Husk meg
Brukernavn
Passord

Vi trenger solide forsterkninger

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 10 nov 05, 21:39
steen er et ukjent blad for meg. at han har bra snitt på vg børsen gir meg heller ikke så mye. men regner med at trenerne våre har oversikten

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 nov 05, 13:40
Endret: 15 nov 05, 13:44
Vet ikke om det har blitt nevnt i tråden før, så tar det opp nå.

AGF sliter i bunnen av eliteserien i Danmark. Hvis de skulle rykke ned, burde vi da hente tilbake Roger Risholt? Drillo mente han ikke var god nok, mulig også Eggen mente dette, men jeg mener likevel at vi kunne ha trengt Risholt på høsten, og han har jo selv sagt at han trivdes både i klubben og byen.

Hareide vurderte han jo som back-up på landslaget i januar, så noe må han da ha å tilføre laget? Folk har jo etterlyst en litt drittsekk-type som kjeppjager de andre spillerne. Risholt er riktignok en humørspiller, men har vært med å dratt laget fremover. Og hvis AGF rykker ned, burde vi kanskje få han tilbake for en billig penge. Jeg tviler på at klubben er like gavmilde og gir han bort slik visse andre klubber gjør. Og er da også eventuelt Christer George noe å bruke på høyrekanten?

Ettersom laget sliter i bunnen så er det vel et faktum at enkelte av spillerne ikke holder mål på laget, men de to norske kunne kanskje likevel hevet laget?

---

Edit: Det jeg prøver å få frem er vel egentlig at etter at keeper og høyeback er kjøpt inn, så er det vel ikke mye igjen. Da sier i hvert fall ikke jeg nei takk til Risholt for en billig penge. Og ettersom Helland har dratt over fjellet og Ramberg er litt usikker, så vil jeg gjerne ha tilbake Risholt jeg.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 nov 05, 14:16
Opprinnelig postet av FFK1903
Vet ikke om det har blitt nevnt i tråden før, så tar det opp nå.

AGF sliter i bunnen av eliteserien i Danmark. Hvis de skulle rykke ned, burde vi da hente tilbake Roger Risholt? Drillo mente han ikke var god nok, mulig også Eggen mente dette, men jeg mener likevel at vi kunne ha trengt Risholt på høsten, og han har jo selv sagt at han trivdes både i klubben og byen.

Hareide vurderte han jo som back-up på landslaget i januar, så noe må han da ha å tilføre laget? Folk har jo etterlyst en litt drittsekk-type som kjeppjager de andre spillerne. Risholt er riktignok en humørspiller, men har vært med å dratt laget fremover. Og hvis AGF rykker ned, burde vi kanskje få han tilbake for en billig penge. Jeg tviler på at klubben er like gavmilde og gir han bort slik visse andre klubber gjør. Og er da også eventuelt Christer George noe å bruke på høyrekanten?

Ettersom laget sliter i bunnen så er det vel et faktum at enkelte av spillerne ikke holder mål på laget, men de to norske kunne kanskje likevel hevet laget?

---

Edit: Det jeg prøver å få frem er vel egentlig at etter at keeper og høyeback er kjøpt inn, så er det vel ikke mye igjen. Da sier i hvert fall ikke jeg nei takk til Risholt for en billig penge. Og ettersom Helland har dratt over fjellet og Ramberg er litt usikker, så vil jeg gjerne ha tilbake Risholt jeg.
han har vell slitt mye med skade og jeg er ikke så sikker som deg der.. hvorfor heller ikke finne en som risholt bare ikke med det navnet selv sagt må vel finnes flere slike i norge

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 15 nov 05, 14:48
Jeg er også blant dem som gjerne ser RR tilbake i Rødt og hvitt. Ifølge treneren vår er det først og fremst keeper plassen og forsvarsleddet som skal forsterkes. Det tror jeg betyr at ikke Lindstrøm får forlenget avtalen sin. Jeg tror vi trenger en solid høyre back og en all round forsvars spiller. Den defensive delen av midtbanen bør jo også sees på. Kanskje det er der Ålesund spilleren kommer inn i bilde?

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 15 nov 05, 21:13
Når vi ser på hvor utrolig nær vi har vært ved å rykke ned de 2 åra i tippeligaen er dt liten tvil om at vi må forstrke stallen
på de fleste plasser..se hvordan de andre mer etablerte klubbene alt har startet,mens vi er ute i media og skal satse på juniorspillere..vet at de er forsiktige med å gå ut med navn o slikt,MEN vi som har etterlyst solide forsterkinger og en bedre stall har fått rett de 2 årene.Hva om Bora drar hem og dagfinn ikke kan spile. a er det langt opp til stallen til f.eks lillestrøm,bran og d laga vi må slåss med m de off målene skal nåes... Om Roger kommer hjem skal jeg hold kjeft og bare smile til serestart..er ike orblind mend dårlig kontakt på tastatr

---------------------------

Vlad-Regjerende SiffertipsKonge


guggen

Knøttespiller
Ble medlem: 12 jan 05
Innlegg: 29

Lagt til: 15 nov 05, 21:21
jeg vil også gjerne ha roger risholt tilbake. På sitt beste synes jeg han er norges beste førsteforsvarer på midtbanen. Synes han er råere enn f.eks doffen til akkurat det. Synes også han er god offensivt. Problemet er at han kan være litt ustabil, som drillo skrev i intervjuet. Og når det gjelder alle rykter om humøret hans og mye annet, så vet jeg ikek hva som er riktig. Ser i alle fall ut som han har rett holdning på banen. Jobber og står på. Er jo bare moro når han er engasjert og står og hopper over dommeravgjørelser.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 16 nov 05, 01:05
roger er for ustabil... vil ikke ha han tilbake og tror ikke han vil tilbake heller..

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 16 nov 05, 01:30

Han kommer ikke tilbake, eggen og drillo var enige om dette salget

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 nov 05, 11:58
Opprinnelig postet av A9$h

Han kommer ikke tilbake, eggen og drillo var enige om dette salget



hehe, var vel mer en gave enn et salg kanskje?

-her kan dere få en landslagsaktuell terrier! dere slipper å betale for ham selv om han er under kontrakt! wooohhoo

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 16 nov 05, 18:06
en kan si hva man vil om hans humør eller andre ting.Bedre spiller har vi ikke hatt på mange herrans år på stadion.Roger var alltid vært bilettprisen alene for min del.Stort savn og det dævve greiene vi så i høst var tafatt deluxe i forhold..

---------------------------

Vlad-Regjerende SiffertipsKonge
Få Roger hjem !!!



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340