Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva med støtte til Øyvind Hoås?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 okt 05, 21:16
Kan vi gjøre noe for han, sikkert ikke lett. Først mobbekapanjen tidligere i år og nå dette.

FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 94

Lagt til: 30 okt 05, 21:19
helt enig! hoås bør også få støtte!

---------------------------

ekte ffk supporter;)


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 30 okt 05, 21:20
Helt enig, gutten har fått mer kjeft enn han har fortjent og dette kan umulig være lett, akkurat nå fortjener han at vi viser støtte.

Hans stigende formkurve nå på slutten av sesongen betydde tross alt VELDIG mye for at vi beholdt plassen.

Alise

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 2

Lagt til: 30 okt 05, 21:25
Du har helt rett. Vi må ikke glemme å støtte Hoås også oppi alt dette. Det var et hendelig uhell, og han var dessverre så uheldig å være på feil sted akkurat da! Begge fokuserte på å hindre Start i å score på en corner, og så skjedde det fatale. Jeg håper han får mulighet til å prate med Dagfinn snart. Det er også viktig at de andre Fredrikstad-spillerne støtter dem begge to. Jeg ber om at det skal gå godt...!

JOWIK

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 2

Lagt til: 30 okt 05, 21:41
Gutten har det sikkert helt forferdelig, og må vite at ingen klandrer ham for dette. Stå på du, Øyvind Hoås. varme tanker og vi må bare tro det går bra.
FFK i mitt hjerte.

deal_sl

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 17

Lagt til: 30 okt 05, 21:44
Regner med att folk fra klubben støtter Hoås her. Kan ikke ha det lett etter dette, bare 22 år og allt. Må forresten si at Hoås imponerer meg etter denne sesongen. Han har jammen ikke hatt det lett, med det presset han har vært utsatt for, men har bestått med glans.
Så ta vare på Øyvind nå FFK.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 30 okt 05, 21:57

Jeg har sett situasjonen flere ganger nå. Hoås går opp på corneren fra Valencia. Bak ham i feltet er det flere dueller. Enerly følger Hæstad og Brenne(tror jeg) følger Johnsen. Disse fire kolliderer og Enerly faller mot en Hoås som henger i luften med ryggen til situasjonen. Jeg tror ikke(og håper ikke) Hoås ser at han har påført Enerly skaden. Om så skulle være mener jeg han ikke har grunn til det. Jeg ser ingen grunn til at han skal kobles til hendelsen på denne måten i det hele tatt. At han skulle trenge støtte kan jo oppfattes som at han var med på å forårsake Enerly`s tragiske skade.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 30 okt 05, 21:57
HAn har det helt sikkert ikke lett.. Det er ikke noe vi kan gjøre for han da? Noe som viser at vi støtter han, og er glade for at han er i fredrikstad..

---------------------------

VARME tanker til Dagfinn og familien.. Ingen fortjener noe slikt =(
... og en varm tanke til Øyvind, stakkars gutten


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 okt 05, 21:59
støtter hoås

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 okt 05, 22:17

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 30 okt 05, 22:28
Endret: 30 okt 05, 22:29
Ja. Øyvind har hatt det tøft tidligere i år. Jeg har alltid hatt trua på`n og nå i sesongslutten har han blomstret.

Minner litt om Peter Crouh i Liverpool. Han og hadde en slags mobbekampanje mot seg. Men se hvor han er nå, og hvordan han spiller. Hoås blir kjempeviktig i tida framover.

Gutten kan ikke klandres for Dagfinns skade. Det er en duell med fire spillere (som kanogvetalt allerede har nevnt). Alle gir alt og Øivind presses og detter på Dagfinn. Det kunne vært hvem som helst andre. Men på feil sted til feil tid.

Håper Plankehaugen og kan gi en støtte til han, som også er diskutert til Dagfinn. Etter en tøff sesong fortjener han dette!!!

---------------------------

FFKgutten


glimtfan

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 3

Lagt til: 30 okt 05, 22:29
Tror nok Hoås kunne ha veldig godt av støtte nå. Må være helt forferdelig for han. Støtt opp om Hoås!!

Linni

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 3

Lagt til: 30 okt 05, 22:34
Jeg er enig i at Hoås trenger all støtte. Alle vet at det var ingen sin skyld, men skyldfølelsen kan komme krypende for  ingen ting. Det er svært viktig at ffk suportene tar vare på ham og ikke glemmer han i kaoset.

Dette klarer dere.
god bedring dagfinn

Brann suporter i Oslo

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 30 okt 05, 22:36
Hoås dette er ikke din skyld,var kaos inni det feltet,kunne vært hvem som helst annen som sto på det stedet. Så hvis du leser dette ikke tro at det er din skyld.

Håper alt ordner seg med dagfinn,han har hele fotball norge bak seg

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


Ixnay^

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 73

Lagt til: 30 okt 05, 23:00
Jepp, han trenger litt støtte han nå også. Tenk alle de fæle tankene han må gå med "hva kunne jeg gjort annerledes" osv. Men han må bare innse at ulykker skjer, det var ikke han sin feil.
Det der kan umulig være lett, men han må vite at det er ingen som klandrer han for dette!

---------------------------

Mine tanker til Enerly!

FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 30 okt 05, 23:06
Helt enig! Hoås trenger også vår støtte! 

Øyvind:

Du skal vite at INGEN klandrer deg for det som har skjedd! Ønsker deg allt godt i tiden fremover, det virker som du har kommet meget sterkt ut av det som hendte i sommer med all klaginga på deg! Du kommer sterkt ut av dette også! Øyvind Hoås, vår nye ringrev! Du kommer til å fylle rollen som ringberg har hatt i klubben, og du gjør det med stil!

---------------------------

Jørn Moum, Gratulerer FFK med fornyet kontrakt og ønsker Dagfinn Enerly lykke til og god bedring!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 30 okt 05, 23:08
Har ikke fått fulgt med så mye innpå forumet her etter kampen. Dette er forferdelig trist, og jeg klarer ikke å tenke på mye annet nå. Bare lurer om det er planlagt å virkelig vise sympatien vår, som i å samles på en trening e.l.?

Mine tanker til Dagfinn Enerly og hans familie, Øyvind Hoås, og resten av Fredrikstad

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen


Burnley

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 3

Lagt til: 30 okt 05, 23:52
Her er en Skeid-supporter som ikke vil glemme å støtte Hoås. Hold deg på bena, Hoås. Uhell skjer. Dessverre ble du blandet opp i dette. Stå på, gutt. Du er ikke glemt oppi dette. Vennlig hilsen Burnley fra Skeid-oksene

---------------------------

Nei, ingen fleipete signaturer i dag.


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 31 okt 05, 00:38
Håper virkelig ikke Øyvind klandrer seg selv for det som skjedde.
Slikt kan skje med alle. Du er konge, Øyvind! Stå på!

---------------------------

Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!

FFK i Tippeligaen 2006!


Ixnay^

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 73

Lagt til: 31 okt 05, 01:00
Tror nok Hoås trenger litt støtte nå ja:



Øivind Hoås som var innblandet i situasjonen forut for skaden, sier til Fredriksstad Blad at han synes veldig, veldig synd på Dagfinn Enerly og at han føler med familien.

– Jeg hadde dessverre ikke sjanse til å vri meg unna i situasjonen, sier en ulykkelig Hoås.

Hentet fra ny artikkel på f-b.no

---------------------------

Mine tanker til Enerly!

FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340