i kvalitet, for kan aldri tenke meg at de henter spillere tett opp mot 23 år som er et stykke unna kvalitetene som skal til for å melde seg på i kamp om spill for a-laget.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 19 nov 05, 01:23
Det står vel bare at han skal prøvespille for rektruttlaget?

---------------------------

FFKgutten


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 nov 05, 01:28
Opprinnelig postet av FFKgutten
Det står vel bare at han skal prøvespille for rektruttlaget?

Han HAR prøvespilt og gjorde det så bra at han har fått et kontraktsforslag (på 1.5 år) med seg hjem, hvorpå planen er at han skal innlemmes i klubbens "U23-gruppe".

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 19 nov 05, 06:47
er dette virkelig noe å diskutere??

Jeg sier bare: Godt jobba Jørgen! Lykke til!

---------------------------

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 19 nov 05, 08:22
Moro for Jørgen sikkert det, men sålenge det handler om en B tropp, alltså så har han minst en 20-25 spillere foran seg på lista.......... Så noe voldsom big deal er det vel ikke........ Og når Jørgen nå snart blir 24 år hadde det ikke vært viktig å snart spille fast på et A lag igjen, begynner å bli en stund siden.........

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 19 nov 05, 11:16
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg har da lest det, KeJ. Det er likevel en god prestasjon, da en slik storklubb ikke akkurat tar inn hva som helst i en U23-tropp. En slik tropp vil jo også helt sikkert avle veldig mange spillere til a-laget og ligge tett opptil i kvalitet, for kan aldri tenke meg at de henter spillere tett opp mot 23 år som er et stykke unna kvalitetene som skal til for å melde seg på i kamp om spill for a-laget.



Er litt artig at du var den eneste som reagerte all den tid du er en av de virkelig få her inne med et forholsvis nyansert og virkelighetsrelatert forhld til det meste... Var på ingen måte deg jeg siktet til C, er bare at jeg er så himla lei av all drittsleninga, bedreviterholdningen og rett og slett mangel på kunnskap som til tider verserer her inne...

Folk har rett til å mene hva de vil, men de bør være hendelsesrettet og saksorientert, ikke drive med personangrep etc...
Når utenforstående begynner å lure på hva slags mennesker som frekventerer sidene her, så har man fått et lite problem. Zoran skal ha all ære for at han sier det han mener, ikke bare skjult bak et Nick, men han legger hode for hogg som personen Zoran. All respekt. Ikke at jeg nødvendigvis er enig i alt han uttaler eller står for, men slik fortjener uansett min respekt. En del av de andre her inne, ja de skal du få billigere enn det Høilli selger varer for på Europris...

---------------------------

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340