Husk meg
Brukernavn
Passord

Dagfinn og inngangspenger

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Idæmor

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 14

Lagt til: 30 okt 05, 18:32
Opprinnelig postet av FFKgutten
Suverent det med at Dagfinn får inngangspengene

Eller så kunne vi jo også hatt den underskriftskampanjen. Om vi får lagt inn en annonse i FB elns, der vi oppfordrer alle til å ta en tur innom her og skrive en hilsen??


Kanskje lage en egen link? Så ikke alle hilsnene kommer innimellom alt annet om ffk..

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 30 okt 05, 18:34
En av "sjefene" her på forumet kan jo ta seg av det...

---------------------------

FFKgutten


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 30 okt 05, 18:56
Tror han hadde satt pris på en film med masse lykkeønskninger og sånn. Og at man kan tilby familien å hjelpe de

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 30 okt 05, 19:30
Endret: 30 okt 05, 19:31
Mange hyggelige og gode idéer her, men jeg tror vi kan vente med å tenke på rehabilitering på Sunnås eller pengestøtte før vi vet hvor alvorlig det faktisk er.

Det vi kan gjøre er å skrive ut alle hilsnene han får her på forumet (er en god del på f-b.no også) og sende de til han sammen med en bukett røde og hvite blomster for eksempel, det tror jeg han hadde satt pris på! Så får vi eventuelt bestemme oss for å kjøpe en gave eller lignende når vi vet omfanget av skaden..

---------------------------

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo), 2004


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 30 okt 05, 20:36
For Fredrikstad, for Fredrikstad, STÅR VI EN FOR ALLE, OG ALLE FOR EN!

For å si det sånn: Dagfinn Eneryl har gitt alt for alle oss i Fredrikstad. Nå er det på tide Fredrikstad by gir noe tilbake til vår kjære kaptein...

---------------------------

FFKgutten


Bikkja

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 mai 04
Innlegg: 19

Lagt til: 30 okt 05, 20:42

Jeg har en drøm om å banke dere på Ullevål neste sesong, MEN.... bare hvis Dagfinn spiller...

Håper han snart er oppe og går igjen !

Hilsen Knut i Vålerenga.

---------------------------

Syng høyt, syng Vålerenga!


Liz

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 2

Lagt til: 30 okt 05, 21:07
Jeg tror heller ikke at penger er det han trenger mest. Jeg vil tipse om at under "Fredrikstad fotballklubb" tråden "gjøre noe for Dagfinn". er det en ide om å samle sammen innleggene og lage en bok. Jeg synes at den ideen er god.

FFK rulær!!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 94

Lagt til: 30 okt 05, 21:21
høres helt supert ut!! bra forslag!!

---------------------------

ekte ffk supporter;)


Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 61

Lagt til: 30 okt 05, 21:23
Endret: 30 okt 05, 21:24
Opprinnelig postet av ximo
Mange hyggelige og gode idéer her, men jeg tror vi kan vente med å tenke på rehabilitering på Sunnås eller pengestøtte før vi vet hvor alvorlig det faktisk er.

Det vi kan gjøre er å skrive ut alle hilsnene han får her på forumet (er en god del på f-b.no også) og sende de til han sammen med en bukett røde og hvite blomster for eksempel, det tror jeg han hadde satt pris på! Så får vi eventuelt bestemme oss for å kjøpe en gave eller lignende når vi vet omfanget av skaden..


Du har helt rett. Det kan hende, og det håper jeg av hele mitt hjerte, at skaden likevel ikke er så alvorlig.

Synes også idéen om å samle alle hilsenene i en bok, eller binde dem inn på en pen måte, er en glimrende idé!
Leste om den under FFK-relaterte temaer også. Kjempebra idé, og noe han helt sikkert vil sette pris på. Og som hans barn vil sette pris på, og hans barnebarn... For det er virkelig helt fantastisk å se folk fra alle klubber i hele Norge sende hilsener til Enerly.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340