Husk meg
Brukernavn
Passord

Tribunekultur (2008)

Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 36 17

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 10 sep 07, 23:37

der er jeg uenig! Ganske enkelt bluss før kampen synes jeg er harry! Det er oppbrukt!

---------------------------

Ultras mentalitet
FORZA NFF!!!!!!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 sep 07, 00:25

Opprinnelig postet av Liraren
har jeg ikke sagt! Det er en risk i seg selv og stå på feltet. Jeg mener at det ikke er noen større risk og fyre opp bluss bare man gjør det under kontrolerte tilstander!

 

Og det tror du ? Hva skjer etter FFK-scoring ?  Husker du det ? Alle hopper og hyler og gaper og dytter. Blir det kontrollert blussing da ?

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 11 sep 07, 09:22
Ja det kan det vel bli, så lenge personen står rolig og konsentrerer seg om blusset!

---------------------------

Ultras mentalitet
FORZA NFF!!!!!!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 11 sep 07, 10:53
Og han som blusser har selvfølgelig full kontroll over alle personene som hopper rundt han.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 11 sep 07, 15:24

Opprinnelig postet av Rey
Og han som blusser har selvfølgelig full kontroll over alle personene som hopper rundt han.

kan ikke da plankehaugen organisere ett par som står nærme nedgangen, så kan dem gå ned å blusse forran der hbis ffk scorer eller noe..?!

---------------------------

Mann+Mann i senga= Enga


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 13 sep 07, 09:24
Tror jeg ikke skjer pinaasen fordi bluss er totalt forbud, men hvis du spørr om et par kan stelle seg nede og drikke kaffe så går det nok bra

---------------------------

Plankehaugen styret må ta hatten sin og gå nå!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 13 sep 07, 09:32

Opprinnelig postet av Liraren
Tror jeg ikke skjer pinaasen fordi bluss er totalt forbud, men hvis du spørr om et par kan stelle seg nede og drikke kaffe så går det nok bra

Du har en saklighetsgrad i enkelte av dine innlegg som er skikkelig lavmål. Klarer du ikke å forholde deg til de vedtektene som er laget? Er det så innmari vanskelig å innrette seg?

Enkelte av forumbrukerne her inne minner meg om mine to barn som i mange tilfeller ønsker å trasse kun for å se hvilken reaksjon pappa kommer med. Det handler i disse tilfellene om å strekke grensene, noe alle foreldre har opplevd. De vet at de gjør noe "ulovlig", men må jo bare se om de får lov i dag...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 13 sep 07, 09:34
Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av Liraren
Tror jeg ikke skjer pinaasen fordi bluss er totalt forbud, men hvis du spørr om et par kan stelle seg nede og drikke kaffe så går det nok bra

Du har en saklighetsgrad i enkelte av dine innlegg som er skikkelig lavmål. Klarer du ikke å forholde deg til de vedtektene som er laget? Er det så innmari vanskelig å innrette seg?

Enkelte av forumbrukerne her inne minner meg om mine to barn som i mange tilfeller ønsker å trasse kun for å se hvilken reaksjon pappa kommer med. Det handler i disse tilfellene om å strekke grensene, noe alle foreldre har opplevd. De vet at de gjør noe "ulovlig", men må jo bare se om de får lov i dag...

Lavmål? Fakta vil jeg si! Men det er din mening, og kaffedrikkingen er mere som et bilde for og prøve og få fram hvordan PH viser sge som supporterklubb!

---------------------------

Plankehaugen styret må ta hatten sin og gå nå!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 14 sep 07, 18:48
Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av Liraren
Tror jeg ikke skjer pinaasen fordi bluss er totalt forbud, men hvis du spørr om et par kan stelle seg nede og drikke kaffe så går det nok bra

Du har en saklighetsgrad i enkelte av dine innlegg som er skikkelig lavmål. Klarer du ikke å forholde deg til de vedtektene som er laget? Er det så innmari vanskelig å innrette seg?

Enkelte av forumbrukerne her inne minner meg om mine to barn som i mange tilfeller ønsker å trasse kun for å se hvilken reaksjon pappa kommer med. Det handler i disse tilfellene om å strekke grensene, noe alle foreldre har opplevd. De vet at de gjør noe "ulovlig", men må jo bare se om de får lov i dag...

 

Helt enig KeJ. Argumentene er altfor platte. Og denne "forstå meg-mentaliteten" går tydeligvis langt foran "forstå-verden" og det å forholde seg til regler og sunn fornuft. Ja, det hadde vært veldig stilig med bluss blant publikum, men det er faktisk en ikke helt ubetydelig risiko knyttet til bruken av dette blant 1200 hoppende glade mennesker. Veldig mange av disse har skjerf og flagg som de veiver med i tillegg. Tar disse fyr så er vel det deres feil, "de fordømte juletrærne!"

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 14 sep 07, 19:26

Jeg skulle gjerne ha erstattet skjerfet ditt hvis det blir ødelagt pga blussing på en Fredrikstad kamp!

Alt annet du hadde fått ødelagt av verdi også!

---------------------------

Plankehaugen styret må ta hatten sin og gå nå!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 15 sep 07, 21:27
Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av Liraren
Tror jeg ikke skjer pinaasen fordi bluss er totalt forbud, men hvis du spørr om et par kan stelle seg nede og drikke kaffe så går det nok bra

Du har en saklighetsgrad i enkelte av dine innlegg som er skikkelig lavmål. Klarer du ikke å forholde deg til de vedtektene som er laget? Er det så innmari vanskelig å innrette seg?

Enkelte av forumbrukerne her inne minner meg om mine to barn som i mange tilfeller ønsker å trasse kun for å se hvilken reaksjon pappa kommer med. Det handler i disse tilfellene om å strekke grensene, noe alle foreldre har opplevd. De vet at de gjør noe "ulovlig", men må jo bare se om de får lov i dag...

 

Nå får disse jo lov til det meste av "pappan" sin da, bare så trist at den pappan ikke kan stå sammen de på PH feltet lengre.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 16 sep 07, 02:19
Ok

---------------------------

Står vi en for alle, alle for en? Nei trukke det


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 sep 07, 08:55
Opprinnelig postet av Liraren

Jeg skulle gjerne ha erstattet skjerfet ditt hvis det blir ødelagt pga blussing på en Fredrikstad kamp!

Har du sett et skikkelig brannsår noen gang? Forårsaket av fyrverkeri eller andre kilder med ekstrem varme avgitt over kort tid?  Blussing er nok ikke forbudt fordi det er pga. potensielle skader på skjerf...

9.         The most serious incident occurred at a Champions League match when three visiting supporters were injured by flares or fireworks.  One spectator was also reported to have been crushed against a barrier on a standing terrace but did not require hospital treatment.

http://www.flaweb.org.uk/docs/injstat0506a.php

Men selvsagt: Den store majoriteten av skader på kamp skyldes ikke bluss, men fall- sår og skader pga. hot stuffs som f.eks. kaffe. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 16 sep 07, 15:27
Ja det har jeg, nyttårsfaten 3 år siden fikk jeg en rakett som smelte mellom beina på meg. Fikk store brannsår over begge beina. Men, det var ikke noe problem. Brannsåret gikk vekk, og fyrverkeri er morsomt og kødde med:)

---------------------------

Står vi en for alle, alle for en? Nei trukke det


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 sep 07, 17:44
Endret: 16 sep 07, 17:46

Opprinnelig postet av Liraren
Ja det har jeg, nyttårsfaten 3 år siden fikk jeg en rakett som smelte mellom beina på meg. Fikk store brannsår over begge beina. Men, det var ikke noe problem. Brannsåret gikk vekk, og fyrverkeri er morsomt og kødde med:)

Jaja. Skal se du snart kvalifiserer for denne siden... (Explosions er et svært aktuelt område for deg.)

Er heller ikke så sikker på at Lasse her er enig med deg om at det ikke er noe problem.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 16 sep 07, 22:59
Ble ikke Lasse stygt forbrent i en brann i et hus? hva ha det med bluss og gjøre?

---------------------------

Står vi en for alle, alle for en? Nei trukke det


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 17 sep 07, 09:30
Tippeligaen, runde 20:
Sandefjord - VIF

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 17 sep 07, 10:00
Nå vanker det nok utestengelser i vålerenga, NOT!

---------------------------

Står vi en for alle, alle for en? Nei trukke det


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 17 sep 07, 16:43
Det vanker nok utestengelse ja (men ikke på grunn av blusset)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 17 sep 07, 16:43

Opprinnelig postet av Rey
Det vanker nok utestengelse ja (men ikke på grunn av blusset)

Om ikke han idioten som kasta den ølboksen blir utestengt skjønner jeg meget lite!



Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 36 17

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f