Husk meg
Brukernavn
Passord

Spørsmål til Drillo (Intervju)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 13 nov 05, 17:08
Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av keiko99
jeg har noen spørsmål til.. hva slags musikk liker du å høre på drillo ?

kan også høre om hva slags bok han liker og lese og hva slags filmer han helst ser på ?

du kan spørre han om han fra liten gutt drømte om å bli en så stor person som han er i dag ?

så hadde det vært morro om han har en FFK historie fra hans tid som trener som vi kan le litt av.. ? ( håper du skjønner hva jeg mener med det )



Drillo:Hvor brun på tungen hadde du latt Keiko fått bli om dere hadde truffet hverandre i real life?
Ser du på deg selv som en stor person og overmenneske som enkelte fremstiller deg som?
syk du eller


Har ofte lurt på det selv Keiko. En gang lurte jeg to ganger
Er ikke sikker, men siden du spør er det vel ett eller annet som indikerer att jeg nok er litt støl i panna da Kanskje det er derfor jeg ikke er i stand til og se hva slags fantastisk  jobb en viss herremann har gjort med klubben?

 

Uansett..Unnskyld Keiko, det var ikke så vondt ment som det kanskje kunne oppfattes



Er litt enig med dere begge jeg.. etter dem første spørsmål du stilte keiko.  jeg venta på underskrift og hilsen din hvor det skal stå noe som f .eks.... "er glad  ideg , en forelska Keiko "

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 nov 05, 19:50
Jeg ville ihvertfall ha kommet inn på Ringberg salget.......... Og så kan du jo spørre han om Enga kontakten ble opprettet før eller etter han sa opp jobben med FFK........

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 13 nov 05, 20:09
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Jeg ville ihvertfall ha kommet inn på Ringberg salget.......... Og så kan du jo spørre han om Enga kontakten ble opprettet før eller etter han sa opp jobben med FFK........


Etter et år med mye støy gikk Drillo denne uka fra den påtenkte jobben innen spillerutvikling og analyse i Fredrikstad.

Hets fra kristenfundamentalister var blant årsakene han nevnte. Vålerenga-direktør Kjetil Siem hadde da allerede vært i kontakt med Drillo.

-  Jeg visste at han skulle slutte i Fredrikstad, sier Siem til Dagbladet.|


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 nov 05, 21:42
Opprinnelig postet av Klokan
Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av keiko99
jeg har noen spørsmål til.. hva slags musikk liker du å høre på drillo ?

kan også høre om hva slags bok han liker og lese og hva slags filmer han helst ser på ?

du kan spørre han om han fra liten gutt drømte om å bli en så stor person som han er i dag ?

så hadde det vært morro om han har en FFK historie fra hans tid som trener som vi kan le litt av.. ? ( håper du skjønner hva jeg mener med det )



Drillo:Hvor brun på tungen hadde du latt Keiko fått bli om dere hadde truffet hverandre i real life?
Ser du på deg selv som en stor person og overmenneske som enkelte fremstiller deg som?
syk du eller


Har ofte lurt på det selv Keiko. En gang lurte jeg to ganger
Er ikke sikker, men siden du spør er det vel ett eller annet som indikerer att jeg nok er litt støl i panna da Kanskje det er derfor jeg ikke er i stand til og se hva slags fantastisk  jobb en viss herremann har gjort med klubben?

 

Uansett..Unnskyld Keiko, det var ikke så vondt ment som det kanskje kunne oppfattes



Er litt enig med dere begge jeg.. etter dem første spørsmål du stilte keiko.  jeg venta på underskrift og hilsen din hvor det skal stå noe som f .eks.... "er glad  ideg , en forelska Keiko "
zoran du som føler jeg er ute etter deg på forumet bør spare deg for dette og skamme deg for drillo hets

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 14 nov 05, 01:47
Da ser det ut til at jeg har fått tak i mere enn nok spørsmål til å gjennomføre dette intervjuet, så er ikke vits at flere skriver inn her nå

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340