Husk meg
Brukernavn
Passord

Takk for alt Drillo!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

abelone369

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 18

Lagt til: 11 nov 05, 22:18
Så Skavlan idag, og fikk vondt inni meg! Drillo er en fantastisk trener, jeg vil til å med våge å kalle han geni! Og nå sitter mannen igjen med et inntrykk av at hele byen ønsker han vekk fra klubben! Dette blir feil! 

"Drillo, skulle ønske du ble i Fredrikstad - synes du har gjort en god jobb jeg! Takk for alt!!"

---------------------------

Hvaskjera?


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 11 nov 05, 22:21

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 12 nov 05, 00:06
Endret: 12 nov 05, 00:06
Opprinnelig postet av abelone369
"Drillo, skulle ønske du ble i Fredrikstad - synes du har gjort en god jobb jeg! Takk for alt!!"


Gjort en god jobb?! Reddet plassen i siste kamp, kjempebra! FFK har da langt høyere ambisjoner enn såvidt å overleve i tippeligaen...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 12 nov 05, 00:28
Opprinnelig postet av HectorFFK
Opprinnelig postet av abelone369
"Drillo, skulle ønske du ble i Fredrikstad - synes du har gjort en god jobb jeg! Takk for alt!!"


Gjort en god jobb?! Reddet plassen i siste kamp, kjempebra! FFK har da langt høyere ambisjoner enn såvidt å overleve i tippeligaen...

her må jeg bare si meg enig med siste taler. Greit at Drillo ikke har fortjent dritten han har fått, men å si at han gjorde en god jobb synes jeg er å trekke det langt. Men, og et er et viktig men: det er slett ikke bare Drillo som har gjort en dårlig jobb i år...

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 12 nov 05, 10:45
Drillo har ikke gjort en god jobb, etter min mening.
Kort og godt.
Opplever dette oppstusset han sjøl skaper rundt sin egen avgang, som meget usmakelig.
Mannen opptrer som en liten furten guttunge som ikke har fått lov til å ha lekekassa si alene.
At han klarer å gjøre dette på en sympatisk måte, med et smil, bør vel heller ikke ta fokus bort fra realitetene.
FFK hadde en mye dårligere sesong enn forventa i 2006.
Egil " Dillo" Olsen var hovedtrener.
Denne eposoden med FFK fletter seg inn i de andre resultata for Egil Olsen som klubbtrener.

PS Landslagstrener, glimrende,

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


n0rm

Knøttespiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 26

Lagt til: 12 nov 05, 11:08
Endret: 12 nov 05, 11:08
Beviser vel nok engang at det er svært vanskelig å være profet i eget land.
Stallen har vel heller ikke vært verdens beste å jobbe med, vært lang mellom stabil og høy kvalitet på det spillerene har vist i år.

Til sytekoppene. Tråden heter vel "Takk for alt Drillo". Kanskje mulig å legge sutringen i annen tråd ? Dere har uansett fått det som dere vil.

Når det er sagt... tror og håper Eggen gjør en kjempesesong neste år.


FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 94

Lagt til: 12 nov 05, 11:45
jeg synnes det rett og slett er skikkelig tett å sende hatbrev til drillo jeg, men er også enig med at han ikke har gjort en bra jobb. hadde kanskje forventa litt mer enn å berge plassen i siste kamp!? tror nok det blir bedre med eggn i leder stolen jeg så får vi håpe at neste sesong ikke blir like dårlig!!  

lykke til guttær neste år blir det serie gull!!!! stå på!!          (kanskje litt vel optimistisk, men likavæl)    HEIA ,HEIA FREDRIKSTAD!!  

spellære og trenære kommer og går, klubben består!!

---------------------------

ekte ffk supporter;)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340